gizligeceler




Evet Arkadaşlar şimdi size güzel bir partner sitesi tanıtacaz.
gizligeceler isimli sitesi birbirinden kaliteli ve seviyeli arkadaşlık arayanların sitesidir. Bu sitede kendinize göre bir arkadaş, partner arıyorsanız, ama bir sürü arkadaşlık sitesi arasında hangisini seçeceğinize dair karar veremiyorsanız,  bayanlardan teklif mesajları alabilirsiniz. Arkadaşım gizligeceler.com sitesine üye oldum beni arayan bayanlar gerçek mi? gibi sorular var. donanimhaber forum sayfasında paylaşılan bir kaç yorum var.
Diğer arkadaşlık sitelerinden farklı olup %100 gerçek üyelikleriyle diğer arkadaşlık sitelerine fark atmış bulunmaktadır. Diğer arkadaşlık siteleri gibi bot üye, robot üyesi bulunmamaktadır.gizligeceler.com hakkında yazdıkları yorumları okumak sizlere daha fazla güven verebilir.







46 yorum:

Merhabalar hemen başında söyleyeyim de ciddiye almayacak arkadaşlar sakın yorum yazmasın ben bu siteden bayanlardan teklif mesajları alıyorum ama cevap yazmak için ücreti üyelik istiyor bana tel numaraları falan geliyor ama mesela 053******** bu şekilde görünüyor ben de mesaj atamıyorum atmak için ücretli üye olun diyor buradaki üyeler gerçek mi yani bana o mesajları gönderenler gerçekten o bayanlar mı?

ulan ne üçkağıtçı insanlar var ya.. bu siteden gelem maillerden bıktım.. sildikçe engelledikçe başka adres yeni mesajlar geliyor.. mesajlar hep yalan dolan.. gerçekle alakası olmadığına eminim. çünkü ben ne öyle bir siteye girdim ne de üye oldum. ama sanki üye olmuşum gibi mesajlar gelmeye devam ediyor. sonunda siteye girdim ve üyeliğimi silmeye çalıştım ama imkansız. mail adresi aradım bulamadım.. bi tane dandikten telefon numaraları var ama aramaya değmezler.. her fırsatta paralı üyelik istiyorlar.. ben de ordan ulaşabilirim diye hesap sahibini buldum.. hüseyin gürgün diye bi vatandaş. belli ki 3 kağıtçının kralı bu…kardeşim sizin hiç utanmanız yok mu? ne biçim yaratıklarsınız? sizin maillerinizi engellemenin bir yolu yok mu.. zorba mısınız.. karakteriniz yok mu.. en üstte siteyi öven arkadaş. sen nasıl bir yaratıksın.. adamlık yok mu sende? bi sayfada 20 tane yalan yazmışsın.. sana ne dersem utanırsın.. karakteri bozuk insanlar sizi.. bu mailleri annenize babanıza . kızkardeşinize de gönderdiniz mi? onlara da gizli gece önerdiniz mi.. ahlaksızlar!!

Benim bilgim dışında gizligeceler.com adında bir siteye üye yapılmışım ve anlamadığım doğum tarihimi ve mail adresimi yazmışlar site üzerinde üyelik iptali diye herhangi bir bölüm yok ve nasıl iptal edileceğini de bilmiyorum. İptalini talep ediyorum ve bana herhangi bir mail gelmesini istemiyorum.

03 Mart 2011 tarihinde benim bilgim dahilinde olan ve bu olayla uzaktan yakından alakam olmadan yapılmış bir üyelik başlangıç girişi yapılmış. Bir iki gündür mailler alıyorum bu durumdan hiç memnun değilim.

