SURVİVOR 2012 Başvuru Formu ve Son Bölüm İzle




Hazır olun, Survivor başlıyor. dünyanın en zor yarışması Survivor Ünlüler Gönüllüler Show Tv’de ekranlara dönüyor. Haftalarca sürecek olan hayatta kalma mücadelesi tüm heyecanıyla start alıyor. Dominik Cumhuriyeti’nde medeniyetten uzak bir yaşam. 8 gönüllü ünlülere karşı Survivor olmak için mücadele edecek. Siz de bu inanılmaz serüvende yer almak istiyorsanız aşağıda ki başvuru formunu doldurun. Survivor Ünlüler Gönüllüler seçmelerine katılın.
SURVİVOR 2012 Başvuru formu için tıklayınız.


Acun Ilıcalı’nın Türkiye’ye uyarlamış olduğu yarışmalardan biri olan Survivor bildiğiniz üzere en son Ünlüler-Gönüllüler arasında geçti ve çok büyük ilgi gördü.
Bu ilgi karşısında Acun yeni sezon için hazırlık olacağını belirtti.Muhtemelen Mart 2012 de düzenlenecek yeni serüven için başvuru formu henüz çıkmadı.Ama ilk yayınlandığı an sitemizde yani memurvadisi.com adresimizde olacaktır.
Survivor Başvuru Formu Acunmedya.com'da yayınlandığı anda burada olacak !


CANLI İZLEMEK İÇİN TIKLAYIN..






Güncel Blog Sayfası * Online Tv Sayfası * Canlı Maç Seyret * Ödev Sitesi * Yemek Tarifi * Bedava Backlink * Cep Telefonu * Free Backlink * SEO Yarışmaları * Memur Blog * Türk Filmi İzle * Yalan Dünya Dizisi * Koyu Kırmızı Dizisi * Ayrılık Olmasa Dizisi * SEO Yarışmaları * Memur Blog * Güncel * Güncel Blogcu

Survivor Başvuru Formu ,Survivor Başvuru Formu 2011 ,Survivor Başvuru Formu 2012 ,Survivor Başvuru Formu yeni ,Survivor Başvuru Formu yeni kayıt ... survivor başvuru formu; survivor başvuru; survivor başvuru 2012; survivor başvuru formusurvivor katılım formu; survivor başvuru formu 2012; survıvor 2012 ...Survivor Son Bölüm Full izle. ... sörvayvır son bölüm full izle; survıvor son bölümü survivor başvuru,survivor başvuru formu,survivor,survivor başvuru 2012,survivor 2012 başvuru,yeni survivor 2012,survivor başvuru formu – survivor katılım formu,survivor yeni sezon 2012,2012 survivor başvuru formu,2012 Yılı Survivor Başvuru Linki,survivor başvuru formu 2012,survivor kayıt 2011,survivor yeni sezon başvuru,survivor kayıt 2012,sörvayvır katılım formu

11 yorum:

Acun abi çocukluğumdan beri izlemekdeyim bigün benim yaşımda gelse bende katılsam birbirinden fazla macere yaşasam ve yeni dostluklar kurmak istiyorum ve survivorun tadını televizyondan değilde artık canlı yaşamak istiyorum lütfen benide aranızda görmek sizinle beraber bu zevki macerayı yaşamak istiyorum Tel:0 554 443 29 36

acun abi 22 yasındayım bursalıyım bende katılmak istiyorum başarılı olucam bundanda şüpheniz olmasın aksungurlu_semih@hotmail.com 05350283376

acunnn..... ya ingiltereye gidicem ya da survivora ortası yok artık kaderim senin elindeee :)) arzu_aksac@hotmail.com

BEN GAZİANTEPTE YAŞIYORUM BEN TAM BİR MANYAGIM TABİKENGİ ÇAPIMDA BİR MANYANYAK ŞİİR YAZARIM YÖNETMELİK OYUNCULUK TİYATRO BİRDE SESİM GÜZELDİR YANİ KISACASI HERDALDA OYNAYAN BİRMANYAK SIRF BUYÜZDEN SORVİVORA KATILMAK İSTIYORUM ACUN AĞA HEBERİN OLSUN BENİ UNUTMA DELİ FİRARİDEN SAYGILAR 05449442765

Survıvor da yarısmak ıçın ön elemelere katılmak ıstıyorum Trabzonluyum 19 yasındayım bu yarısma tam benım ısım o yuzden katılmak ıstıyorum yardımcı olursanız sevınırım saygılar - survıvormus, BIZE HERYER TRABZON (= E-Posta tapmaz.61@hotmail.com buradan ulasılabılırım yardımcı ol Acun Abım

ACUN ABİ BEN 1985 DOĞUMLUYUM MEMLEKETİM MUŞ BEN SURVİVORA OTURMAK İÇİN GİTMİYORUM KAZANMAK İÇİN GİDİYORUM ELALEM GERÇEK ÇOBANCI GÖRSUN NE OLUR BİR ŞANS VER ABİ 0535 028 05 49

acun bey bu yarışmaya cok katılmak istiyorum kilo vermek ve hayatın zorluklarını ögrenmek istiyorum duyyy beniiiiiiii

ben hasan yaşım 21 boy 1.81 kilom 75 batmanlıyım survivoru survivor yapacak kişi benim lütfen beni yarışmaya alın acun abii beni alcağınızı biliyorum gsm 542 595 44 50 ayrıca bütün proglamlarınızı izledim yani survivoru yayaınladığınızdan itibaren her izlediğimde orda ben olmalıyım diyordum ...

acun abi bence beni almalisiniz ben tam bu tarz seyler icin dogmus biriyimm nezaman ney yapacagimi cok iyi billirim tam bi orman adamiyim bursali_baris@live.de

acun abi saygılar.ben bartın amasra ilçesi saraydüzü köyünden ferhat.abi ben bu yarışma için çok iddaalı birisiyim 27 yaşındayım ve doğa ile ilgili okadar macera ve zorluklar yaşadımki buradaki yarışmada başarılı olacağımı düşünüyorum.ben köylüyüm.ne yazıkki milyonlarca insan köylüleri küçümsüyor.abi bir ata sözü var bilirmisin KÖYLÜ MİLLETİN EFENDİSİDİR. ben köylülerin nasıl bir güce sahip olduğunu ispatlamak istiyorum ve bu yarışmaya katılmak istiyorum.şimdiden ilginize çok teşekkür ederim abi 0541 670 84 74

abim bende mersinliyim bende katılmak istiyorum hemde fazlsıyla zor sa ben onu yenerim
ali çelik :efe_yan3@hotmail.com

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More