Atış Poligonları Ücretleri ve Adresleri



Atış yapmayı severler için İzmir'de pek uygun bir yer bulmak zordu. Bulunan bağ bahçe alanlarının hepsinde çiftçilerin çalışması ormanlık alanlarda her ağaç altında piknikçilerin çıkma ihtimali ve atış poligonlarının İzmir'de yaygın olmaması ile beraber insanlarımız bu zevkten mahrum edilmiştir.

İzmir içinde Çiğli ve Manisa yolunda Yakaköy de iki atış poligonu buldum.
Çiğlideki yakın olmasına rağmen mermi fiyatları pahalı ve pek fazla silah seçeneği bulunmuyor ama Yakaköy'de ki ucuz ve hareketli domuz gibi eşitli ekipmanlar var.


İzmir Ege Özel Grup Çiğli Atış Poligonu
Uluslararası Atış Federasyonuna göre hazırlanmış, teknolojik olarak her türlü imkanına ve güvenliğine sahiptir. Atış poligonlarında herkese eğitim verilmektedir. Ruhsatlı tabancası olup olmayan herkes İzmir Ege Özel Güvenlik bünyesinde atış yapabilir. Fatih 16 ve Kanuni 13 silah seçenekleri bulunmaktadır.

Saat ücreti: 40 TL
Mermi Ücreti (birim fiyatı) : 3 TL
Üye olduğunuz takdirde
Üyelik ücreti: 100 TL
Aylık maksimum süreniz: 30 Saat
Mermi Ücreti (birim fiyatı) : 1,7 TL

İzmir Çiğli Atış poligonu adres ve telefon
10041 sok. No:13
Merkez Çiğli
0 232 328 35 00


İzmir Manisa Arası Yakaköy Atış Poligonu

İzmir Manisa yolu üzerinde gençlik il spor müdürlüğünün Yakaköy'de hareketli domuz, 25 metre tabanca atış poligonu,trap ve paintball sahaları mevcuttur.

50 metre domuz hedefi saat sınırlaması olmaksızın herkese açık: 5 TL
Trap Poligonu Lisanslı sporculara açıktır.
Tabanca poligonu GSİM belgesi alınacak kullanıcılara açık: Saat,mermi poligon ücreti yok.

KARAVANA ATIŞINA SON
Poligonumuz; 6136 sayılı Kanun ve Yönetmelik hükümlerine ve uluslararası (ISSF-UIT) standartlarına uygun olarak inşa edilmiş, İçişleri Bakanlığı Emniyet Genel Müdürlüğü 04.05.2005 tarih ve B.05.1.EGM.D.11.04.3.586 sayı ile “İşletme Belgesi” almış olup faaliyetlerine devam etmektedir.  Poligonumuzda 25 m. 5 atış yolu ve 5 duraklı raylı hedef sistemi, zaman ayarlı döner hedef sistemleri mevcuttur.
Özel şahıslar, kurum ve kuruluşlar, özel eğitim kurumları Şirketimize ait silah ve fişekleri ücreti mukabilinde kullanabilir, uzman kadromuzdan silah ve atış eğitimi alabilirler. Poligonda atış yapan herkes AXA  sigorta kapsamındadır.

ANKARA’DA TEK ÖZEL ATIŞ POLİGONUMUZDA HERKESE ATIŞ İMKANI
6136 sayılı “ATEŞLİ SİLAHLAR VE BIÇAKLAR İLE DİĞER ALETLER HAKKINDA YÖNETMELİK” madde 66 gereğince;
  • Silah ruhsatı olan herkes ruhsatını ibraz etmek koşuluyla ve kendi silahı ile,
  • 18 yaşını doldurmuş herkes TC kimliğini ibraz etmek suretiyle, poligona ait silah ile,
  • 18 Yaşından küçükler vasilerinin yanında atış yapabilmektedirler.
Poligonumuz MKE fişek bayii olup, atışta kullanılan fişekler poligondan temin edilebilmektedir.

BAKIM ÖNEMLİDİR

Silahınıza kendiniz bakım yapabilirsiniz.
Atış sırasını beklemek için dinlenme salonumuzda dinlenebilirsiniz.
ÇALIŞMA SAATLERİ:
a. Hafta içi  günleri saat 09:00–17:30  arası,
b. Cumartesi saat 09:00–16:00  arası,
c. Pazar günleri kurum, kuruluş ve özel şirket atışlarında 09.00-16.00 saatleri arasında HİZMETİNİZDEYİZ.
Ruhsatı olmayan Poligon silah ve fişeğini kullanarak atış yapacak personel atış yapmasada yanında ikinci bir kişiyi getirmek zorundadır.
ADRES:
1 nci Cad. No: 59 Balgat/ANKARA
Tel: 0 312 287 56 56-180
Faks: 0 312 287 01 02
e-mail:egitim@oyaksgs.com.tr

