AÖL sınav giriş yerleri ve Sınav Sonucu 31 Mayıs 2014 - 1 Haziran 2014




31 Mayıs-1 Haziran Açıköğretim Lisesi sınav giriş yerleri ve AÖL Sınav giriş belgesi... AÖL 2014 ( MEB Açık Lise) Sınav Giriş Yerleri Tıkla Öğren 31 Mayıs-1 Haziran AÖL (MAÖL) Sınav yerleri ... 31 Mayıs-01 Haziran 2014 tarihinde yapılacak olan Açık Öğretim Lisesi II. dönem sınav giriş yerleri belirlendi.

Açık öğretim lisesi sınavları yapıldıktan sonra sınav soruları açık öğretim lisesinin resmi sitesinde duyurulur ve daha sonra da sınav kağıtları optik okuyucudan
geçtikten sonra açık öğretim lisesi öğrenci girişinden sınav sonuçlarının duyurusu yapılır MEB Açık Lise AÖL 2014 Sınav Giriş Yerleri Tıkla Öğren 31 Mayıs-1 Haziran AÖL (MAÖL) Sınav yerleri ... 31 Mayıs-01 Haziran 2014 tarihinde yapılacak olan Açık Öğretim Lisesi II. dönem sınav giriş yerleri belirlendi.


AÖL (Açık Lise) II. Dönem Sınavı 3 oturumda yapılacaktır.

31 Mayıs-1 Haziran AÖL (Açık Lise) II. Dönem Sınavı  3 oturumda yapılacaktır.
I. Oturum  Cumartesi : 09:30
II. Oturum Cumartesi : 14:00
III. Oturum Pazar : 09:30

AÖL (Açık Lise) Öğrencilerimiz sınav giriş belgesinde belirtilen okul ve salonlarda sınava girmek zorundadır.

Yedek salonlarda sınava girmek zorunda kalan öğrencilerimiz (asker olan, askerliğini yeni bitirmiş, ceza evinden yeni çıkmış, zorunlu ikamet değişikliği yapmış olan, rapor ile belgelemek kaydıyla seyahat edemeyecek kadar hasta olanlar vb.) il ve ilçe sınav yürütme kurullarına başvurabilirler.

Ankara'da (Büyükşehir sınırları içinde) bulunan, ikamet eden öğrencilerimiz, yedek salon işlemleri için Açık Öğretim Lisesi Müdürlüğüne (Teknikokullar-Ankara) başvurmaları gerekmektedir.

SINAV GİRİŞ YERLERİNİ ÖĞRENMEK İÇİN TIKLAYINIZ...

AÖL (Açık Lise) 2014 Kayıt Yenileme İşlemine dair açıklama yapıldı. 2014 AÖL (Açık Lise) ve MAÖL (Açık Lise) Açıköğretim Lisesi Sınav sonuçları açıklandı. (AÖL (Açık Lise)) Açıköğretim Lisesi Sınavları 4-5 Ocak 2014 tarihinde yapılmıştı.

Açık Öğretim Lisesi nedir ne değildir, dersler nasıl seçilir?

