Adını Feriha Koydum 54. Bölüm İzle



Adını Feriha Koydum 54. Bölüm Fragmanı özeti tüyoları
FRAGMAN YAZILI ÖZETİ :
Feriha ultrason fotoğraflarına bakıyor.
Aysun :Oğlum baba olacak,bunu biliyorsun değil mi?Emir ve Rüya’nın bir bebekleri olacak.Benim bir torunum olacak.
Hayatına girdiğin herkese kötülük saçıyorsun.Henüz doğmamış bir bebeğin hayatını mahfediyorsun.

Feriha :Ben pes etmeyeceğim Aysun Hanım….
Emir:Feriha sakın bu sözlerinin devamını getirme
Feriha :Neden sırf sen erkeksin ben kadınım diye mi ??
Emir:Feriha çekil önümden
Feriha :Ya rolleri değişmiş olsaydık,sırf seni cezalandırmak için
Emir :Feriha , sakınnn !!!!!.
TEK BİR GECE lEVENT BEYLE BİRLİKTE OLSAYDIM ??
Emir:Yeterrrr !!!!! Ve tokat,Feriha’nın yüzünde patlar
Adını Feriha Koydum 54. Bölüm Fragmanı
indir Adını Feriha Koydum 54. Bölüm Fragmanı özeti tüyoları
Benzer Konular

CANLI İZLEMEK İÇİN TIKLAYIN..







Adını Feriha Koydum 54. bölüm 1. 2. fragmanı izle
Adını feriha koydum 53. bölüm 2. fragmanı izle(ilk sitemizde)
Adını Feriha Koydum 53. bölüm 3. fragmanı izle (ilk sitemizde)
Adını Feriha Koydum 53. Bölüm Fragmanı izle (İlk Sitemizde)
Adını Feriha Koydum 52. bölüm 2. fragmanı (İlk Sitemizde)
Adını Feriha Koydum 52. Bölüm Fragmanı 16 MART
Adını feriha koydum 52. bölüm fragmanı (16 Mart Cuma)
Adını Feriha Koydum 53. Bölüm Fragmanı ve Tüyoları
Adını Feriha Koydum 53. Bölüm Fragmanı İzle 23 Mart 2012
Adını Feriha Koydum 52. Bölüm Fragmanı (İlk Sitemizde izleyin)

Bu haber: www.memurvadisi.com sitesine aittir.
Güncel Blog Sayfası * Online Tv Sayfası * Canlı Maç Seyret * Ödev Sitesi * Yemek Tarifi * Bedava Backlink * Cep Telefonu * Free Backlink * SEO Yarışmaları * Memur Blog * Türk Filmi İzle * Yalan Dünya Dizisi * Koyu Kırmızı Dizisi * Ayrılık Olmasa Dizisi * Ha Babam Uzay Dizisi * SEO Yarışmaları * Memur Blog * Güncel * Güncel Blogcu * Günlük Gazeteler
Adını Feriha Koydum 54. Bölüm Fragmanı, Adını Feriha Koydum 54. Bölüm Fragman izle, Adını Feriha Koydum 54. Bölüm, Adını Feriha Koydum 54. Bölüm videosu, Adını Feriha Koydum 54. Bölüm tüyoları, Adını Feriha Koydum 54. Bölüm özeti

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More