 
atış poligonu diye buna derim ben ,her türlü silah`ı deneyebilirsin ama 200 doların varsa....
atış poligonu diye buna derim ben ,her türlü silah`ı deneyebilirsin ama 200 doların varsa....
atış poligonu diye buna derim ben ,her türlü silah`ı deneyebilirsin ama 200 doların varsa....
atış poligonu diye buna derim ben ,her türlü silah`ı deneyebilirsin ama 200 doların varsa....
atış poligonu diye buna derim ben ,her türlü silah`ı deneyebilirsin ama 200 doların varsa....
atış poligonu diye buna derim ben ,her türlü silah`ı deneyebilirsin ama 200 doların varsa....
atış poligonu diye buna derim ben ,her türlü silah`ı deneyebilirsin ama 200 doların varsa....
atış poligonu diye buna derim ben ,her türlü silah`ı deneyebilirsin ama 200 doların varsa....
atış poligonu diye buna derim ben ,her türlü silah`ı deneyebilirsin ama 200 doların varsa....
atış poligonu diye buna derim ben ,her türlü silah`ı deneyebilirsin ama 200 doların varsa....
atış poligonu diye buna derim ben ,her türlü silah`ı deneyebilirsin ama 200 doların varsa....
atış poligonu diye buna derim ben ,her türlü silah`ı deneyebilirsin ama 200 doların varsa....
atış poligonu diye buna derim ben ,her türlü silah`ı deneyebilirsin ama 200 doların varsa....
atış poligonu diye buna derim ben ,her türlü silah`ı deneyebilirsin ama 200 doların varsa....

Bu haber: www.memurvadisi.com sitesine aittir.
Güncel Blog Sayfası * Online Tv Sayfası * Online Radyo Dinle * Günlük Gazeteler * Kimineli Blog * Beles Radyo * Cep Telefonları * Digg * Maçlar * Altın Döviz Borsa * Ödevler * Arama Motoru * Canlı Maç Seyret * Ödev Sitesi * Yemek Tarifi * Bedava Backlink * Cep Telefonu * Free Backlink * SEO Yarışmaları * Memur Blog * Türk Filmi İzle * Yalan Dünya Dizisi * Koyu Kırmızı Dizisi * Ayrılık Olmasa Dizisi * Ha Babam Uzay Dizisi * SEO Yarışmaları * Memur Blog * Güncel * Güncel Blogcu * Zarfat * Memurblogspot * gazete * memurcep * acemtr * İşler Güçler Dizisi * Kötü Yol Dizisi * SSK SGK BAĞKUR SORGU EKRANI
atış poligonu ücretleri, poligon fiyatları, atış poligonu fiyatları, istanbul poligon fiyatları, poligon ücretleri, poligon adresleri, atış poligonu, atış poligonu istanbul, ...

3 yorum:

dağınık olarak çeşitli illerdeki poligonlar hakkında yazılar mevcut. Bu poligonlar hakkındaki tecrübelerimizi bir konu başlığı altında toplayım yapışkan (sticky) haline getirebilirsek güzel bir veritabanı oluşturmuş oluruz.
Tek poligon tecrübem MKEK poligonu olduğu ben için şimdilik fazla katkıda bulunamayacağım.

Bu konu başlığını İstanbul'daki poligonlar adı altında açmamın sebebi ise; önümüzdeki birkaç gün İstanbul'da kalacak olmam ve bu fırsatı değerlendirmek istemem.
Bakırköy taraflarında kalıyorum, bana tavsiye edebileceğiz, techizatı (örneğin, bir .45 lik ile atış yapmak istiyorum) iyi, ortamı güzel rahat ulaşılabilir bir poligon var mı?
Bu fırsattan istifade, forumdan arkadaşlarla da görüşebiliriz.

Sn Evrenay Bakırköyden en rahat gidebileceğiniz Florya Poligonudur.
Avrupa standartlarında tek poligon olduklarını söylüyorlar.Geçen gün forumdan Sn Alptekin ile gittik.Ellerinde Tisaş Zigana M16,7.65 Browning,38 Cal Smith,Tisaş Zigana F ve yeni aldıkları 22 cal Walther var.Henüz 22 cal mühimmat ellerinde yoktu.Ortam gayet güzel.Sürmeneli bir eğitmen ve Ardeşenli Cem isminde genç bir sorumlusu var.Oldukça ilgileniyorlar.Kendi merminizle 1.5 tl oradan temin mermi ve silah ile 3 tl alıyorlar.Biz ortamı beğendik ama biraz pahalı geldi.Cem beye ilaç firmasından geçen gün gelen arkadaşlar forumda tavsiye etti derseniz yüzde 10 indirim yapabilir.Bize yapmıştı,tesadüf eskiden bizim firmada çalışıyormuş.
Havaalanı yolunda Flyin e gelmeden sağda kalıyor.
İyi atışlar.

