İsmail YK Doğum günün haram olsun Dinle



İsmail YK'nın yeni single şarkısı 9 Mayıs 2014 tarihinde çıkıyor. Şarkının adı "Doğum günün haram olsun".
İsmail YK'nın birbirinden güzel şarkıları olduğunu hepimiz bilmekteyiz. Yeni Single çalışmalarından birisi olan Doğum Günün Haram Olsun şarkısını sizler ile paylaşmak istedik. Çok konuşulan şarkıları ile gündemden düşmeyen İsmail Yk bu yeni şarkısı ilede çok konuşulacağa benziyor. Şarkıyı buradan keyifle dinleyebilir ve şarkının sözlerine ulaşabilirsiniz.
Doğum günün haram olsun


Şiir 

Bugün senin doğum günün mü değil mi
Tüm sevdiklerin mi yanında mutlu musun
O sahte dostlarınla yeni sevgilinle el ele göz göze
Bir zamanlar benim de gözlerim içine bakarak
Seni seviyorum demiştin
Bir zamanlar benimle de aynı şeyleri paylaşıp
Benden vazgeçemiyeceğini söylemiştin
Bırakır mı seven nedensiz sevdiğini
Kaybeder mi özleyen bilerek hasretini
Bende kandırmışım ya kendimi
Bir anda telefon başında bıraktın beni

Doğum Günün Haram Olsun Şarkı Sözleri

Verdin acılar unutulmadı
Katlanan yüreğim dayanmadı
Kahr oldum inan bitimişim
Bunu sen istedin

Bugün senin doğum günün
Gözlerinde yok hiç gözüm
Sana mutluluklar dilerim sanma

Doğum günün haram olsun
Göz yaşların zehir olsun
Her günün işkenceyle dertlerle dolsun
Bu sözlerim yalan sana bırakıpta ağlasana
Hayat seni yerlerden yerlere vursun

nakarat x3

Şiir 

Hayatım mutsuz gözlerim uykusuz
Bedenim ruhsuz kalır
Yüreğime koyduğun acıların besledim ayrı ayrı
Bugün bugün benim ölüm günüm ben bu acılar için mi yaratıldım gülüm
Duygularına inandım meğerse hepsi sahte bir de kendine iyi bak diyorsun
Yok lan vurdun be zaten kahpe ne olduysa seni sevdim beni bıraktın öyle bir başıma
Bende seni günahlarımla baş başa bıraktım bir daha çıkma karşıma
Yakında çıkacak olan yeni şarkının teaser'ı yayınlandı. İsmail Yk Doğum Günün Haram Olsun Sözleri

..:: CANLI İZLEMEK İÇİN TIKLAYIN ::..
Youtube Dizi İzle,Youtubediziizle,Dizi İzle,Dizi Fragmanı İzle,Dizi Seyret,Full Dizi İzle,HD,Youtube Fragman İzle,Youtube Dizi Tek Parça İzle,Youtube Tek Parça İzle,Yotube Full İzle,Youtube Dizi İzle,Youtubedizi,Dizi İzle,Dizi Fragmanı İzle,Fragmanı İzle Youtube,Dizi Seyret,Full Dizi İzle,HD Dizi İzle,Youtube Yemek Programları İzle,Yemek Programları,Tv Yemek Programları,Yemek Tarifleri,Resimli,Yemek Programları İzle,Yemek Programları,Televizyon Yemek Programları İzle,Yemek Programları Canlı İzle,Full İzle,Online, sinema çekimi filim izle filmi sinema çekimi izle full (watch full movie theater shooting)Yeni çıkan yerli, yabancı filmleri indirmeden online ve full izleyebileceğiniz sinema platformu.. Filmi Türkçe Dublaj Tek Parça Full izle Full Online Hd Kalitesinde Türkçe Alt Yazılı Bedava Yabancı Film İzle, Şirinler İzle, Şirinler Filmi İzle aşk dizisi oyuncuları,aşk dizisi konusu,aşk dizisi kimler oynayacak,aşk dizisinin konusu son aşk,son aşk dizisi hangi kanalda,son aşk dizisi hangi kanalda başlayacak,hazal kayanın yeni dizisi hangi kanalda olacak,aşk dizisi kanalı hangisi dizi,Justin tv izle sitemizde canlı maç izle imkanı sunmaktayız. Lig tv izle hariç justintv sayesinde canlı maç izleme keyfi yaşayın magazin,aşk dizisi,hazal kaya son dizisi,hazal kaya yeni dizisi,hazal kaya aşk dizisi,aşk dizisi oyuncuları,aşk ne zaman başlıyor,hazal kaya,hazal kaya hangi dizide oynayacak,hazal kaya yeni dizisinin ismi,hazal kaya yeni sezonda hangi dizide olacak,hazal kayanın yeni dizisi ne zaman başlayacak,

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More