Aynur Aydın – Yanı Başıma (2012) Mp3 indir



Aynur Aydın – Yanı Başıma (2012) Tek Mp3 indir – 2 Alternatif Download Linki

Sanatçı Adı: Aynur Aydın Şarkı Adı: Yanı Başıma Yayın Tarihi: 2012 Ses Kalitesi: MPEG Audio at 192 Kbps Infos: 2 kanal, 44.1 KHz İndirebileceğiniz Linkler; Turbobit.net, Letitbit.net Dosya Boyutu: 6 MB


Şarkının Sözleri

Hey sen ne istersin
Sana deli gibi olmuş bu yürek
O ateşi tuttum ben bilerek
Şimdi sende bir dur
Dudağın bir deprem olsa gerek
Senle hayat çok güzelleşecek
Sana dokunmak ister elim şimdi
Koyma araya hiç dert
Yanında bir hisset
Sana kavuşmak ister tenim şimdi
Artık yetişir hasret
Beni sana hapset
Yanı başıma gel
Ben seni hakettim
Yolum sana varmaz
Aklım hiç almaz
Yanı başıma gel
Ben seni hakettim
Aşka engel konmaz
Sensiz hiç olmaz
Bir şey gelmez elden
Sensizliğin delisiyim benim ben
Sensiz nefes almak istemem
İşte buyum ben
Birazda toyum ben
Yazık etme bu aşkı bana sana sen
İşte buyum ben
Birazda toyum ben
Yazık etme bu aşkı bana sana sen
Söz: Aşkın Tuna, Aynur Aydın
Müzik: Tony Nilsson, Darin Zanyar
Parça Full Orjinaldir. Keyifli Dinlemeler.
Şarkıyı İndirmeden Önce Dinlemek İsteyenler İçin (Starta Tıkladıktan Sonra 5 Saniye Bekleyin Video Açılacaktır)

Bu haber: www.memurvadisi.com sitesine aittir.
Güncel Blog Sayfası * Online Tv Sayfası * Online Radyo Sayfası * Canlı Maç Seyret * Ödev Sitesi * Yemek Tarifi * Bedava Backlink * Cep Telefonu * Free Backlink * SEO Yarışmaları * Memur Blog * Türk Filmi İzle * Yalan Dünya Dizisi * Koyu Kırmızı Dizisi * Ayrılık Olmasa Dizisi * Ha Babam Uzay Dizisi * SEO Yarışmaları * Memur Blog * Güncel * Güncel Blogcu * Günlük Gazeteler * Kimineli Blog * Beles Radyo * Toplist Gelen Aramalar: aynur aydın yanı başıma mp3 indir aynur aydın yanı başıma ce telefonuna indir aynur aydın yanı başıma mp3 indir freen yanı basıma indir yanı başıma (aynur aydın) download 4shared Aynur Aydın-Yanı Başıma mp3 indir aynur aydın yanı başıma tek mp3 indir 192 kbps aynur aydın yanı başıma tek mp3 indir aynur aydın - yanı başıma (2012) mp3 indir aynur aydin yani basima mp3 download Benzer Konular Aynur Aydın Ft. Erdem Kınay – İşporta (2012) Mp3 indir Emre Aydın – Soğuk Odalar (2012) Mp3 indir Emre Aydın – Beni Biraz Böyle Hatırla (2012) Full Single Albüm Mp3 indir Aşık Ali Nurşani – Bela Mıydın Başıma (2012) Full Albüm Mp3 İndir Aynur Aydın – Yenildim Daima Tek Mp3 İndir! Sertab Erener – Fikrimin İnce Gülü (2012) Mp3 indir Sinan Akçıl – Hoppala (2012) Mp3 indir Murat Evgin – Arka Sokaklar Dizi Müzikleri (2012) Full Albüm Mp3 indir Kral TV – En Çok Dinlenen Top 20 Listesi indir (22 Nisan 2012) Full Albüm Mp3 indir Aysu Baceoğlu – 10 Numara (2012) Full Albüm Mp3 indir

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More