Pamuk Prenses'in Maceraları Ayna Ayna Söyle Bana Filmi İzle



Yönetmen : Tarsem Singh
Oyuncular : Julia Roberts, Lily Collins, Armie Hammer, Sean Bean, Nathan Lane, Mare Winningham, Michael Lerner, Martin Klebba

Tür : Dram , Fantastik , Macera

Ülke/Ülkeler : ABD

Yapım : 2012

Konu: Bu bildiğiniz Pamuk Prenses ve Yedi Cüceler masalından biraz farklı, biraz çılgın, biraz masalın söylenmemiş tarafını anlatan bir uyarlama. En son Ölümsüzler ile seyrettiğimiz yönetmen Tarsem Singh'ın son işi olan yapım, kötü niyetli bir cadının (Julia Roberts), güzeller güzeli Pamuk Prensesi (Lily Collins) sürgüne gönderip, krallığın başına geçmesi bol mizahi bir dille aktarılıyor. Pamuk Prenses, ormanda tanıştığı Yedi Cücelerin yardımıyla tacını geri almayı başarabilecek mi? Peki Kötü Kraliçe Prens Andrew'u (Armie Hammer) kendisine aşık edip, evlenmeyi başarabilecek mi? Bu farklı uyarlama en çok Julia Roberts'ın mizah yüklü oyunculuğu ile öne çıkıyor...

CANLI İZLEMEK İÇİN TIKLAYIN..







Bu haber: www.memurvadisi.com sitesine aittir.
Güncel Blog Sayfası * Online Tv Sayfası * Canlı Maç Seyret * Ödev Sitesi * Yemek Tarifi * Bedava Backlink * Cep Telefonu * Free Backlink * SEO Yarışmaları * Memur Blog * Türk Filmi İzle * Yalan Dünya Dizisi * Koyu Kırmızı Dizisi * Ayrılık Olmasa Dizisi * Ha Babam Uzay Dizisi * SEO Yarışmaları * Memur Blog * Güncel * Güncel Blogcu * Günlük Gazeteler

6 gün önce – Etiketler:Pamuk Prenses'in Maceraları: Ayna Ayna Söyle Bana film izle, Pamuk Prenses'in Maceraları: Ayna Ayna Söyle Bana full izle, Pamuk ...Açıklama : Pamuk Prenses'in Maceraları Ayna Ayna Söyle Bana - Mirror, Mirror (2012).flv fragmanı izle. Facebook'a Paylaş Myspace'e Paylaş Technoratiye ...Haftalık film programlarından ve promosyonlardan faydalanmak, online bilet almak için lütfen üye ... Pamuk Prenses'in Maceraları : Ayna Ayna Söyle Bana ... Pamuk Prenses'in Maceraları: Ayna Ayna Söyle Bana. By neoca On 27 Şub, 2012 At 08:18 PM ... Apocalypto Filmi izle ~ TR Altyazılı Tek Parça FuLL ... hd kalitesinde Pamuk Prenses'in Maceraları Ayna Ayna Söyle Bana - Mirror, Mirror (2012).flv videosunu ... Korkunç Bir Film 1 Full Hd Tek part Türkçe Dublaj İzle ...

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More