İptal etmeyi denediysem de başarılı olamadım. Lütfen bu konuda en yakın zamanda bilginizi bekliyorum benim bilgilerimi nereden alıyorlar bunu da bilmiyorum. m**@hotmail.com adına açtıkları sahte hesabı kapatmalarını istiyorum

sahtekar bunlar sakın ininmayın

ULAN İŞİNİZ GÜCÜNÜZ ÜÇ KAĞIT, SİTEYE ÜYE YAPINCAYA KADAR MAİL ATIYORSUNUZ ÜYE YAPTIKTAN SONRA KAYBOL VARMI BÖYLE ŞEY,SİZİ HEM BİLİŞİM TEKNOLOJİ KURUMUNA HEMDE EMNİYETE BİLDİRDİM BAKAYIM ŞİMDİ NE HALT YİYECEKSİMİZ.

ya bu siteyi sikayet edeceğimiz bir kurum vardır illaki bence araştırıp haberleşelim hep birlikte şikayet edelim
gerekirse bir kaç hacker bulup ona para verelim çökertsin siteyi :D

http://www.ihbarweb.org.tr/ihbar.php?subject=5 o siteyi herkes buraya şikayet etsin belki kapatırlar bizde kurtuluruz...

al bendende okadar hep hayali kişiler yalan dolan üç kağıt işler bende ne zaman üye oldum bilmiyorum.

bu şerefsiz heriflerden banada mail geliyor hiç durmadan ben şunu çözdüm süper bahise veya böyle bir yere üyeliginiz varsa bilgileri ordan alıyuorlar diye düşünüyorum benim süper bahis üyeligim vardı iptal ettim mail ler kesildi deneyin derim arkadaşlar bunlar şerefsiz sakın paranızı kaptırmyın :D

abi 10 tane siteden gelib duruyo bitane ikitane degilki hangi birini şikyet edicez engelleme yolu yokmu aille filtresi gibi bişey

bende habersiz üye yapmışlar o gelen mesejların hepsi yalan ve sahte resimlerde gerçek değil hepsi sanal inanmayın sakın üye olmayın

sakıun inanmayın sahtekar bunlar üyelimide silemedim nasıl silerim bilen varsa lütfen yazsın tşkl

http://www.ihbarweb.org.tr şikayet edin bu siteyi işi bitsin gizli geceler

ulan şerefsizler benimde hesabımı çalmış bu hırsızlar benide üye yapmışlar bu ahlaksızlar. hiç haberim yokken bana mailler atıyorlar belliki Allahtan korkmayan yaratıklar bunlar. bu mailler yüzünden Ailemle tartıştım 1 hafta evde huzursuz olduk. evet sizi TÜRK aDALETİNE şikayet edicem ve sonuna kadar da uğraşıcam bürsürü de açık şahit de var. kuyruğunuzu kıvırmanın zamanı geldi artık.

Aman dikkat edin tamamen üçkağıtcı bir site.Paranızı alıncaya kadar ondan sonra sizi tanımıyorlar.Hatunların hepside sanal.Üye olmadan önce yüzlerce mail geliyor.Üye olduğunuz anda mailler kesiliyor.Tamamen dolandırıcılar.

Şerefsizler nerden bulup da giriyosunuz da habersiz üye yapıyorsunuz bizleri.. Böyle bir üçkağıtçılık olurmu görülmüş mü? İptal kısmıda yok biyerde

Ben bir şey anlamadım arkadaşlar,her daim bu siteden sms alıyorum,bu ne ayak! sahtekar olmasına ewet sahtekar ve hayali bir site ama nasıl kurtulacaz, kesin çözüm var mı? Habersiz üye olmuşuz, güya bir sürü ipsiz sapsız kadın sms atmış...Bir de üye olunca aktif oluyorsun, resmen dolandırıcı bunlar.Nerden içine çekildik yav!!! Şerefsizler!!!

bu siteye nasıl üye oldum bilmiyorum sadece gelen mesajları okuyup kapatıyorum çünkü süper üye olmadım zaten bilgilerimi kimden almışlarsa birde gerçek ismimi kullanmışlar bulmak isteyen ismimi yazdığında bulur zaten böyle yerlere girmeye gerek yok tek söylüycem şey bunları allaha havale ediyorum şeytanlarından bulsunlar.

