Ben Bilmem Eşim Bilir Son Bölüm İzle Başvuru Formu



Kanal D Ben Bilmem Eşim Bilir YarışmasıBen Bilmem Eşim Bilir yarışması hangi kanalda ne zaman yayınlanıyor, Tüm türkiye tarafından ilgiyle izlenen yarışma programı olan Kanal D Ben Bilmem Eşim Bilir yarışması hangi gün saat kaçta başlıyor, Ben Bilmem Eşim Bilir yarışması sunucusu kim (İlker Ayrık) ve Ben Bilmem Eşim Bilir yarışması başvuru formu doldur linki..Bölüm: Yeni
Program: yarışma
Kanal: kanal d
Yayın Tarihi: 26.04.2014
Yayın Günü: cumartesi
Yayın Saati: 16:00

Ben Bilmem Eşim Bilir 26 nisan 2014 cumartesi günü: İlker Ayrık’ın yaptığı “Ben Bilmem Eşim Bilir”in bu bölümünde; Damla Kozlu – Serkan İzmirli, Asiye – Mahmut Görgil, Zeynep Şimşek – Yunus Arslan ve Selen Karakoç – Hasan Özkan çiftleri yarışacak.
İlk oyununda beyler, eşlerini sırtına alarak engelli parkurda 5 turu en kısa sürede tamamlamaya çalışacaklar.
İkinci oyunda bayanlar 90 saniyede en fazla sayıda yaprak sarmayı yemek için çabalayacaklar.
Üçüncü oyunda "Bıçak Sırtı" oyunu oynanacak.
Final öncesi son oyunda ise bayanlar 90 saniye süresince kovaçeviçe en fazla golü atmak için yarışacak.
Final etabında "Ters Kadeh" oyunu oynanacak ve kazanan çift son model otomobilin de sahibi olacak.


Kanal D ekranlarında yayınlanan "Ben Bilmem Eşim Bilir" yarışması size 0 km araba kazanma şansı sunuyor. Evli çiftler, nişanlılar ve sevgililer birbirinizi ne kadar iyi tanıyorsanız "Ben Bilmem Eşim Bilir" yarışmasının büyük ödülü "0" kilometre arabayı kazanmaya hazırsınız demektir.



4 çiftin katıldığı "Ben Bilmem Eşim Bilir" yarışmasında ilk üç oyunda bayanlar sunucu ile birlikte masada oturmakta ve eşlerinin oyunu ne kadar sürede tamamlayacağı üzerine tahminlerde bulunmaktadır. Eşler ise (baylar) onların tam arkasında bulunan 4 tarafı camla kaplı kabinlerin içinde oturmaktadır ve eşlerine karışamamaktadırlar. "Ben Bilmem Eşim Bilir" yarışmasında tahminleriniz doğru oldukça, Büyük finaldeki "0" kilometre arabaya daha fazla yaklaşacaksınız.

Ben Bilmem Eşim Bilir yarışması Kanal D de Cumartesi günü saat 23:15 de yeni son bölümü yayınlanıyor.

..:: CANLI İZLEMEK İÇİN TIKLAYIN ::..
Youtube Dizi İzle,Youtubediziizle,Dizi İzle,Dizi Fragmanı İzle,Dizi Seyret,Full Dizi İzle,HD,Youtube Fragman İzle,Youtube Dizi Tek Parça İzle,Youtube Tek Parça İzle,Yotube Full İzle,Youtube Dizi İzle,Youtubedizi,Dizi İzle,Dizi Fragmanı İzle,Fragmanı İzle Youtube,Dizi Seyret,Full Dizi İzle,HD Dizi İzle,Youtube Yemek Programları İzle,Yemek Programları,Tv Yemek Programları,Yemek Tarifleri,Resimli,Yemek Programları İzle,Yemek Programları,Televizyon Yemek Programları İzle,Yemek Programları Canlı İzle,Full İzle,Online, sinema çekimi filim izle filmi sinema çekimi izle full (watch full movie theater shooting)Yeni çıkan yerli, yabancı filmleri indirmeden online ve full izleyebileceğiniz sinema platformu.. Filmi Türkçe Dublaj Tek Parça Full izle Full Online Hd Kalitesinde Türkçe Alt Yazılı Bedava Yabancı Film İzle, Şirinler İzle, Şirinler Filmi İzle aşk dizisi oyuncuları,aşk dizisi konusu,aşk dizisi kimler oynayacak,aşk dizisinin konusu son aşk,son aşk dizisi hangi kanalda,son aşk dizisi hangi kanalda başlayacak,hazal kayanın yeni dizisi hangi kanalda olacak,aşk dizisi kanalı hangisi dizi,Justin tv izle sitemizde canlı maç izle imkanı sunmaktayız. Lig tv izle hariç justintv sayesinde canlı maç izleme keyfi yaşayın magazin,aşk dizisi,hazal kaya son dizisi,hazal kaya yeni dizisi,hazal kaya aşk dizisi,aşk dizisi oyuncuları,aşk ne zaman başlıyor,hazal kaya,hazal kaya hangi dizide oynayacak,hazal kaya yeni dizisinin ismi,hazal kaya yeni sezonda hangi dizide olacak,hazal kayanın yeni dizisi ne zaman başlayacak,

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More