AÖL (Açık Lise) Ders Kitaplarıyla (ders notları) İlgili Açıklamalar Yeni kayıt olan veya kayıt yenileyen öğrencilerimiz irtibat bürolarından (Halk Eğitimi Merkezi veya kitap dağıtımı da yapan Mesleki Eğitim Merkezleri) mevcut olan kitapları alabilirler. 4-5 Ocakta sınava girdiğiniz ve başardığınız derslerin kitaplarını irtibat bürolarına iade ediniz. Sınava girip başaramadığınız ve 2. dönem tekrar seçtiğiniz derslerin kitapları elinizde mevcutsa ikinci bir defa istemeyiniz. İrtibat bürolarında bulunmayan ders notlarının (Halk Eğitimi Merkezi ihtiyaç bildirmişse) dağıtımı Nisan ayında yapılmaya başlanacaktır. 2013-2014 Eğitim Öğretim yılıyla birlikte okutulmaya başlanan seçmeli derslerden "Hz Muhammet’in Hayatı" adlı ders notunun basımı ilk defa yapılacağından, bu ders notu Nisan ayının sonundan itibaren Halk Eğitim Merkezlerinden temin edilebilecektir. Kayıt yenileme işlemi yapan ve seçtiği derslerin kitapları elinde bulunan (öğrencilerimizin büyük bir kesiminin elinde kitapları var) öğrencilerimiz şimdiden seçmiş olduğu derslere çalışabilirler. Elinizdeki ders notlarını web sayfamızda bulunan kitap içerikleri ile mutlaka karşılaştırınız (eski ve geçersiz olan kitaba çalışıyor olabilirsiniz). Henüz kitaplarını almamış öğrencilerimiz web sayfasında bulunan kitap içeriklerini bilgisayarlarına indirerek de çalışabilirler. Sınavlara hazırlık amacıyla geçmiş sınavlarda çıkan soruları, online testlerimizi, internet tv ve internet radyomuzu da kullanabilirsiniz. Kitaplarla ilgili konularda ( ders notları içeriği, kitapların dağıtımı, istek şikayet vb.) görüşlerinizi etg_dersnotlari@meb.gov.tr e-posta adresine gönderebilir veya 0 312 212 40 37’ye faks çekebilirsiniz.

Öncelikle eğitim herkes için 4 yıllıktır. 2005 itibariyle liselerin 4 yıla çıkarılmasıyla önce örgün liselerde, 2008-2009 itibariyle de Açık Öğretim Lisesi'nde eğitim tamamen 4 yıla çıkarılmıştır. Dolayısıyla eskiden Açık Lise'de veya örgün okullarda 3 yıllık okuyan bir öğrenci Açık Lise'de 4 yıllık sisteme tabi olacaktır.

Açık Öğretim Lisesi 2009-2010 eğitim yılına kadar normal liseler gibi 4 senede bitirilebilirken, bakanlığın o dönem çıkardığı bir yönetmelikle Ocak ve Mayıs sınavına ek olarak 3. bir sınav yapılmaya başlanmış ve Temmuz ayında yapılan bu sınavlarla birlikte, yeni başlayan bir öğrenciye liseyi 2.5 yılda bitirebilme şansı doğmuştur.

04-05 Ocak 2014 Açık Öğretim Lisesi I. Dönem Sınav soru ve cevapları

Açık Öğretim Lisesi'nde (AÖL (Açık Lise)) yılda 3 sınav yapılıyor ve bu sınavlar sırasıyla, Ocak, Mayıs ve Temmuz ayında yapılıyor. (Yalnız 3. dönem yani Temmuz sınavına bakanlığın kararıyla sadece 17 yaş ve üstü öğrenciler katılabiliyor)

Liselerde eğitim öğretim 2 tür yapılır. Ders geçmeli olan ''sınıflı'' sistem ve belli bir toplam krediye ulaşılması gereken ve dönemlik okunan ''kredili'' sistem. Açık Öğretim Lisesi, ikinci yazdığıma yani kredili sisteme tabi olduğu için, sınıf kavramı yoktur. Dönem olarak okunur. Dolayısıyla, ''ben kaçıncı sınıfım'' olayı yoktur. Örneğin ''ben lise 2 okuyorum değil'', ''ben 5. dönemdeyim'' demek daha doğrudur...