bunlar serefsiz adi köpekler anasının bacısının resimlerini koyup milleti dolandırıyor üyü olana kadar günde elli tane mesaj üye oldugun anda mesajlar bitiyor dolandırıcı şebekesi bunlar sakın kimse üye olmasın arkadaşlar bunlar anasını bacısını karısını kızını satan şerefsizler

bunlar isimlerinizi daha önce kaydolduğunuz sitelerden alıyorlarmış benide habersiz üye yapmışlar siteyi yapanlar üyelik iptal seçeneği yapmadıkları için üyelik iptali zor üye yapılan herkesin isimleri ve soyisimleri gerçek, nette bu sitelere itibar etmeyin önünüze gelen her intersitelerine de üye olmayın

bu piçlerin kafasını keseceksin sahtekar şerefsizler

bunlar şerefsiz para için gerekirse haysiyet veonurlarınıda satarlar anlayın ışte para gelsin namusun onemi yok

Sadece bu site ile kalsa iyi 50 tane siteden mail geliyor bunlar sazan avcısı amaçları gelen mesajlara inanıp gold üye yapmak hepsini tek tek şikayet edin

arkadaş ben hayatımda boyle bir sitenin adını bile duymadım ahlaksızlar istemediği halde msn me msjlar geliyor boyle adıler yüzünden msn mı kapatacağım acaba bir şey olur mu bu ne diye bir kez baktım keşke bakmasaydım adiler (acaba bir şey olur mu )cevap yazarsanız lutfen sevinirim

banada geldi bu ne diye baktım kapattım direk birşey olur mu

bunlar benide uye etmişler ye ne yapalım uye iptalı yokmu bunlerı şikayet ederim kurtularım bitsın

once bu sitede calisanlarin hepsinin karilarini ben iyi bir sekilde halledeyim ben 40 senedir avrupada 63 yasinda aile durumu iyi ikide torun sahibi bir insanim.genclere iyi mesaj atiyorlar ama ben gibi 63 yasinda bir insana neden atiyorlar.anlamakta cok zorluk cekiyorum.sizler turkiyede yasiyorsunuz.ben avrupada benim adim ve imel adreimi neden almislar bende bilmiyorum.bana gelen mesajladan ben kendim utaniyorum ucuz ve kalitesiz insanlar.allah kahretsin bu mahluklari.

once bu sitede calisanlarin hepsinin karilarini ben iyi bir sekilde halledeyim ben 40 senedir avrupada 63 yasinda aile durumu iyi ikide torun sahibi bir insanim.genclere iyi mesaj atiyorlar ama ben gibi 63 yasinda bir insana neden atiyorlar.anlamakta cok zorluk cekiyorum.sizler turkiyede yasiyorsunuz.ben avrupada benim adim ve imel adreimi neden almislar bende bilmiyorum.bana gelen mesajladan ben kendim utaniyorum ucuz ve kalitesiz insanlar.allah kahretsin bu mahluklari.

bunlar yakalanacaklar polis takibin deler birkaç günden

bunları engelleyebilirsiniz ben şöyle yaptım gelen mesajı açmadan süpür deyin sonrada engelle deyin tamam

Evet arkadaslar banada gizligeceler.com sitesinden mesaj geldi oraya üye olunduktan sonra tekrar profilinizi silemiyorsunuz cok fazla bayanlardan mesaj geliyor ama bunlarin hic birine inanmiyorum sadece paranizi almak icin bir oyun burdaki bayanlar oldukca zengin olduklarinida yaziyorlar böylelikle insanlari buraya kayit yaptirmak istiyorlar.
SIMDI BURADAN PROFILIMI DE SILEMEDIGIM GIBI BIR BASKA SITLEREDE BENIM ADIMA KAYIT YAPILMIS::

kayıttan çııkmak istiyorum ama nasıl çıkacam bilmiyorum

ßen KenDini Tanıt ßöLümüne Direk aDmine küFür YazıOrum :) onayLamak iÇin aDminDe Her SeferinDe OkuyuP iPtaL eDiO ßen küfretmekten ßıktım O Okumaktan ßıkmaDı atmıODa ßeni SiteDen HoŞuna GiDiO HerhaLDe :)

http://www.ihbarweb.org.tr/

Tüm şikayetlerinizi buradan yapabilirsiniz...

