3 Adam'da Cem Yılmaz Bölümü İzle



3 Adam'da Cem Yılmaz'ın söylediği şarkı, 3 Adam Cem Yılmaz'ın söylediği şarkının ismi, 3 Adam Cem Yılmaz ve Oğuzhan Koç'un söylediği şarkı, 3 Adam Cem Yılmaz'ın söylediği şarkının sözleri, 3 Adam Cem Yılmaz'ın söylediği şarkıyı kim söylüyor, 3 Adam Cem Yılmaz Nejat Alp Arkadaşım, Nejat Alp Arkadaşım şarkı sözleri, Arkadaşım şarkısı sözleri, Arkadaşım şarkısını kim söylüyor, 3 Adam Cem Yılmaz hangi şarkıyı söyledi, Cem Yılmaz 3 Adam şarkı, 5 ekim 2014 3 Adam'da Cem Yılmaz'ın söylediği şarkının
ismi, Cem Yılmaz şarkısı, Cem Yılmaz'ın Oğuzhan Koç ile söylediği şarkı, Cem Yılmaz'ın Oğuzhan ile söylediği hangi şarkı, Cem Yılmaz'ın Oğuzhan ile 3 adamda söylediği şarkı, Cem Yılmaz Nejat Alp şarkısı, Cem Yılmaz Nejat Alp şarkısı hangisi, Oğuzha Koç Senmiydin Sevgilimi çalan şarkısı sözleri, Senmiydin sevgilimi çalan şarkısı

TV8 ekranlarında izleyicilerle buluşan 3 Adam programının yeni bölümüne konuk olan Cem Yılmaz'ın Oğuzhan Koç ile birlikte söylediği şarkı izleyicilerin ilgisini çekti. 3 Adam'da Cem Yılmaz'ın söylediği şarkı Nejat Alp'in Arkadaşım adlı şarkısıydı.

Nejat Alp Arkadaşım şarkısı sözleri

Senmiydin sevgilimi çalan
Anladımki dostluklar yalan
Sen olamazsın bu canımı acıtan
Beni sırtımdan vuran

Benmiydim seni böyle yakan
Sevdiğine kem gözle bakan
Bilmiyordum onun senle olduğunu
Nasıl yaptım sana bunu

Ben onu delice sevmiştim
Gözlerine cennet demiştim
Bir daha hiçbir gülen göze inanmam
Yıkılırım ben hala

Çıkarsızca sevdim ben onu
Böylemi olacaktı sonu
Sen de yandın bu aşkta bak bende yandım
Hak etmedik biz bunu

İlk bahar kışa döndü
Bu zalimin yüzünden
Dostum senin bir suçun yok
Anlıyorum gözünden

Seni üzgün görmektense
Bu kalbimi yakardım
Öleceğimi bilsemde
Aranızdan çıkardım

Evet sende bende yandık
Bir şeytanı melek sandık
Bu hayattan bir ders aldık
İki dost biz bize kaldık

Programda ayrıca İbrahim Büyükak ve Murat Dalkılıç’ın bir plakaya bağlı halatla ayaklarından baş aşağı sarkıtıldığı nefes kesen show izleyicilere heyecan dolu dakikalar yaşatırken kahkahalara boğdu.

3 Adam programı unutulmaz bir gece yaşadı. Gecede Cem Yılmaz vardı. Yıllar sonra TV çıkan Cem Yılmaz espirileri şarkıları ve Acun'a takılmasıyla 3 adama damga vurdu.  3 Adam Özel bu akşam ekrana gelecek. Cem Yılmaz'ın konuk olduğu 3 Adam programı Cem Yılmaz sürprizi yaşanacak. İşte Ekrana kitlyecek Cem Yılmaz 3 adam oyunu.  3 Adam bu akşam Cem Yılmaz full izle. 3 Adam full izle. 3 Adam programı yayında. 3 Adam izle. Cem Yılmaz programı izle. 3 Adam programı hd izle. 3 Adam Cem Yılmaz izle. 3 Adam'ın bu haftaki konuğu herkesi şaşırttı. Cem Yılmaz'ın konuk olacağı program heyecan içinde bekleniyor. Cem Yılmaz her programa çıkmaz ama bu kez 3 Adam'ı kırmadı ve cuma akşamına damga vurmaya hazırlanıyor.  3 Adam , 3 Adam show, 3 Adam izle, 3 Adam son bölüm izle, 3 Adam cem yılmaz bölümü, cem yılmaz acun ılıcalı, 3 Adam yeni bölüm izle, acun 2 bin pizza.

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More