Tülin Şahin'den bu geçiş mevsiminde yapabileceğimiz kombin tavsi



Bu Mevsimde Ne Renk Giymek Gerek?
Şu anda hemen hepimizin ortak sorunu, bu ara mevsimde ne giyeceğimiz. Havalar ne artık bir ay önceki kadar sıcak, ne de "kış geldi" diyebileceğimiz kadar soğuk. Sokağa çıkarken yaşadığımız kararsızlığı Tülin Şahin sonlandırıyor! İşte Tülin Şahin'den bu geçiş mevsiminde yapabileceğimiz kombin tavsiyeleri...


Renklere Dikkat!
Bu aylar diz boyu ceketleri bol bol kullanmak için iyi bir zaman. Somon rengi ceketler hem ilkbahar hem de bu ara mevsim için ideal. Yeter ki içindeki renk bu mevsim için biraz daha nötr tonlarda olsun.

Her Mevsim Ceket
Blazer ceketlerimizi yaz boyunca unutuyoruz ama şehre döndüğümüzde onları tekrar giyme vakti. Kalın blazer ceketleri yazlık bir şeylerle giyerseniz, kurtarırsınız.

Hala Bronzken…
Neon renkler sadece yaz aylarında kalmadı, sonbahar-kış sezonunda da devam ediyor. En sevdiklerimden biri angora neon yeşil bir kazaklar. Bu renkleri bronzken kullanmak iyidir. Hala bronzluğumuz hafif de olsa devam ederken, bu renkleri kullanın. Ben bu renk kazağı bu senenin başka bir trendi olan taşlı mini etek ile kombinliyorum. Ayağıma da çok sık giydiğim yazlık süet çizmelerimi geçiriyorum.

Önemli Olan Kombin
Bu ara mevsimde beyaz kıyafetlerinizi mümkünse sonuna kadar kullanın! Yani havalar iyice bozana kadar ve bronzluğunuz iyice yok olana kadar... Ben de burada öyle yaptım; beyaz nenk elbisemi kiremit rengi kemer ve ayakkabı ile kombinledim. Çantamı ise hem kiremit hem de beyaza çok yakışan mavi renkte tercih ettim.

Fırsatı Kaçırmayın
Ten rengi elbise ve zeytin yeşili bir blazer ceketi, yine ten rengi bir ayakkabılar ile kombinleyebilirsiniz. Bronzluğunuzu vurgulamak için bu renkler son fırsat!

Gold Farkı
Yazın izleri hala üzerimizde dururken gold ve bronz tonlarında olan her şeyinizi bu aralarda giymeye devam edin.

Bir Elbise İki Tarz
Yağmur, çamur, fırtınaya kadar çiçekleri kaldırmayın dolabınızdan. Havalar iyice soğuğuncaya kadar elbiselere devam.


Haber ile ilgili metin girin!.

Uzun Elbise Avantajı
Uzun elbiseler iyi değerlendirme dönemi işte tam bu zamanlardır. Özellikle kumaşları yaz aylan için fazla kaçabilecek olan uzun elbiseler, ara mevsimde üzerine ister bir jean ceket, ister blazer ceket, ister hırka ile değerlendirebilirsiniz.

Güçlü Renkler
Fosforlu renkler sonbahar- kış koleksiyonlarında yerlerini aldılar. Kazağın üzerinde metal renk düğmeler var. O yüzden tüm takılarımı gümüş, metal tonlarda tercih ediyorum.

Canvas Kullanın
"Attım artık açık ayakkabılarımı" diyorsanız eğer, onun yerine bu aylarda giymek için ideal canvas spor ayakkabılar var.

İlle de Şortsa…
Trenchcoat’lar mevsim geçişlerinde vazgeçilmezdir. Evet hala mini şortlar giyebiliriz ama Temmuz’daki gibi olmuyor. İşte bu durumda hemen çözüm, üzerine bir pardesü veya diz boyu bir etek giymek olacaktır.


Haber ile ilgili metin girin!.

İster Yaz, İster Kış
Dirsek kollu, dizüstü mini elbiseler sonbaharın tüm renklerini taşıyor. O yüzden bu dönem onu giymek için en ideal zaman. Kahve çanta ve süet ayakkabı ile kombinledim. Kış aylarında ise bu elbisemi tekrar uzun kahve çizmelerle giyebilirim.

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More