Hande YENER – Teşekkürler (2011) – Albüm Dinle



Sinan ALKILIÇ ile isviçredeki stüdyoda albüm çalışmalarını son sürat devam eden Hande YENER’in yeni albümü “Teşekkürler” 16 Eylül 2011 Cuma günü müzik marketlerdeki yerini almış olacak. İsmiyle adeta sevenlerine teşekkür eden ünlü popçunun albümünde kendine özgü stiline geri dönüşünün devamı ise merak konusu. Cuma gününden itibaren bu sayfadan dinleyebileceğiniz albümün Hande YENER’i listelerde üst sıralarda tutacağını öngörüyorum. Keyifli dinlemeler…


1.Hande Yener – Teşekkürler
2.Hande Yener – Dön bana
3.Hande Yener – Keşke
4.Hande Yener – Kalbine bulutluyum
5.Hande Yener – Böyle biriyim
6.Hande Yener – Aşkın dili
7.Hande Yener – Bana anlat
8.Hande Yener – Ben yokum
9.Hande Yener – Unutulmuyor
10.Hande Yener – Aşk müziği
11.Hande Yener – Hava alanı

Unutulmuyor
Söz & Müzik : Sinan Akçıl
Düzenleme: Sinan Akçıl-Enver Günen
Havaalanı
Söz & Müzik : Sinan Akçıl
Düzenleme: Sinan Akçıl-Enver Günen
Ben Yokum
Söz & Müzik : Sinan Akçıl
Düzenleme: Sinan Akçıl-Enver Günen
Teşekkürler ( Feat. Sinan Akçıl )
Söz & Müzik : Sinan Akçıl
Düzenleme: Sinan Akçıl
Aşkın Dili ( Nonazayi)
Söz & Müzik : Sinan Akçıl
Düzenleme: Sinan Akçıl - Emrah Karaduman
Dön Bana
Söz & Müzik : Sinan Akçıl
Düzenleme: Sinan Akçıl
Kalbine Bulutluyum
Söz & Müzik : Sinan Akçıl
Düzenleme : Emrah Karaduman
Keşke
Söz & Müzik : Sinan Akçıl
Düzenleme : Emrah Karaduman
Böyle Biriyim
Söz & Müzik : Sinan Akçıl
Düzenleme: Enver Günen
Aşk Müziği
Söz & Müzik : Sinan Akçıl
Düzenleme: Enver Günen
Bana Anlat
Söz & Müzik : Sinan Akçıl
Düzenleme:Volga Tamöz -Sinan Akçıl
Vakti Yok
Söz & Müzik : Sinan Akçıl
Düzenleme: Sinan Akçıl (



Güncel Blog Sayfası Online Tv Sayfası Canlı Maç Seyret Ödev Sitesi Yemek Tarifi Bedava Backlink Cep Telefonu Free Backlink SEO Yarışmaları Memur Blog

Hande Yener 2011 Albümü Dinle, Hande Yener 2011 Teşekkürler Albümü Dinle, Hande Yener 2011 Dinle, Hande Yener Teşekkürler Dinle hande yener teşekkürler dinle, hande yener 2011 dinle, hande yener şarkıları dinle, hande yener teşekkürler albümü dinle, teşekkürler son albüm şarkıları dinle

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More