Günde 100 Kez Orgazm Olan kadın Kim Ramsey



Günde 100 Kez Orgazm Olan kadın Kim Ramsey ; GÜNDE 100 KEZ BOŞALAN KADIN ABD’nin New Jersey Eyaleti’nde yaşayan bir hemşire günde 100 kez orgazm oluyor. Ev temizlemesi, otomobil kullanması ya da tren geçmesi bile 44 yaşındaki Kim Ramsey’i tahrik edip orgazm sürecini başlatabiliyor. Ramsey’in bu durumda yaşamasının nedeni tedavisi olmayan, kısa adı tıpta “PSAS” olarak bilinen ‘Sürekli Cinsel Uyarılma
Sendromu’ndan musdarip olması. Sorunun 2008 yılında başladığını, bir erkek arkadaşıyla birlikte olduktan sonra dört gün süreyle orgazm olduğunu olduğunu anlatan Ramsey şunları söyledi: “Her kadın orgazm olmak ister ama benim için tam tersi bir durum sözkonusu. Sürekli orgazm olmam nedeniyle çok bitkinim. Bazen kolumu bile kaldıramıyorum. Yıllardır düzgün bir ilişkiye giremiyorum. Sorunu çözmek için çok şeyi denedim ama sonuç alamadım.”

Bu haber: www.memurvadisi.com sitesine aittir.
Güncel Blog Sayfası * Online Tv Sayfası * Online Radyo Dinle * Günlük Gazeteler * Kimineli Blog * Beles Radyo * Cep Telefonları * Digg * Maçlar * Altın Döviz Borsa * Ödevler * Arama Motoru * Canlı Maç Seyret * Ödev Sitesi * Yemek Tarifi * Bedava Backlink * Cep Telefonu * Free Backlink * SEO Yarışmaları * Memur Blog * Türk Filmi İzle * Yalan Dünya Dizisi * Koyu Kırmızı Dizisi * Ayrılık Olmasa Dizisi * Ha Babam Uzay Dizisi * SEO Yarışmaları * Memur Blog * Güncel * Güncel Blogcu * Zarfat * Memurblogspot * gazete * memurcep * acemtr * İşler Güçler Dizisi * Kötü Yol Dizisi * Veda Dizisi * Yeni Vadi * SSK SGK BAĞKUR SORGU EKRANI

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More