Sana Bir Sır Vereceğim Dizisinde Çalan Şarkı



Sana Bir Sır Vereceğim Dizi Müziği 26 Temmuz 2013

Fox Tv dizi yaparken seyircinin nabzını tutmayı çok iyi biliyor.  Yetişkinler ve çocukları aynı dizide buluşturmayı başarıp tam bir aile dizisi denilebilecek  Sana Bir Sır Vereceğim projesi ile yaz sezonuna ilk bölümüyle merhaba dedi. İlk bölümü ile büyük ilgi toplayan Sana Bir Sır Vereceğim dizisinde kullanılan müzikte son derece özel ve beğeni topladı. İşte o şarkı ve sözleri

Sana Bir Sır Vereceğim Dizisi Dünya Küçük Diyene Kanma Şarkısı Sözleri:
Dünya küçük diyene kanma ,
Yerini bilemem sesini duyamam,
Yüreğim paramparça yarını bilemem sözümü tutamam,
Yok dönüş geri çıkmaz sokaklardan,
Sen yine kurtar beni karanlıklardan,
Yanımda kal benimle kal dünya unutsun bizi


Son bölümde Tilkinin gitar ile kampta söylediği o şarkı….

Emre Aydın – Afili Yalnızlık Şarkısı ve Sözleri

Ölsem (ölsem), ölsem (ölsem), ölsem… hemen şimdi,
Kaçsam (kaçsam), gitsem (gitsem), kaçsam… tam da şimdi,
Bu kez pek bir afili yalnızlık,
Aldatan bir kadın kadar düşman,
Ağzı bozuk üstelik bırakmıyor acıtmadan,
Bu kez pek bir afili yalnızlık,
Ağlayan bir kadın kadar düşman,
Tuzaklar kurmuş üstelik,
Bırakmıyor acıtmadan
Bitiyorum her nefeste,
Ne halim varsa gördüm,
Çok koştum, çok yoruldum,
Ve şimdi ben de düştüm…
x2
Sövdüm (sövdüm), sövdüm (sövdüm), sövdüm ben dünyaya
Acılara, sokaklara, ait olmaya, insanlara
Bu kez pek bir afili yalnızlık
Aldatan bir kadın kadar düşman
Ağzı bozuk üstelik bırakmıyor acıtmadan
Bu kez pek bir afili yalnızlık
Ağlayan bir kadın kadar düşman
Tuzaklar kurmuş üstelik
Bırakmıyor acıtmadan
Bitiyorum her nefeste
Ne halim varsa gördüm
Çok koştum, çok yoruldum
Ve şimdi ben de düştüm…
x2
Değmezmiş hiç uğraşmaya
Bu kez mecalim yok hiç dayanmaya.. dayanmaya..
Bitiyorum her nefeste
Ne halim varsa gördüm
Çok koştum, çok yoruldum
Ve şimdi ben de düştüm…
x2

CANLI İZLEMEK İÇİN TIKLAYIN.. Youtube Dizi İzle,Youtubediziizle,Dizi İzle,Dizi Fragmanı İzle,Dizi Seyret,Full Dizi İzle,HD,Youtube Fragman İzle,Youtube Dizi Tek Parça İzle,Youtube Tek Parça İzle,Yotube Full İzle,Youtube Dizi İzle,Youtubedizi,Dizi İzle,Dizi Fragmanı İzle,Fragmanı İzle Youtube,Dizi Seyret,Full Dizi İzle,HD Dizi İzle,Youtube Yemek Programları İzle,Yemek Programları,Tv Yemek Programları,Yemek Tarifleri,Resimli,Yemek Programları İzle,Yemek Programları,Televizyon Yemek Programları İzle,Yemek Programları Canlı İzle,Full İzle,Online, sinema çekimi filim izle filmi sinema çekimi izle full (watch full movie theater shooting)Yeni çıkan yerli, yabancı filmleri indirmeden online ve full izleyebileceğiniz sinema platformu.. Filmi Türkçe Dublaj Tek Parça Full izle Full Online Hd Kalitesinde Türkçe Alt Yazılı Bedava Yabancı Film İzle, Şirinler İzle, Şirinler Filmi İzle

Sana Bir Sır Vereceğim Dizi Şarkısı ve Sözleri

Yalnız gece bir duvar gibi,
Bir bilmece gel çık içinden,
Sessiz sedasız uyanıyor,
Anlamıyor içimdeki hislerden,
Yine mi hazan vakti geliyor gizliden,
Sessizce vuruyor diplerden,
Yine mi seher vakti geliyor inceden,
Tek tek sırlar çıkıyor içinden
Sana Bir Sır Vereceğim
Sana Bir Sır Vereceğim

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More