Açık Öğretim Lisesi'nde müfredat yani ders programı olarak örgün liselerle aynı derslerin döneme yayılmış hali vardır. Örneğin örgün bir lisede lise 1 Matematik dersi AÖL (Açık Lise)'de, Matematik 1 ve Matematik 2 olarak ''2'' döneme ayrılır. Yani örgün liselerdeki sınıfların Açık Lise'deki karşılıkları şöyledir;

Lise 1: AÖL (Açık Lise): 1. ve 2. dönem Lise 2: AÖL (Açık Lise): 3. ve 4. dönem Lise 3: AÖL (Açık Lise): 5 ve 6. dönem Lise 4: AÖL (Açık Lise): 7. ve 8. dönem

Sınavlara az bir süre kaldı.. Öğrenciler hazırlıklarını sürdürüyor. MEB Ortaöğretim sınavlarından olan SBS yeni adı ile TEOG sınavının tarihleri değiştiği için, Açıköğretim Lisesi AÖL (Açık Lise) sınav tarihleri de değişti. AÖL (Açık Lise) sınavı ne zaman? AÖL (Açık Lise) sınav tarihleri değişti mi? İşte AÖL (Açık Lise) 1.dönem sınav tarihleri...

2014 AÖL (Açık Lise) sınav tarihleri. MEB ortaöğretim geçiş sınavı olan ve ismi değişen SBS yeni isme TEOG olan sınavın tarihi değiştiği için Açık Öğretim Lisesi sınav tarihleri de değişti. AOL 2013-2014 sınav tarihlerinde değişiklik oldu yeni tarihleri 1.dönem sınavı 4-5 Ocak 2014 tarihinde, 2.dönem sınavları 31 Mayıs-1 Haziran 2014 tarihlerinde 3.dönem sınavları ise 23-24 Ağustos 2014 tarihleri olarak değiştirildi.

2014 (AÖL (Açık Lise)) Açıköğretim Lisesi 1. Dönem sınavı 4 Ocak ve 5 Ocak tarihinde yapılmıştı. SBS'nin yerine getirilen Yeni (teog) Temel Eğitimden Ortaeğitime geçiş sınavı nedeniyle AÖL (Açık Lise) sınav tarihlerinde değişikliğe gidilmişti.

AÇIK ÖĞRETİM LİSESİ MEZUNİYET ŞARTLARI

Açık Öğretim Lisesi Alanlı Öğrenci Mezuniyet Şartları (Öğrenimlerine, Genel Kültür, Sosyal Bilimler, Fen Bilimleri, Yabancı Dil, Türkçe Matematik alanında devam edenler.)

Öğrenim gördüğü toplam dönemin en az 8 veya üzeri olması, Toplam kazanılan kredinin en az 192 veya üzeri olması, Ortak derslerin tamamını başarması veya muaf olması, Dil ve Anlatım dersinden muafiyet olmaması nedeniyle mutlaka başarılması, Alan kredisinin 80 veya üzerinde olması (Genel Kültür alanı hariç), Alan derslerinin tamamından en az bir defa sınava girilmiş olunması, Açık Öğretim Lisesinde en az bir dönem sınava girmiş olması,

Açık Öğretim Lisesi Alansız Öğrenci Mezuniyet Şartları

(Öğrenimlerine Alansız (Alan Yok) devam edenler.) Öğrenim gördüğü toplam dönemin en az 8 veya üzeri olması, Toplam kazanılan kredinin en az 192 veya üzeri olması, Ortak derslerin tamamını başarması veya muaf olması, Dil ve Anlatım dersinden muafiyet olmaması nedeniyle mutlaka başarılması, Açık Öğretim Lisesinde en az bir dönem sınava gitmiş olması,

AÖL (Açık Lise) 2014 Sınav sonuçları.2014 AÖL (Açık Lise) Sınav sonuçları ne zaman açıklanacak. AÖL (Açık Lise) 2014 Sınav ocak sınav sonuçları.2014 AÖL (Açık Lise) Sınav 04-05 Ocak sınav sonuçları.1.dönem AÖL (Açık Lise) sınav sonuçlarını buradan öğrenebilirsiniz.

Açık Öğretim Lisesine Yeni Kayıt Nasıl Yapılır?

Yeni Kayıt tarihleri, Açık Öğretim Lisesi resmi web sitesinde yayınlanan iş takviminde belirtilen tarihler arasında başvuru şartlarını taşıyan vatandaşlarımız, Açık Öğretim Lisesine Yeni Kayıt yaptırabilirler.

