NİTROFULL MASS HAKKINDA HERŞEY



Nitrofull mass Kilo almayı amaçlayan sprocular için protein ve karbonhidrat katkılı bir sporcu gıdasıdır. Mass biyolojik değeri yüksek olan Whey protein ile desteklenmiştir. Her porsiyonda 44 gr. (WPI) peynir altı suyu proteini içererek yüksek miktarda karbonhidrat içerir. Bununla birlikte Nitrofull Mass kreatin içermekledir. Ayrıca B vitaminleri ile kalsiyum içermektedir. C vitamini de ilave edilmiştir.




DÜZELTME: Nitrofull Mass marka ürün için kullanıcıları tarafından yapılan olumsuz yorumları sonucu firma yetkililerine savunma hakkı doğmuş olup firmaca gönderilen Tekzip yazısını yayınlıyoruz:


Gerçekleri yansıtmayan ve dayanaktan yoksun şekilde beyan edilen bu yorumlar ile; söz konusu ürünlerin kişi sağlığına zarar verdiği şeklinde kamuoyunu yanıltıcı bir izlenim yaratılmaktadır. Her ne kadar müvekkil şirket ürünleri aleyhine bu tür beyanlarda bulunulmuş olsa da bu ürünler, gerekli izin ve ruhsatları alındıktan sonra piyasaya sürülmektedir. Ürünler, gıda mevzuatı uyarınca üretim ve tüketime ilişkin gerekli her tür denetimden geçmekte olup ilgili kanun, yönetmelik ve tebliğlere hiçbir aykırılık teşkil etmemektedir.
İşbu ürünler, Sağlık Bakanlığı’nca yapılan denetimlerden geçerek ve onaylı şekilde satışa sunulmasına rağmen; kamuoyu nezdinde söz konusu ürünlerin kişi sağlığına zararı bulunduğu yönünde bir izlenim yaratmaya çalışmak ve müvekkil şirket aleyhine çıkarımlar yaparak bunları kamuoyuna sunmak, müvekkil şirketin ticari faaliyetlerine karşı yapılmış affedilemez bir saldırıdır. Keza bu yorumlar nedeniyle müvekkil şirketin ekonomik menfaatleri zarar görmekte, ticari ve mesleki itibarı ile güvenilirliği zedelenmektedir. 

Hal böyle olunca muhtelif tarihlerde Nitrofull adlı ürünle alakalı,gerçekleri yansıtmayan ve kamuoyunu yanlış bilgilendirici beyanlara hiçbir şekilde itibar edilmemesi gerektiğini ve konu ile ilgili sorumluları kınadığımızı bildirmek zorunluluğumuz hasıl olmuştur.



20 yorum:

Bugün spor salonuna yazıldım. Boyum 1,85, kilom 60. Anlayacağınız almam gereken 15-20 kilo var belkide. Hoca bana ''Nitrofull Mass'' önerdi kilo almaya yardımcı ek ürün olarak, siz ne düşünüyorsunuz? Kullanan arkadaşların yorumları neler?

Not: Spora henüz yeni başladım, ama kalitesiz ürün de kullanmak istemem tabiiki. Hoca bunu önerdi ama sizin önereceğiniz daha iyi markalar varsa görüşlerinizi bekliyorum

Merhaba body'e yeni başladım.(2 hafta)
177 boy / 63 kilo.
Hocam çok zayıfsın dedi hergün 4 yumurta ve pilav yada makarna yemelisin dedi.
Yemeye başladım ve kilo aldırıcı tozda almak istiyorum. Malum öğrenciyim çok bütçem yok 200 lira ayırabilirim ben 1.5-2 ay idare etmesi lazım 200 liralık toz.

Nitrofull Nutrition Mass hakkında ne düşünüyorsunuz kilo almama yardımcı olurmu bu toz ? Salonda hocam bu tozdan kullanıyor siz ne düşünüyorsunuz ?
Amacım kilo ve hacim.

Nitrofull Nutrition Mass 5 Kg
90 Liraya alıcağım.
Fiyatı nasıl iyimi sizce ?

Bütçenizle alabileceğiniz birçok dünya markası ürün var... Gelişmiş ülkelerde satışına izin verilen dünya markalarını tercih edin...

Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

emili spora yenı baslamıssın hıcbırsey kullanmasanda gelışme saglardın zaten..hatta yenı baslayan arkadasların 4-5 ay destek urun almasına gerek yok bence..

yanı nıtrofull degılde sadece yumurta makarna bıle yeseydın aynı sey olacaktı..ben nıtrofullu 4 ay kullanmıstım ardından bılınen markaları kullandım..nıtrofullun sacma sapan bı urun oldugunu cok net goruyorsun..hammadesının neresı oldugunu soylemeyen bı fırma..belkı 20 defa maıl attım bı cevap vermedıler..ha çinden gelsın hammaddesı onemlı degıl dıyosanız..saglıgınızı rıske atan cesaretınıze hayran kalıp baska da bısey soylemıycem...

