Pomem Başvuruları Başlıyor



Düzce İl Emniyet Müdürlüğü’nden alınan bilgilerde, POMEM Polis Meslek Eğitim Merkezi başvurularının 3 Eylül tarihinde başladığı bildirildi.

İl Emniyet Müdürlüğü’nden yapılan açıklamada Polis Meslek Eğitim Merkezleri Giriş Yönetmeliği
gereğince; 2 bin 700′ü erkek, 130′u bayan olmak üzere toplam 2 bin 830 adayın 12.dönem polis meslek eğitimine alınacağı belirtildi.

Açıklamada “Türkiye Cumhuriyeti Vatandaşı olmak, 4 Yıllık Yüksek öğretim kurumu veya bunlara denkliği Yüksek Öğretim Kurulu tarafından kabul edilen yurtdışındaki yüksek öğretim kurumlarından mezun olmak, askerliğini yapmamış erkek ile bayan adaylar için 28 yaşından askerlik hizmetini yapmış erkek adaylar için 30 yaşından gün almamış olmak, erkekler için 167 cm.’den, bayanlar için 165 cm.’den kısa boylu olmamak”, şartlarının arandığı kaydedildi.

2011 veya 2012 yılları Kpss P3 puan türünden, 60.00 taban puan veya üzerinde puan almış olanların başvuruları 03-21 Eylül

tarihleri arasında İl Emniyet Müdürlüğü Eğitim Şube Müdürlüğünde kabul edilecek.

Müracaatlar 21 Eylül günü saat: 17.00′de sona ererken eksik belge veya posta yolu ile yada başvuru zamanı geçtikten sonra yapılan müracaatlar kabul edilmeyecek.

(TT-

31.08.2012 10: 08: 35

TSI

NNNN – Düzce

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More