Var Mısın Yok Musun Fox Tv de Başvuru Formu





Acun Ilıcalı'nın sunduğu dönemde TV'nin en çok izlenenleri arasına giren 'Var Mısın Yok Musun?' programının format haklarını Acun Ilıcalı'dan alan Endemol, Fox ile anlaştı.

Daha önce Show TV'de yayınlanan yarışma önümüzdeki ay Fox Tv'de başlayacak.



CANLI İZLEMEK İÇİN TIKLAYIN..


'Var Mısın Yok Musun?'u yeni dönemde kimin sunacağı henüz belli değil.


Kanalla yapım şirketi arasında programı kimin sunacağı konusundaki fikir alışverişi sürüyor.

Yayınlandığı zaman izlenme rekorları kıran ” Var Mısın Yok Musun” isimli yarışma tekrardan yaynınlanacak. Kanal ve sunucu değişikliğine gidilen program, yayın hayatına Fox Tv ekranında devam edecek. Fox Tv ekranında yayına başlayacak olan ” Var Mısın Yok Musun” isimli yarışma programına başvuru yapmak  için buradan yararlanabilirsiniz.

11 yorum:

varmısın yokmusuna nasıl basvuru yapılıyor acaba bırı bna yardım edebılırmı lutfen?

hocam başvurular henüz başlamadı sanırım. başladığında kanalın sitesinde yayınlanacak.

8 Kasım 2011 Salı Fox Tv Varmısın Yokmusun Özeti İzleyebilirsiniz. 8 Kasım akşamı fox tv de aslında hepimiz biliyoruz ama yep yeni konsept ile canlı yayınla Acun Ilıcalı’nın sunumu ile Varmısın Yokmusun başlıyor.. İşte buradan özetine ulaşabilirsiniz. Herkese iyi seyirler dileriz..

slm arkadaşlar ben başvurumu yaptım ama nerden takip edeceğimi bilmiyorum bilen arkadaşlar banada yardımcı olursalar sevinirim şimdikten teşekürler

Var Mısın Yok Musun Programı Yarışmacı Başvurusu
LÜTFEN OKUYUNUZ! Aşağıdaki formu doldurmanız sonrası çıkacak ekranda resiminizi kesinlikle yükleyiniz. Resimsiz başvurular kesinlikle dikkate alınmamaktadır. Formda sorulan tüm soruları doğru ve eksiksiz yanıtlayınız. Eksik yanıtlar ve gerçeği yansıtmayan veya yansıtmadığı tahmin edilen bilgileri bulunan başvurular dikkate alınmamaktadır. 1 kez başvuru yapmanız yeterlidir. Tekrar tekrar yaptığınız başvuruların geçerliliği yoktur ve seçilme şansınızı arttırmamaktadır. Aynı kişiden gelen mükerrer başvuruları sistem otomatik olarak silmektedir. Şimdiden başvurunuzun hayırlı olmasını dileriz.

ben başvuru yaptım fakat numarayı almadım bi sorun olur mu aceba?

başvuru formu nu bulamdım

fox tv yönetimi dikkatine başvuru formunu dolduranların.forum aşamasını takip etmek için yada forum bilgilerine forum numaralarına ulaşabilmeleri için bir link yapmanız gerekiyor mesela mail adresi ile kontrol edebilir adı soyadı ile kontrol edebilir o linkten..ACUN ILICALI İLE GÖRÜŞÜN BU KONUYU O DAHA İYİ BİLGİ VERİR SİZE..

arkadaşlar ben kayıt yaptımda nerden takip edecem yardımcı olduğunuz için şimdiden teşekkur ederim

bende başvurdum ama gençseniz ve tanıdığınız varsa şansınız olur orta yaşlılar sanki yarışamaz diye kanun var

arkadaşlar nasılm kayıt olbilirim??

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More