Facebook şifre Yenileme Kodu Doğrulama Nedir



Soru: Facebook şifre Yenileme Kodu Doğrulama Nedir? Face şifremi kaybetmiştim. Şifremi unuttum kısmına gelerek beni facebook sisteminin beni yönledirdiği tüm adımları takip ederek facebook şifre yenileme kodu kısmına geldim. Fakat şuan ye yapacağımı bilmiyorum. Facebook şifre Yenileme Kodu Doğrulama Nedir? Bu konuda yardımcı olursanız memnun olurum.





Cevap: Sayın Takipçimiz Facebook hesap doğrulama işlemi için telefonmu yada

hotmailmi seçtiniz? Büyük ihtimal her kullanıcı gibi sizde hotmail adresiniz üzerinden tanımlama yapmıştırsınız. Eğer hotmail tanımlaması yaptıysanız facebook şifre yenileme kodu hotmail hesabınıza gelmiştir. Bazen sistem içerisinde oluşan problemlerden dolayı bu kodun gelmesi uzun sürebilmektedir. Gelmemesi durumunda ise işlemi bir diğer gün tekrardan deneyiniz.

12 yorum:

sevgilimle görüşmek için face şifre kodunun ne olduğunu gönderirmisiniz gönderene 100 tl vereceğim

dehşetli evin bunak insanlarııııııııııııııııııııı BEYENENLER HADİİİ F A C E Y E ÖZGEN ZAMBAK<

BÜTÜN DÜNYA DUYSUN DİYE GİRMEDİĞİM SİTE KALMADI MERYEM UZERLİNİN HAYRANI OLANLAR ÇOK YAKINDA YENİ FACEME DİYAR PALA POMPALAMASYON SERDAR ORTAÇ ELİMLE ÖZGÜN SADECE ARKADAŞIZ VE DAHA BİR SÜRÜ ŞARKI SİZİ BEKLİYO OLUCAM TEMMUZUN 14ÜNDE SİZİ VE BU SİTEYİ SEVİYORUMMMMM.

ya bn şifre yenileme kodu diyom bunlar gelmişler ne diyolar ya

arkadaşlar şifre yenileme kodu kaç

tepemin tası arttı haa çok sinirleniyorum şifremi keşke değiştirmesem diyorummmm off yaaa şifre yenileme koduu kaççç 1 haftadır bunu uğraşıyorumm yardım bu siteleri kurduysanın bari yardım edin onca insan şifresini unutuyo biride ben el emeği veriyo yazıyo siz cevap bile vermiyorsunuz bune bişi ya kurduysanız adınıda koymusunuz zaten şifre yenileme kodu kaç diye bir yer bari kullan yardımcı olunn bune yaaaaa

kardeşim kaç günden beri giriyorum ama birşey olduğu yok bana yardım adin lütfen faceme kavuşmak istiyorum

bn 3haftadır uraşıyom faceme kavuşmak bn artık faceme kavuşmak istiyom

arkadaşlar şifre yenileme kodunu bilen varsa allah için söylesin :(

allah allah nerden bileceğiz senin 100 tl vereceğini bizim evimizimi biliyon

956322663 100tl mi isterim haaaa

sifre yenileme kodunu gönderin 200 tl

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More