Ben de bilgim dışında bu sitenin üyesi olmuşum. Üyelik iptali de yapılmıyor. Ne kadar kötü kalpli insanlar var bu dünyada :((

arkadaşlar bendede aynı bela var yukardaki bir arkadaş adres verdi ona şikayet ettim ve ne olacağını bekliyeceğim adresi veriyorum hepimiz aynı şekilde bu adrese şikayet edelim kapatılsın bu lanet site adres

http://www.ihbarweb.org.tr/ihbar.php?subject=5

bu adrese şikayet edin

o siteden gelen mailleri durdurmak değil asıl önemli olan.o siteden kendimizi komple nasıl silebiliriz bu önemli.gelen mailleri durdursak ne olacak orda üyeliğimiz duruyo olduktan sonra.üyelik silme gibi bir şey de bulunmuyor o lanet sitede.üstelik beni de habersiz üye yapmışlar.evet yukarda bi arkadaşın söylediği mantığa yatıyo.ben de o bahis sitesine üye olmuştum.ama şifremi mifremi unuttum gitti :S önemli olan o gizligeceler sitesinden üyeliği silmek.lütfen bu konuda bilir bir kişi yardımda bulunsun.o yukarda bahsettiğiniz siteye de ihbar ettim ama sonucu ne olur bilmiyorum.kapatırlar bu lanet siteyi umarum.

Aynisi benimde basima geldi... haberim olmadan bilgim disinda resmen beni üye yapmislar bide kendimi ordan silemiyorum böyle bir adilik böyle bir serefsizlik olamaz. Insanlari zorla soymaya calisiyorlar ve huzurlarini kacirmak istiyorla lanet olsun böyle namussuz gurursuz insanlara allahtandami korkmuyor bunlar... bu tür olaylar yüzünden insanlarin yuvasi bozuluyor hayssiyetsiz hayvanlar... Umarim bizim huzurumuzu kaciranlarinda huzuru kacar lanet gelsin böyle sitelere... nasil bir devir bu anlamadimki nasil bir dünya bu böyle

Lanet olsun bu siteye ve onu kuranlara, beni de bu siteye üye ettiler, amma nasıl etiller bilmiyorum, gelen mesajlardan da bıkdım ve bu sahte hesabın kapadılmasını talep ediyorum, ahlaksız bunlar, şerefsizler

haberim olmadan üyeyapmışlar benı. sürekli mesajlar geliyor.nasıl iptal edeceğimide bilmiyorum :(

Maalesef bende aynı dertten muzdaribim.İsmim doğru kullanılmakta fakat üyelik numaram (eminim hepinizde aynıdır) 123456 şeklinde yazmaktadır.Benim site üyeliklerinde kullandığım şifrem hep aynıdır ve asla bu şekilde sıralı rakamlar kullanmam.İhbar hattına şikayetimi ilettim.İnşallah gereken yapılır.

arkadaşlar bende sizin gibi mağdur olanlardanım. şimdi size kurtulmanın yolunu anlatacağım, bunu kullanırsanız, bundan sonra canınızı sıkabilecek bütün mailleri engelleyebilirsiniz.

adım 1: Hotmail hesabiniza girin

adım 2: Sag ust taraftaki "Secenekler" yazan yere basin

adım 3: Acilacak olan ufak menude en altta bulunan "Diger Secenekler" yazisini tiklayin

adım 4: Acilan sayfada karsiniza bir suru secenek cikacak. "Yeni iletileri siralama kurallari" yazan yere basin.

adım 5: Acilacak olan sayfada "Yeni" dugmesine basin

adım 6: Karsiniza cikacak olan penceredeki boşlukları asagidaki sıralamada gordugunuz gibi degistirin.

1) Gonderenin adresi - Bunu icerir - konuk.net

2) Bu iletileri sil

adım 7: "kaydet" butonuna basarak "konuk.net" yazısını içeren herhangi bir mail'den gelebilecek bütün spamları engellemiş olacaksınız.

serefsizlik bu insanlarin yaptigi resmen... haberim olmadan ayni sekilde kaydedilmisim lanet olasi sayfaya ve mailler akin ediyor!!! ama isimlerimizi hangi sayfadan caldiklarinida buldum ... iddatahmin den caliyorlar... yukarda bahsettiginiz siteye sikayetimi bildirdim insallah en yakin zamanda harekete gecerler...

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More