Ajdar Şah Damarım Şah Damar Video İzle



Ajdar Şah Damarım Şah Damar Video İzle

Ajdar’ın 2012 yılına damga vuracak yeni şarkısı Şah Damarım videosu eklenmiştir. Ajdar Şah Damarım şarkısı ile yine izlenme rekorları kıracak ve yine birçok tartışmayı beraberinde getirecek. Ajdar 2 günde bestelediği bu Şah Damarım isimli şarkı ile şimdiden sosyal medyanın en çok aranan ismi oldu. İşte Ajdar’dan Şah Damarım şarkısı, izleyin…


Ajdar, Gülben Ergen'in cep telefonundan attığı 'Şah damarımsın' mesajından esinlenerek kolları sıvadı. Hiperstar, Deniz Seki ve Ergen'in haftalardır bitiremediği şarkıyı 2 günde tamamlayıp klip çekti.

'Nane Nane' ve 'Çikita Muz' gibi şarkılarıyla sanal alemde olay yaratan Ajdar, herkesten hızlı çıktı. Gülben Ergen, meçhul sevgilisine 'Şah damarım' diye mesaj atarken yakalanmış, daha sonra da "Bunlar şarkı sözü. Deniz Seki yazdı" demişti. Ancak Hiperstar Ajdar, hem Deniz Seki'ye hem de Gülben Ergen'e fark attı. Çılgın şarkıcı, "Şah damarım" isimli bir şarkı yaptı.

Ajdar, klibini bile çektiği şarkısını dün bir televizyon programında söyledi. Ne olduysa bundan sonra oldu ve sanal alem yıkıldı! Ajdar'ın 'Şah Damarımsın' şarkısı internette tıklanma rekoru kırdı. Twitter'da en çok konuşulan konu olan Ajdar, "2 günde besteledim, 1 günde de klibi çektim" dedi. Gülben Ergen ve Deniz seki ise şarkıyla ilgili yorum yapmadı.

MEÇHUL SEVGİLİ ORTAYA ÇIKMADI

Gülben Ergen, geçtiğimiz ay, aynı arabada görüntülendiği meçhul erkeğin "Şoförü Ahmet" olduğunu açıklamıştı. Ancak aşk söylentilerinin önüne geçemedi.

TWİTTER ONU KONUŞTU

Gülben Ergen'in mesajlaştığı meğer Ajdar'mış.
Ajdar ve Şah damarımı beyin felçi geçirmek isteyenler izleyebilir:)
Kaçın Ajdar yine ortaya çıkmış!... Suriye istihbaratının bir intikam operasyonu kokusu alıyorum...
Ajdar yasaklansın. Sigaradan daha zararlı.
Şah damar Ajdar herkesi solladı ve Deniz Seki / Gülben ittifakı ellerinde patladı.
Gülben Ergen'e artık huzur yok.
Acun şu Ajdar'ı Survivor'a götürseydin bunlar başımıza gelmeyecekti.
Bu Ajdar'ı İsveçli bilim adamlarına vereceksin kobay olarak kullansınlar. - Saklambaç -

CANLI İZLEMEK İÇİN TIKLAYIN..







Ajdar Şahdamarım Şarkı Sözleri

Rengim sensin ahengim sen
Gökkuşağınım ben senin
Sen şahdamarımsın can damarımsın
Anla artık tek aşkımsın
Hayatımın tek pınarısın
Şah Şah Şah Dam Dam Dam Ar Ar Ar
Şahdamar Şahdamar Şahdamar
Ajdar Ajdar Ajdar Ajdar
Sahipmisin sen bana
Neden canım demiyorsun sen bana
Sana nasıl kulak açtım
Adım adım gel
Arkandayım arkanda
Sen nerdesin sevgilim
Şah Şah Şah Dam Dam Dam Ar Ar Ar
Şahdamar Şahdamar Şahdamar
Ajdar Ajdar Ajdar Ajdarr
Heyy Heyy
Yağan yağmurdan sonra
Çıktım geldim
7 gün 7 gece
Allahtan dilek diledim
Şahdamarımsın sen benim
Nasılsın
Böyle bakan birinden
Zarar gelmez dediler
İnan hem sevindim
Hemde seni daha çok sevdim
Şah Şah Şah Dam Dam Dam Ar Ar Ar
Şahdamar Şahdamar Şahdamar
Ajdar Ajdar Ajdar Ajdarr
Şahdamarım tuttu
Çek üzerimnden bu karabulutu
Aşka susadık seninle
Şahdamarımsın sen benim
Candamarımsın canım cigerim
Şah Şah Şah Dam Dam Dam Ar Ar Ar
Şahdamar Şahdamar Şahdamar
Ajdar Ajdar Ajdar Ajdarr
Hiç bir işe yaramaz
Ne atardamar
Ne toplardamar
Nede Aort damarı
Şahdamarım olmasa
Heyy Heyy
Hoşgeldin yeni hayat Selam olsun
Kıskananlara inat
Sora sora bagdat bulunur derler Nasılsın
Herkes seni merak eder durur
Sen arayınca kılcal damarlar neki
Şahdamarım titrer
Cep telefonum öter
Gözlerim yaşlara boğulur
Şah Şah Şah Dam Dam Dam Ar Ar Ar
Şahdamar Şahdamar Şahdamar
Ajdar Ajdar Ajdar Ajdarr
Hiç bir işe yaramaz
Ne atardamar
Ne toplardamar?
Ne de Aort damarı
Şahdamarım olmasa
Şah Şah Şah Dam Dam Dam Ar Ar Ar
Şahdamar Şahdamar Şahdamar
Ajdar Ajdar Ajdar Ajdarr
Bu haber: www.memurvadisi.com sitesine aittir.
Güncel Blog Sayfası * Online Tv Sayfası * Canlı Maç Seyret * Ödev Sitesi * Yemek Tarifi * Bedava Backlink * Cep Telefonu * Free Backlink * SEO Yarışmaları * Memur Blog * Türk Filmi İzle * Yalan Dünya Dizisi * Koyu Kırmızı Dizisi * Ayrılık Olmasa Dizisi * Ha Babam Uzay Dizisi * SEO Yarışmaları * Memur Blog * Güncel * Güncel Blogcu * Günlük Gazeteler

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More