Hülya Avşar Bana Bir Koca Lazım



hülya avşar bana bir koca lazım, hülya avşar bana bir koca lazım klibi izle, hülya avşar bana bir koca lazım şarkı sözleri, hülya avşar bana bir koca lazım şarkısının sözleri, hülya avşar bana bir koca lazım izle, bana bir koca lazım şarkısı sözleri, bana bir koca lazım klibi izle, bana bir koca lazım hülya
avşar dinle,


Uzun zamandır albüm çalışması yapmayan Hülya Avşar bir süredir Yetenek Sizsiniz Türkiye ve O Ses Türkiye gibi yarışmalar da 4 sezondur jüri üyesi olarak devam ediyordu. Sevenleri tarafından albüm çıkarılması için isteklerde bulunulmasının üzerine güzel sanatçı Hülya Avşar AŞK BÜYÜKSE albümü ile müzik dünyasına geri dönerek adından söz ettirmeye ve müzik marketlerde yerini almaya başladı.

Hülya avşar yeni albümü olan Aşk Büyükse adını verdiği bu yeni albümünde toplam 10 şarkı bulunuyor. Ünlü bir kaç sanatçılardan da şarkı alan Hülya Avşar çıkış parçası olarak Bana Bir Koca Lazım adlı şarkıyı seçmiştir.
Bana Bir Koca Lazım Oda Bu Gece Lazım sözleri ile hemen şarkısını dilimize dolayan sevilen sanatçı şimdiden en çok dinlenenler arasına girmeye başladı.
Sizlere bu yazımızda Hülya Avşar 2013 Aşk Büyükse albümünün çıkış parçası olan ve klip çekmeye hazırlandığı şarkısı olan Bana Bir Koca Lazım adlı şarkının sözlerini ve Bana Bir Koca Lazım şarkısının klibini paylaşacağız.
Ayrıca Hülya Avşar yeni 2013 albümü için dikkat çektiği ve konuşılan bir diğer konu ise yeni albümü için albüm kapağı olarak çektirdiği fotoğraflar çok konuşulmaya başlandı. Yeni albümü için çuval giyerek sevenlerinin karşısına çıkan ve albüm fotoğrafları olarak kullandığı çuvalı fotoğraflarını yazımızın devamında bulabilirsiniz.


HÜLYA AVŞAR YENİ ALBÜM ŞARKILARI VE HÜLYA AVŞAR ALBÜM FOTOĞRAFLARI TIKLAYINIZ>>>


Hülya Avşar Bana Bir Koca Lazım Klibi
Hülya Avşar Yeni Albüm Bana Bir Koca Lazım Şarkısı Klibi İzle

CANLI İZLEMEK İÇİN TIKLAYIN.. Youtube Dizi İzle,Youtubediziizle,Dizi İzle,Dizi Fragmanı İzle,Dizi Seyret,Full Dizi İzle,HD,Youtube Fragman İzle,Youtube Dizi Tek Parça İzle,Youtube Tek Parça İzle,Yotube Full İzle,Youtube Dizi İzle,Youtubedizi,Dizi İzle,Dizi Fragmanı İzle,Fragmanı İzle Youtube,Dizi Seyret,Full Dizi İzle,HD Dizi İzle,Youtube Yemek Programları İzle,Yemek Programları,Tv Yemek Programları,Yemek Tarifleri,Resimli,Yemek Programları İzle,Yemek Programları,Televizyon Yemek Programları İzle,Yemek Programları Canlı İzle,Full İzle,Online, sinema çekimi filim izle filmi sinema çekimi izle full (watch full movie theater shooting)Yeni çıkan yerli, yabancı filmleri indirmeden online ve full izleyebileceğiniz sinema platformu.. Filmi Türkçe Dublaj Tek Parça Full izle Full Online Hd Kalitesinde Türkçe Alt Yazılı Bedava Yabancı Film İzle, Şirinler İzle, Şirinler Filmi İzle


                               





Hülya Avşar Bana Bir Koca Lazım Şarkı Sözleri
Hülya Avşar Yeni Albüm Bana Bir Koca Lazım Şarkısı Sözleri
Hülya Avşar Bana Bir Koca Lazım Şarkı Sözleri, Bana Bir Koca Lazım Şarkı Sözü


Yüreğinde isyan varsa gel yanıma yanıma yanıbaşıma
Gizli bir rüyan varsa gel yanıma yanıma yanıbaşıma
Kendinle kavgan varsa gel yanıma yanıma yanıbaşıma
İmkanız bir sevdan varsa gel yanıma yanıma yanıbaşıma
Ateşe baca lazım
kitaba hoca lazım
Bana bi koca lazım
O da bu gece lazım X2
Anlatsın da roman olsun hediyesi zaman olsun
Yalnız beni sevdiğini söylesin de yalan olsun
Aaa yanaklarım kiraz çilek
Düşlerim pembe bulutlar
Açıyorum çiçek miçek
Eteklerim mor salkımlar
Aaa aşkın zamanı mı var X2
Ateşe baca lazım kitaba hoca lazım
Bana bi koca lazım o da bu gece lazım X2
Aaa yanaklarım kiraz çilek
Düşlerim pembe bulutlar
Açıyorum çiçek miçek
Eteklerim mor salkımlar
Aaa aşkın zamanı mı var X2
Ateşe baca lazım kitaba hoca lazım
Bana bi koca lazım
O da bu gece lazım X4

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More