Sinan Özen & Aslı Güngör Ben Seni Sevdim Dinle, 2012 Düet Şarkıları Dinle



Sinan Özen ve Aslı Güngör yepyeni bir düet şarkıyla bizlerle olmuştur. Ben Seni Sevdim adlı şarkıyı aşağıdaki video sayesinde online olarak dinleyebilirsiniz.





Şarkı sözleri

Sinan Özen Feat. Aslı Güngör - Ben seni sevdim

Aslı Güngör:
Uyandığımda bir seni duydum
İnan bana dedin bir sana uydum
Güler misin ağlar mısın şu halime
Ben seni sevdim sen bana kıydın

Sinan Özen:
Senelerce yaşadım o büyük aşkın hayaliyle
Senelerce bekledim o sevgiliyi gelir diye
Bir gün sen çıktın karşıma birden zaman durdu
Her gün eğildim karşında
Sandım ki bu aşka tek yol bu

Uyandığımda sesini duydum
İnan bana dedin bir sana uydum
Güler misin ağlar mısın şu halime
Ben seni sevdim, sen bana kıydın



Güncel Blog Sayfası * Online Tv Sayfası * Canlı Maç Seyret * Ödev Sitesi * Yemek Tarifi * Bedava Backlink * Cep Telefonu * Free Backlink * SEO Yarışmaları * Memur Blog * Türk Filmi İzle * Yalan Dünya Dizisi * Koyu Kırmızı Dizisi * Ayrılık Olmasa Dizisi * SEO Yarışmaları * Memur Blog * Güncel * Güncel Blogcu

7 Ara 2011 – sinan özen ben seni sevdim aslı güngör 2011 düet, aslı güngör ben seni sevdim 2011 sinan özen dinle, 2011 yeni albüm şarkısı ben seni ... Aslı Güngör - Ben seni sevdim Aslı Güngör: Uyandığımda bir seni duydum İnan ... misin ağlar mısın şu halime Ben seni sevdim sen bana kıydın Sinan Özen: ... Özet: 2011 Usta albümünden Aslı Güngör ile düet yaptıkları şarkı. ... Sinan Özen Aslı Güngör - Ben Seni Sevdim ( 2011 Düet ) dinle, Sinan Özen Aslı Güngör - Ben Seni Sevdim ( 2011 Düet ) izle, Sinan Özen Aslı Güngör - Ben ...

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More