Beni Affet 113.Bölüm İzle



113.Bölüm Özeti

Berat Handan’a bebeğin kendisinden olduğunu bildiğini söylüyor

Kemal ve Bahar artık dönülmez bir yola girmiştir. İkisi de ayrılığın verdiği acı ile baş etmeye çalışır. Berat’sa Handan’a bebeğin kendinden olduğunu bildiğini söyler. Handan’ın bebeğinin Berat’tan olduğunu öğrenen sürpriz isim ortaya çıkacak mıdır? Bu gerçek Bahar ve Kemal’i birleştirebilecek midir?


Diğer yandan Cüneyt Feride’ye duyduğu aşka kayıtsız kalamaz. Feride ve Cüneyt arasında Oktay ve geçmişe dair ateşli bir tartışma geçer. Cüneyt bu tartışmanın sonunda Feride ile ilgili acı bir haber alır.

CANLI İZLEMEK İÇİN TIKLAYIN..






indir Beni Affet 113.Bölüm Özeti (21 Mart 2012 Çarşamba / Star Tv)
Benzer Konular

Beni Affet 108.Bölüm Özeti (14 Mart 2012 Çarşamba / Star Tv)
Beni Affet 103.Bölüm Özeti (7 Mart 2012 Çarşamba / Star Tv)
Muhteşem Yüzyıl 52.Bölüm Özeti (21 Mart 2012 Çarşamba / Star Tv)
Beni Affet 111.Bölüm Özeti (19 Mart 2012 Pazartesi / Star Tv)
Beni Affet 112.Bölüm Özeti (20 Mart 2012 Salı / Star Tv)
Beni Affet 110.Bölüm Özeti (16 Mart 2012 Cuma / Star Tv)
Beni Affet 109.Bölüm Özeti (15 Mart 2012 Perşembe / Star Tv)
Beni Affet 107.Bölüm Özeti (13 Mart 2012 Salı / Star Tv)
Beni Affet 105.Bölüm Özeti (9 Mart 2012 Cuma / Star Tv)
Beni Affet 104.Bölüm Özeti (8 Mart 2012 Perşembe / Star Tv)


Bu haber: www.memurvadisi.com sitesine aittir.
Güncel Blog Sayfası * Online Tv Sayfası * Canlı Maç Seyret * Ödev Sitesi * Yemek Tarifi * Bedava Backlink * Cep Telefonu * Free Backlink * SEO Yarışmaları * Memur Blog * Türk Filmi İzle * Yalan Dünya Dizisi * Koyu Kırmızı Dizisi * Ayrılık Olmasa Dizisi * Ha Babam Uzay Dizisi * SEO Yarışmaları * Memur Blog * Güncel * Güncel Blogcu * Günlük Gazeteler

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More