arkadaşlar benim bildiklerim, Avcılar ve Altunizade de silah dünyası nın yerleri ümraniyede fiyatı nispeten uygun princess poligon, yine arkadaşların bahsettiği ve fiyatı yine nispeten uygun Rami'deki poligon ve Florya poligonu, bir de yakacıkta açık tüfek poligonu var...
Poligon Telefon : 0532 392 76 47
Poligon Adresi : Mahmut Şevket Paşa Köyü ile Öğümce Köyü Yolu Üzerinde. Polenez köyü Yakınındadır.
Kulup Telefonu : 0216 425 27 44
Pazar günü beylikdüzü'ne fuara giderken uğradım Silah Dünya'sına. Poligonun tadilatta olduğunu (komşular sesten rahatız oluyorlarmış, yalıtım yapılıyormuş), haftaiçi açmadıklarını ama istersek o an açabileceklerini söylediler. Ancak vaktimiz yoktu o yüzden poligona çıkamadık. Bugün duyduğuma göre ruhsatları iptal olmuş (söyleyenin yalancısıyım).
Vice'ın tavsiyesine uyarak Florya Poligon'a gittim. Gerçekten temiz ve nezih bir ortam (bayanlar var çalışan), bayanların olduğu her yerde erkekler daha kibar oluyor gibime geliyor.
Neyse giriş güzel ve temiz, tuvaletler son derece temiz, çeşitli malzemeler alabileceğiniz küçük bir dükkan mevcut (kılıf, yağ, temizlik seti, vs) ortamda olduğunuz sürece sıcak içecek servisi var (ücretsiz).
Silah olarak birkaç yerli yarı otomatik, 2 tane S&W toplu, 1 tane Walter .22 (mermisi hala yok) bir tane de FN Browning 7,65 mm subay tabancası var. Bence silah çeşidi bu seviyedeki bir poligon için son derece yetersiz. En azında bir .44 bir .45 ve meraklısına (tabi mermisi daha pahalı olacaktır) .50 desert olmalı. Neticede burası daha çok amatör bir motivasyonla işletilen bir mekana benzemiyor, daha fazla çeşit sunulmalı.
Sayın Vice'ın da belirttiği gibi mermiyi kendiniz getirseniz 1,5 TL/mermi mekandan kullanırsanız 3 TL/mermi ödüyorsunuz.

Toplamda:

1- Steyr M9A1 93 mermi (50 si mekandan 43 ü kendi mermim)
2- S&W .357 Magnum toplu sanırım 6" 6 mermi .38 ile attıl .357 yokmuş elerinde.
3- FN 7,65mm (eski Subay silahı) 5 mermi
4- Deri tabanca kılıfı aldım
ve 200 TL ödedim (Cem indirim yaptı)
poligon konusunda tecrübeli arkadaşlar fiyatları değerlendirirse sevinirim.

Arzu edenler 1000 TL ye yıllık abone olup daha ucuza mermi alıp bazı hizmetlerden (belki turnuvalar falan düzenliyorlardır, yada kendi mermilerinizle ücretsiz atış yapabiliyorsunuzdur, bilmiyorum) faydalanıyorsunuz.

Ayrıca Cem'in dediğine göre yeni hazırlanan yasaya göre, taşıma veya bulundurma ruhsatı alacak herkes 30 saatlik eğitimden geçmesi gerekecekmiş. Bu yasa meclisten geçermi bilmiyorum ama ELZEM olduğu kesin!

Gelelim silahlara benim Steyr bir kez kovan dikti , sebebini anlamadım. İlk defa başıma geliyor. Onun haricinde son 150 atıştan bu yana temizlememiş sadece yağlamıştım. Tetik oldukça sert. Sağarak tetik düşürmek pek te mümkün değil. Son 10 atıştan önce WD40 sıktık tetik mekanizmasına akabinde üstüste mekanizmayı kurup tetik düşürdük. Hafif bir rahatlama hissettim tetikte. Ancak umarım sayın Lupus dediği gib zamanla yumuşar yoksa gerçekten can sıkıcı ama seri 3 lü 5 li atışlarda rahat.

S&W .357 6" in de mermisi yoktu o yüzden .38 kullandım. Kabzası benim için rahatsız ve oldukça ağır bir silah. Horozu kurduktan sonra tetiğe dokunmanız yeterli merminin ateşlenmesi için. Tabi Steyr'den sonra beni ürküttü bu hassaslık. Silah neredeyse benim kafası ağır Steyr'den bile daha az şahlanıyor, ayrıca çok ta gürültülü değil. Bir kez horozu kurmadan double action olarak ateş etmek istedim ancak mermi ateş almadı. Cem bunu mermilerin .38 olması ile açıkladı (ben bilmem nedir sebebi).

Fn Browning 7,65mm ise benim elime bile ufak. Çok gürültülü (ani ve keskin rahatsız edici bir ses) ayrıca çok fazla havaya kalkıyor atışta (yada ben silahı kavramayı beceremedim). Tat vermedi vesselam.

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More