İstanbul Manzarasını Bozan Görüntü !



İstanbul ile ilgili geçtiğimiz yıllarda Başbakan'ın bir konuda ki hususu durumundan dolayı, Zeytinburnu tarafında bulunan gökdelenler, yıkılması için rica edilmişti. Ancak ticari bir amaç güttüğü için beklenilenin aksine yıkılmaması üzerine dava açılarak verilen karar ile, İstanbul'un kendine has olan görüntüsünün bozulduğunu bildiren hakim, yıkıma karar verdi.
Geçtiğimiz yıllarda da Başbakan Erdoğan, "Sahibiyle görüştüm, Tıraşlayın demiştim ancak hiç bir şey yapılmamıştı. Bu yüzden kırıldım ve kendileriyle 5 yıldır ne görüşüyorum ne de konuşuyorum" açıklamasında bulunmuştu. Ancak bugün ki karar ile o gökdelenler, belirlenen tarihler içerisinde yıkıma başlatılacaktır.

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More