soyle soylıyım antalya da yasıyorum bulundugum spor salonuna gelen bı abımız yıllardır her turlu iğne steroid vs kullanmış kendi kendini bitirdiğini söylüyor.. ( diskoya giderken bile steroid alıyor) yani psikolojiye kadar kalmamış bize sürekli ilaçların zararlarını anlatan bi insan nutrofull ü sordum nasıldır dıye bana tek dedıgı faydasını su sekılde gordum clenbuterol kullanıyodum antremandan sonra nutrefull super mass kullandım yag yakarak kas kutlesı olusturmaya yardımcı oldu ama tekrar soyluyorum hiç bir şekilde tavsiye etmiyorum hiç bir ilacı diyordu özellikle söylediği şu SAĞLIK VE SAĞLIKLI BİR YAŞAM İÇİN SPOR YAPILIR İLAÇLA VE DESTEKLEYİCİ İLE KENDİNİZE ZZARAR VEREREK DEĞİL buna ne kadar katılınır her kese gore değişir sonuçta herkes buna ilaç değil destekleyici diyor... ama her vitaminde mantıksal olarak birer ilaçtır .... şimdilik bildiklerim bu kadar tabi araştırmaya devam bılgısı olanlarda paylasırsa sevınırım

arkadasım ben progainer 2,5kg lık aldım 68 kg dım boyum 1.90 şu anda 71 kilo oldum daha kutunun 3 te 1 i duruyor yaklaşık 25 gün oldu progainer i oneririm eger salonda çalışacaksan.

bı arkadasım çöpe atarken elınden aldım nıtrofull mass urununu muzlu. 4 5 kere kullanmıs bulantı yapmıs.dedı al ıstersen kullan bu urunler kısıden kısıye farklı oluyo.bugun yarım lıtre sute koydum 3 kepce arkds bı tuhaf geldı sekerlı hemde nasıl bence buram buram kalıtesızlık kokuyo. 100 gr ında 70 gr karbonhıfrat warmıs bn onu makarnadan pılavdan rahatlıkla alırım.gerek yok gıbıme gelıo.karsılastırılması yanlıs ama ben optımum un whey ını nesquık ıcer gıbı sewerek ıcıyorum. alacak warsa parasını çöpe atsın bulantı yapmadı bnde ama asırı sekerlı para wermeye degmez

Dostum öncelikle spor yapman lazım. Anca öyle kas olarak kilo alabilirsin. Konuyada gelince super mass tek başına işe yarıyormu bilmiyorum ama ben super mass ı protein tozuyla beraber kullandım. Hocam önermişti ve gözle görülür hacim artışı oldu bende. Ama tek başına super mass ın bi işe yaracagını pek sanmıyorum. Ben nıtro-tech proteın tozuyla beraber kullanmıstım. 1,5 ayda 7 8 kılo almıstım. Ben 1 86 boyunda 90 kıloyum sımdı 4 yıldır bu sporu yapıyorum ve en guzelı tarafı yag almadan kas alabılmem. Ama sakın spor yapmadan bu tozları kullanma. Hem bı yararı olmaz hemde spor yapmadgını ıcın vücut sindiremez kötü olabilirsin. En yakın zaman da spor salonuna gitmeni tavsiye ederim..

arkadaşlar ben 2 aydır düzenli olarak spora gidiyorum. 1.77 boy - 57 kiloyum. Kilo almama yardımcı olarak Gainer almaya karar verdim. Multipower nutrition mass gainer Ve multipower nutrition weight gainer
arasında tereddütte kaldım. Mass ile weight arasındaki fark nedir ? hangisini almalıyım. teşekkürler.

1.5 yıl once kullandım Nıtrofull Markasını Tavsiye etmem ... Sivilce Yapar Gelısme yapmaz Bende Bole oldu ...
__________________
Yaş: 17
Boy: 1.74
Kilo: 76.5

Omuz: 127 Cm
Göğüs: 114 Cm
Bel: 83 Cm
Kol: 41,0 Cm

Supplamentler:
Weider Cfm Whey Overloard
Weider Amıno 3050
BSN X Plode
BSN Nitrix
Weider Krea-Genic
Ultimate Nutrition Bulgarian Tribulus Terrestris
Weider Bcaa
Weider Aminox
Gaspari Complex Protein

bana da bu ürünü çok övdüler ama kendim denemek istedim. merkla bekliyorum bakalım gerçekten de dedikleri kadar etkili bir ürünmü ? :)

Merhaba arkadaşlar, 3 ay once vucut sporuna basladim ve hocamin tavsiyesi ile bu urunu kullandim, bu sure zarfinda tam 10 kilo aldim ve kas olarak buyudum, hic yaglanmadim. Tabi sadece bu urunu almakla olay bitmior. Bunun yaninda duzenli beslenme, iyi antreman ve uyku cok onemli. Eger bu dediklerimi hic aksatmadan yapabilirseniz, 3 ay sonra farki goruceksiniz :) simdi tekrar siparis veriyorum. Kolay gelsin.

