Çalgı Çengi Ama Benim Adım Elvan Dalton Dinle Sözleri



Çalgı Çengi 2011 Full Tanıtım izle Elvan Dalton Şarkı Sözü Video izle

Elvan dalton şarkı sözü,Çalgı Çengi 2011 Full Tanıtım izle,Kobrayi Dolarım Boynuna,Çalgı Çengi Şarkı Sözü,,Eller Havaya,Çalgıçengi seyret,çalgıçengi çeşitleri izle,ama benim adım elvan dalton izle ankara oyun havalarının üstadlarından(!) birisidir. heran uykuya dalacakmış gibi şarkı söyleyen yada söylediğini sanan kişi, pavyon mode on şarkılar hatta fantazi müzikler yapmaktadır. iğrençtir dinlenmemesidir. fakat denk gelince neki lan bu
düşüncesiyle dinleyen yazarı şoka sokan şarkı sözleri bulunmaktadır. Koçhisar'lı Elvan Dalton olarak da bilinen zatı muhterem " Kobra " adlı şarkısıyla nam salmıştır.
Takdire layık diğer bir bestesi de "Borusana girmiş çalışıyor" olup gönlümüzde taht kurmuştur.

Sarı Taksi Boyandı

Gelipte Kapıya Dayandı

Tam Kaçıracağım Zaman

Zalimda Anası Uyandı

Ama Benim Adım Elvan Dalton

Ben Gezerim Balkon Balkon

Gelirimde Koynuna Girerim Ama

Kobrayı Dolarım Boynuna

Ama Benim Adım Elvan Dalton

Ben Gezerim Balkon Balkon

Gelirde Koynuna Girerim Ama

Kobrayı Dolarım Boynuna

Acın Kızlar Arayı Salıyom Kobrayı Varol



Sarı Taksi Hızlandı

Çelikte Jantlar Tozlandı

Kara Kızı Görünce

Nasılda Nazım Nazlandı

Aha Benim Adım Elvan Dalton

Ben Gezerim Balkon Balkon

Gelirde Koynuna Girerim Ama

Kobrayı Dolarım Boynuna

Aha Benim Adım Elvan Dalton

Gelirde Koynuna Girerim Ama

Babalıda Günahıda Boynuna

Açın Kızlar Arayı Salıyom Kobrayı Alüüüü


Etiket: angara havaları, ankara, Çalgı Çengi - Elvan Dalton, Çalgı Çengi - Elvan Dalton 2011, Çalgı Çengi - Elvan Dalton ankara havası, Çalgı Çengi - Elvan Dalton müzik dinle, Çalgı Çengi - Elvan Dalton seyret, Çalgı Çengi - Elvan Dalton video izle, Çalgı Çengi - Elvan Dalton video seyret, havaları, havası, müzikleri, seyret, video, Video izle, videosu

Güncel Blog Sayfası Online Tv Sayfası Canlı Maç Seyret Ödev Sitesi Yemek Tarifi Bedava Backlink Cep Telefonu Free Backlink SEO Yarışmaları

Çalgı Çengi Benim Adım Elvan Dalton Dinle Açın gızlar arayı salıyom gobrayı dinle, elvan dalton dinle, çalgı çengi film müzikleri dinle, elvan. Download full songs by/like çalgı çengi benim adım elvan dalton for free, rip çalgı ... En yeni şarkıları, orjinal kalitede dinlemek için sayfamızı ziyaret edebilirsiniz Dinle, izle, oku, eğlen ... Çalgı Çengi – Elvan Dalton dinle ... Etiketler: Çalgı Çengi Benim Adım Elvan Dalton, çalgı çengi film müzikleri, çalgı çengi son bölümde

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More