Açık Öğretim Lisesi Yeni Kayıt işlemleri tüm Halk Eğitimi ve Mesleki Eğitim Merkezlerince yapılmaktadır. Yeni kayıt için aşağıda sıralanan evrakları tamamlayanlar ilan edilen Yeni Kayıt tarihleri arasında bölgelerinde bulunan en yakın irtibat bürosuna başvurarak kayıtlarını yaptırabilirler. Yeni Kayıt işlemleri için aşağıda sıralanan 3 adımı takip ediniz.

1. Adım : Bankaya Yeni Kayıt Ücretini Ödeyiniz.

Açık Öğretim Lisesine yeni kayıt yaptıracak öğrenci adayı her yıl belirlenen yeni kayıt katılım bedelini ödemek zorundadır. 2013 yılında bir dönem için Yeni Kayıt katılım bedeli 25 TL.’dir. Bu bedelin;

20 TL.’sini Ziraat Bankası, Vakıflar Bankası veya Halk Bankasının (Halk Bankası ayrıca havale ücreti talep etmektedir) herhangi bir şubesine T.C. Kimlik numaranızı beyan ederek Destek Hizmetleri Genel Müdürlüğü, MEB Döner Sermaye İşletmesi Müdürlüğü hesabına , ödeyiniz ve dekontunu muhafaza ediniz.

5 TL.’sini ise kayıt yaptıracağınız Halk Eğitim veya Mesleki Eğitim Merkezi Müdürlüğü okul aile birliğinin vereceği banka hesap numarasına veya söz konusu okulların okul müdürlüğü görevlisine okul aile birliğinin dekontu ya da makbuzu karşılığında ödeyiniz.

..:: CANLI İZLEMEK İÇİN TIKLAYIN ::..
Youtube Dizi İzle,Youtubediziizle,Dizi İzle,Dizi Fragmanı İzle,Dizi Seyret,Full Dizi İzle,HD,Youtube Fragman İzle,Youtube Dizi Tek Parça İzle,Youtube Tek Parça İzle,Yotube Full İzle,Youtube Dizi İzle,Youtubedizi,Dizi İzle,Dizi Fragmanı İzle,Fragmanı İzle Youtube,Dizi Seyret,Full Dizi İzle,HD Dizi İzle,Youtube Yemek Programları İzle,Yemek Programları,Tv Yemek Programları,Yemek Tarifleri,Resimli,Yemek Programları İzle,Yemek Programları,Televizyon Yemek Programları İzle,Yemek Programları Canlı İzle,Full İzle,Online, sinema çekimi filim izle filmi sinema çekimi izle full (watch full movie theater shooting)Yeni çıkan yerli, yabancı filmleri indirmeden online ve full izleyebileceğiniz sinema platformu.. Filmi Türkçe Dublaj Tek Parça Full izle Full Online Hd Kalitesinde Türkçe Alt Yazılı Bedava Yabancı Film İzle, Şirinler İzle, Şirinler Filmi İzle aşk dizisi oyuncuları,aşk dizisi konusu,aşk dizisi kimler oynayacak,aşk dizisinin konusu son aşk,son aşk dizisi hangi kanalda,son aşk dizisi hangi kanalda başlayacak,hazal kayanın yeni dizisi hangi kanalda olacak,aşk dizisi kanalı hangisi dizi,Justin tv izle sitemizde canlı maç izle imkanı sunmaktayız. Lig tv izle hariç justintv sayesinde canlı maç izleme keyfi yaşayın magazin,aşk dizisi,hazal kaya son dizisi,hazal kaya yeni dizisi,hazal kaya aşk dizisi,aşk dizisi oyuncuları,aşk ne zaman başlıyor,hazal kaya,hazal kaya hangi dizide oynayacak,hazal kaya yeni dizisinin ismi,hazal kaya yeni sezonda hangi dizide olacak,hazal kayanın yeni dizisi ne zaman başlayacak,

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More