Mass profesyoneller içinde yeni başlayanlar içinde 4x4 lük takviye diyebilirim. Kilo aldırbilir yanındada amino asit kullanırsanız extra olarak protein tozu almanıza gerek yok. amino asit ve karbon hidrat ile parça kas gelişimini desteleyebilirsiniz. Yeni sipariş verdim bu markadan memnunum

düzenli spor yapan birisiyim nereddeyse haftanın her günü yapıyorum. kilo problemim var ve bir o kadar da maddi olarak fazla bir ücret vermek istemedim. bu ürünü aldım. yaklaşık bir aydır kullanıyorum 5 kilo civarı aldım. tadı ve süt içindeki çözünmesi de güzel. yalnız şunu söylemeliyim ki işin sırrı spor ve dengeli-düzenli beslenmedir. sonuçta bu ürünler adı da üstünde olduğu gibi takviye gıdadır altını çizerek söylüyorum spor yapan insan için. sadece kullanıp hiç bir üründen yarar beklemeyin. bu ürüne de ucuz diye paçavra muamelesi yapmayın.

26/07/2011 -- gain max kullanıcı yorumları (0)
hoş geldiniz diyerek gain max kullanıcı yorumları ile ilgili gain max kullanıcı yorumları internet sitesine tekrar hoşgeldiniz. bu başlık altında gain max selülit jeli hakkında olumlu ve olumsuz yorum...
28/05/2011 -- bsn true mass kilo aldırıcı yorumları (0)
bsn true mass kilo aldırıcı yorumları, bsn true mass kilo aldırıcı kullanıcı yorumları, bsn true mass kilo aldırıcı kullananlar varmı, bsn true mass kilo aldırıcı kullananlar, bsn true mass kilo aldı...
28/05/2011 -- bsn true mass kilo aldırıcı (0)
[caption id="attachment_5974" align="alignleft" width="200" caption="bsn true mass kilo aldırıcı nasıl kullanılır, bsn true mass kilo aldırıcı kullanımı"][/caption] bsn true mass kilo ...
28/05/2011 -- dermojin polen yorumları (0)
dermojin polen yorumları, dermojin polen kullanıcı yorumları, dermojin polen kullananlar varmı, dermojin polen kullananlar, dermojin polen kullananların yorumu nelerdir burada [caption id="attach...
28/05/2011 -- dermojin polen (1)
[caption id="attachment_5927" align="alignleft" width="280" caption="dermojin polen, dermojin polen nedir, dermojin polen nasıl kullanılır"][/caption] dermojin polen nedir Dermojin ...
19/05/2011 -- nitrofull süpermass kullanıcı yorumları (0)
nitrofull süpermass kilo aldırıcı kullanıcı yorumları, nitrofull süpermass kullanan varmı, nitrofull süpermass kilo aldırıcı kullananlar, nitrofull süpermass kullananların yorumu nelerdir sitemizin...
19/05/2011 -- kilomax kilo aldırıcı kullanıcı yorumları (0)
kilomax kilo aldırıcı kullanıcı yorumları, kilomax kilo aldırıcı kullanan varmı, kilomax kilo aldırıcı kullananlar, kilomax kilo aldırıcı kullananların yorumu nelerdir sitemizin kilomax kilo aldırı...
18/05/2011 -- aktivon nutri weg kilo aldırıcı kullanıcı yorumları (0)
aktivon nutri weg kilo aldırıcı kullanıcı yorumları, aktivon nutri weg kilo aldırıcı kullanan varmı, aktivon nutri weg kilo aldırıcı kullananlar, aktivon nutri weg kilo aldırıcı kullananların yorumu n...
17/05/2011 -- tombo kilo aldırıcı kullanıcı yorumları (0)
tombo kilo aldırıcı kullanıcı yorumları, tombo kilo aldırıcı kullanan varmı, tombo kilo aldırıcı kullananlar, tombo kilo aldırıcı kullananların yorumu nelerdir sitemizin tombo kilo aldırıcı kullanı...
10/05/2011 -- dermojin polen kilo aldırıcı kullanıcı yorumları (0)
dermojin polen kilo aldırıcı kullanıcı yorumları, dermojin polen kilo aldırıcı kullananlar, dermojin polen kilo aldırıcı yorumları, dermojin polen kilo aldırıcı kullananların yorumu nelerdir sitemi...
13/04/2011 -- osmanlı iksiri kilo aldırıcı kullanıcı yorumları mutlaka okuyun (2)
osmanlı iksiri hakkında olumlu ve osmanlı iksiri hakkında olumsuz kullanıcı yorumlarınızı olsun diğer kullanıcılar için ön bilgi olacağından, lütfen detaylı bir şekilde osmanlı iksiri hakkındaki kull...

Merhaba Arkadaslar bende yeni spora basladigimda Nitrofull mass almiştim 80 liraya 5kgluktan bazi arkadaslarin dedigi gibi 1 ayda 5kg aldim Bagzilariniza yaramamiş belli Ben weıderin Super Mega Massinida kullandim fazla bi fark yoktu hatta söyle diyim nitrofullu düzenli kullanin o daha iyi tek bi sorunu mideyi bulandiriyo tabi her insan icin degisiyor bide tadı fazla hos deil weidirin tadi daha bi hos oluyor ama Nitrofullda kötü bi Toz deil.

günde kaçkere alınıyorr nıtrofull mas ??

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More