Adını Feriha Koydum 33. Bölüm Fragmanı (4 Kasım Cuma)



4 kasım 2011 Adını Feriha Koydum 33. bölüm fragmanı henüz show tv ekranlarında çıkmadı. En son bölümde; Oğluna ulaşmak için her yolu deneyen Aysun, sonunda Emir'in, Feriha'ların apartmanına taşındığını öğrenir. Zehra ile karşı karşıya gelen Aysun'un tepkisi sert olur. Adını Feriha Koydum Dizisi Yayınlanan En Son Bölümü Olan 32. Bölümü ile 28 Ekim Cuma Gecesi Sevenleriyle Buluştu. Adını Feriha Koydum 33. Bölüm fragmanı show tv ekranlarında çıkınca eş zamanlı olarak eklenecektir.


Adını feriha koydum dizisinin yayınlandığı show tv kanalının resmi internet sitesinde yazan adını feriha koydum 32.bölüm özeti şöyledir; Emir'in şok teklifi ile sarsılan Feriha'nın tepkisi sert olur. Büyük bir yıkım yaşayan Feriha da artık Emir kadar öfkelidir. Feriha'nın Levent'le bir ilişkisi olduğundan emin olan Emir ise, onu Levent'le ilgili sıkıştırmaya devam eder. İhaneti gözleriyle gören ve kalp krizi geçiren Haldun yaşam savaşındayken Sanem ve Levent altüst olmuştur. Sanem, bir yandan vicdan azabı çekerken, diğer yandan Haldun'un iyileşmesinden sonra olacakların korkusu içindedir.

Adını feriha koydum en son bölüm izlemek için aşağıdaki bağlantı adresini kullanabilirsiniz.


Etiketler: Adını Feriha Koydum 33, adını feriha koydum 33.Bölüm, Adını Feriha Koydum 33.Bölüm 2.fragmanı, adını feriha koydum 33.Bölüm 2.fragmnaı, adını feriha koydum 33.Bölüm de neler olacak, adını feriha koydum 33.Bölüm fragmnaı izle, adını feriha koydum 33.Bölüm izle, Adını Feriha Koydum 33.Bölüm özeti oku, adını feriha koydum 33.Bölüm seyret, adını feriha koydum 33.Bölüm tüyoları

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More