TBMM'de Başbakan'a Küfür Edildi



Mehmet Metiner'in CHP'yi eleştiren sözlerine cevap vermek için kürsüye
çıkan Kamer Genç tartışmayı küfür boyutuna taşıyarak Erdoğan'ın
milliyetçilikle ilgili sözler için inanılmaz bir küfür etti.

TBMM Genel Kurulu'nda AK Partili Mehmet Metiner'in İstiklal
Mahkemeleri'ni zulüm mahkemeleri olarak tanımlayarak, CHP'den utanç
duyduğunu söylemesi tansiyonu yükseltti.

Bunun üzerine kürsüye çıkan CHP'li Kamer Genç, Başbakan Recep Tayyip
Erdoğan'ın "milliyetçilikleri ayaklar altına alan" sözlerine işaret
ederek, "P.. olmayan herkesin milliyeti vardır. Milliyet benim şerefim
ve haysiyetimdir. Benim milliyetimi ezmeye çalışan ayakları, sahibinin,
onun bir yerine sokarım!" diye karşılık verdi.



AK Parti Isparta Milletvekili Recep Özel, "Şimdi, Başbakanımıza söylemiş
olduğun o lafı, o bir yerlere bir şey yapmayı, aynısını, yüz mislini
sana iade ediyorum" diye yanıt verdi.


Akşam'ın haberine göre TBMM Genel Kurulu, dün "kırmızı noktalı"
tartışmaya sahne oldu. CHP'li Orhan Düzgün, AK Parti'li Mehmet
Metiner'in, Mustafa Kemal'in Kurtuluş Savaşı'nda katlini vacip gören
İskilipli Atıf Hoca'yı savunmasını eleştirdi.

Bunun üzerine İstiklal Mahkemeleri'ni zulüm mahkemeleri olarak niteleyen
Metiner, "Kendi celladınıza âşıksınız. Dersim katliamının utancı size
yeter, Zilan katliamının utancı size yeter. İstiklal Mahkemeleri'nde
hukuksuz yere darağaçlarına gönderdiğiniz insanların ahı sizi
tutacaktır. Kel Ali'lerin düzeni bitti, İstiklal mahkemelerinizin düzeni
bitti, dönemi bitti" sözleriyle tansiyonu yükseltti.



Kamer Genç'e laf atan Metiner, "Sen kendi celladına aşıksın, sen
katiline aşıksın" dedi. Sataşma gerekçesiyle söz isteyen Kamer Genç,
Metiner'in HADEP'in genel başkan yardımcısıyken Tayyip Erdoğan'a ağzına
alınmayacak lafları söylediğini, vekil olunca da Emine Erdoğan'ın
ayaklarının altına sürünerek elini öpmeye çalıştığını söyledi.

Genç,daha sonra kırmızı noktalı şu sözleri sarfetti:

"Tayyip Erdoğan diyor ki, 'Ben bütün milliyetleri ayak altına aldım...'
Her onurlu adamın, her p.ç olmayan insanın muhakkak bir milliyeti
vardır. Milliyeti olan insan hiçbir zaman böyle laflar etmez. Bana göre,
piç olmayan herkesin bir milliyeti vardır. Milliyet, benim şerefim ve
haysiyetimdir. Benim milliyetimi ezmeye çalışan ayakları, sahibinin,
onun bir yerine sokarım. Benim milliyetimle kimsenin alay etme hakkı
yoktur.



Çünkü anası, babası belli olan herkesin de bir milliyeti vardır. Bizim
devletimizin temel kuralı da Atatürk milliyetçiliğine dayalı çağdaş
hukuk Türkiye Cumhuriyeti çağdaş bir hukuk devletidir. Bu devletin
milliyetçiliğini kimsenin bu kadar ezmeye hakkı yoktur. "


AKP Grup Başkanvekili Ayşenur Bahçekapılı, "Genel Başkanımız için bir
insan olarak benim telaffuz edemeyeceğim bir sataşmada bulunmuştur.
Benim kadın olarak buna cevap vermeye terbiyem müsait değil, Recep
Özel'i grup adına konuşmaya çağırıyorum" dedi.


Bunun üzerine AKP Isparta Milletvekili Recep Özel, kürsüye çıkarak Kamer
Genç ile aynı havayı solumaktan utanç duyduğunu belirtti. Özel, "Şimdi,
Başbakanımıza söylemiş olduğun o lafı, o bir yerlere bir şey yapmayı,
aynısını, yüz mislini sana iade ediyorum" diye yanıt verdi.


Bu haber: www.memurvadisi.com sitesine aittir.
Güncel Blog Sayfası * Online Tv Sayfası * Online Radyo Dinle * Günlük Gazeteler * Kimineli Blog * Beles Radyo * Cep Telefonları * Digg * Maçlar * Altın Döviz Borsa * Ödevler * Arama Motoru * Canlı Maç Seyret * İndirim Ariyorum * Yemek Tarifi * Cep Telefonu * Free Backlink * SEO Yarışmaları * Memur Blog * Türk Filmi İzle * Yalan Dünya Dizisi * Koyu Kırmızı Dizisi * Ayrılık Olmasa Dizisi * Ha Babam Uzay Dizisi * Memur Blog * Dinle123 * Güncel Blogcu * Zarfat * Memurblogspot * gazete * memurcep * acemtr * İşler Güçler Dizisi * Kötü Yol Dizisi * Veda Dizisi * Yeni Vadi * SSK SGK BAĞKUR SORGU EKRANI

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More