SANA BİR SIR VERECEĞİM DİZİSİ TİLKİNİN TUTUKLANMA ANINDA ÇALAN HERKES GİDER Mİ ŞARKISI



sana bir sır vericem dizisi 4.bölümde çalan şarkı,sana bir sır vericem çalan tilki herkes gidermi şarkısı,sana bir sır vericem son bölümde tilki herkes gidermi şarkısı,sana bir sır vericem herkes gidermi şarkısı,tilki tutuklanırken çalan şarkı,tilki tutuklanırken çalan şarkı herkes gidermi,tilki herkes gidermi şarkısını kim söylüyor,sana bir sır vericem herkes gidermi şarkısının sözleri,


tilki yuyuklanırken çalan herkes gidermi şarkısı

Sana Bir Sır Vereceğim dizisi oyuncularının çok sevilmesi ve takip edilmesi oyuncuları sevindiriyor. Özellikle dizideki Tilki karakterini canlandıran Ekin Koç Google'da en çok aranan isimler arasında yer alıyor.
Tilki yani Ekin Koç diziye her hafta damga vuruyor adeta, geçen bölümde kampta Afili Yalnızlık şarkısını söyleyen Tilki çok beğenilmişti. 26 Temmuz Perşembe akşamı yayınlanan Sana Bir Sır Vereceğim dizisinin yeni bölümünde Tilkiyi polislerin götürme sahnesinde çalan şarkıda izleyiciler tarafından beğenilmişti.

Peki son bölümde Tilkiyi polisler götürürken çalan şarkının adı ne, herkes gider şarkısını kim söylüyor.
Sizlere bu yazımızda Sana Bir Sır Vereceğim dizisi Tilki'nin tutuklanma anında çalan şarkıyı ve şarkının sözlerini, şarkıyı kimin söylediğinin bilgisini paylaşacağız.

İşte Tilki tutuklanma anı ve çalan Herkes Gider mi şarkısı...              


                        


Herkes Gider Mi Şarkısı Sözleri...



Cem Adrian – Herkes Gider mi? Şarkı Sözleri: 

Sessiz bir gece, yorgun adımlarım
Hiç haberi yok gibi, ıslak kaldırımların
Kimse görmüyor mu? Kimse duymuyor mu? 
Durup önünde kalbinin, kimse durdurmuyor mu?
Herkes gider mi? Herkes gider mi?
Söyle bana küçük adam, her şey biter mi?
Çok erken değil mi? Erken değil mi?
Söyle bana küçük adam, herkes gider mi?
Elinde cennetin kayıp haritası
Kalbinde hazineler, yüzünde anahtarı
Kimse görmüyor, kimse bilmiyor
Ve sen hâlâ üşüyorsun..
Herkes gider mi? Herkes gider mi?
Söyle bana küçük adam, her şey biter mi?
Çok erken değil mi? Erken değil mi?
Söyle bana küçük adam, herkes gider mi?
Hâlâ yalnız mısın?
Sadece özgür.
Peki mutsuz?
Sadece alışmış.
Peki ya aşık?
Sadece eksik.
Peki ya sen?
Hâlâ bekliyor musun?
Beklemek, şimdi hiç duymayan birine,
Dünyanın en güzel şarkısını söylemek kadar anlamsız. 
Peki ya umut?
Umut, şimdi hiç görmeyen birine,
Gökkuşağını anlatmak kadar zor ve imkansız.
Herkes gider mi? Herkes gider mi?
Söyle bana küçük adam, söyle bana küçük adam
Çok erken değil mi? Erken değil mi?
Söyle bana küçük adam, söyle bana küçük adam
Yağmur diner mi? Yağmur diner mi?
Söyle bana küçük adam, söyle bana küçük adam
Herkes gider mi? Herkes gider mi?
Söyle bana küçük adam, söyle bana küçük adam
Çok erken değil mi? Erken değil mi?
Söyle bana küçük adam, söyle bana küçük adam
Yağmur diner mi? Yağmur diner mi?
Söyle bana küçük adam, söyle bana küçük adam..





sana bir sır vericem dizisinde çalan herkes gidermi şarkısı kim söylüyor,cem adrian herkes gidermi şarkısı,sana bir sır vericem dizisi cem adrian şarkısı,sana bir sır vericem cem adrian herkes gider mi şarkısını dizle,tilkiyi polisler götürürken çalan şarkı kimin,tilkiyi polisler götürürken çalan şarkının sözleri,tilkiyi polis götürürken çalan herkes gidermi şarkısı,herkes gidermi tilki,tilki neden tutuklandı,tilki hapisemi girdi,tilkiyi neden polisler götürdü,tilki tutuklandığı an,tilkinin tutuklanma sahnesi,tilkinin tutuklanma sahnesinde çalan şarkı

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More