Survivor Turabi'den kamyon arkası özlü sözler derleme



Survivor 2014 Turabi özlü sözleriyle çok konuşulan isimlerden. Survivor izleyenlerinin severek dinlediği Turabinin bu sözleri kamyon ve minibüs arkasına yazılan özlü sözlere benzetildi. Survivor Turabi Özlü Sözleri sizler için yayınlıyoruz. Turabi Kamyon arkası sözleri..
Hayatta iki şeye dikkat edeceksin. Bir yolda giderken kavşaklara, iki yüzüne karşı karşı gülüp arkadan iş çeviren...
Senin yaptığın gider, benim hoşuma gider..
Ben turbo Turabi'yim. Kazanma hırsım benim yakıtım.Her başarısız insan mutlaka bir bahane üretir. Bana göre bahaneye hiç gerek yok. Ahmet Dursun şöyle bir kenarda dursun...
Issız adaya düştüğünde yanına neyi alırsın? Üç tane delikanlı adam alırım.
Benim her kalleşlik yapan bir insana bir hikayem vardır.
Adı Mert... Adının adamı olsa gelir yüzem karşı konuşur.
Vur hançeri kalbime, kalbim kana bulansın. Fazla derine inme çünkü orada sen varsın...
Dermiyim ben hiç böyle. Ben sevdiğimin karşısına geçer, gerekirse diz çöker, seni seviyorum derim. Sevmediğime artık seni sevmiyorum, çık git hayatımdan derim. Kalemimi kırar arkama bakmadan giderim.
Keser döner sap döner, gün gelir hesap döner abi...
Bana da sıra gelir...
Yiğidi öldür hakkını inkar etme...
Arkadaşlar iyiydi abi, tebrik ediyorum. Geçmişte yılanın birini karşı adaya gönderdim ama göndermeyle bitmiyormuş...
Yılanın biri yine bizi buldu.
Orhan Baba demiş ki hatasız kul olmaz. Onun üzerine Turabi demiş ki 'nasıl hatasız kul olmazsa cezasız şampiyon çıkmaz.
Sana çok 100 verdim... 96'sını geri alıyorum.. Şimdi etrafında 4 dön bakalım...
Tiyatrocu mu, şarkıcı mı, dansçı mı? Kimsin sen? Ne ulursan ol, kim olursan ol. Benim olduğum yerde akıllı ol!' Adının adamı, allaha yakın bana uzak ol.

..:: CANLI İZLEMEK İÇİN TIKLAYIN ::..
Youtube Dizi İzle,Youtubediziizle,Dizi İzle,Dizi Fragmanı İzle,Dizi Seyret,Full Dizi İzle,HD,Youtube Fragman İzle,Youtube Dizi Tek Parça İzle,Youtube Tek Parça İzle,Yotube Full İzle,Youtube Dizi İzle,Youtubedizi,Dizi İzle,Dizi Fragmanı İzle,Fragmanı İzle Youtube,Dizi Seyret,Full Dizi İzle,HD Dizi İzle,Youtube Yemek Programları İzle,Yemek Programları,Tv Yemek Programları,Yemek Tarifleri,Resimli,Yemek Programları İzle,Yemek Programları,Televizyon Yemek Programları İzle,Yemek Programları Canlı İzle,Full İzle,Online, sinema çekimi filim izle filmi sinema çekimi izle full (watch full movie theater shooting)Yeni çıkan yerli, yabancı filmleri indirmeden online ve full izleyebileceğiniz sinema platformu.. Filmi Türkçe Dublaj Tek Parça Full izle Full Online Hd Kalitesinde Türkçe Alt Yazılı Bedava Yabancı Film İzle, Şirinler İzle, Şirinler Filmi İzle aşk dizisi oyuncuları,aşk dizisi konusu,aşk dizisi kimler oynayacak,aşk dizisinin konusu son aşk,son aşk dizisi hangi kanalda,son aşk dizisi hangi kanalda başlayacak,hazal kayanın yeni dizisi hangi kanalda olacak,aşk dizisi kanalı hangisi dizi,Justin tv izle sitemizde canlı maç izle imkanı sunmaktayız. Lig tv izle hariç justintv sayesinde canlı maç izleme keyfi yaşayın magazin,aşk dizisi,hazal kaya son dizisi,hazal kaya yeni dizisi,hazal kaya aşk dizisi,aşk dizisi oyuncuları,aşk ne zaman başlıyor,hazal kaya,hazal kaya hangi dizide oynayacak,hazal kaya yeni dizisinin ismi,hazal kaya yeni sezonda hangi dizide olacak,hazal kayanın yeni dizisi ne zaman başlayacak,

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More