İki Yaka Bir İsmail Dizisi Son Bölüm İzle



Yine televizyonlara yepyeni bir dizi daha geliyor “İki Yaka Bir İsmail” sizler için oyuncu kadrosunu araştırdım çok güzel isimler var Genel olarak konusu : Birisi Türk, birisi Yunanlı iki karısı arasında mekik dokuyan bir balıkçının hikayesi… 

İki yaka bir İsmail,İki yaka bir İsmail oyuncuları,Türk Ve Yunan Halkı aynı ekranda,İki yaka bir İsmail dizisi konusu,İki yaka bir İsmail nerde çekilecek,Türkiye ve Yunanistanda aynı dizi
Türk Ve Yunan Halkı, Yaşam Şekilleri, Yemek Kültürleri Ve Karakteristik Özellikleriyle Aynı Ekranda ATV de izle.
Çekimlerine yakında başlanacak olan “İki yaka bir İsmail” adlı dizinin Türkiye ile aynı zamanda Yunanistanda da gösterilmesi planlanıyor. Gerçekleştiği takdirde ekran tarihinde bir ilk yaşanmış olacak.
Çekimlerine yakında başlanacak olan “İki yaka bir İsmail” adlı dizinin Türkiye ile aynı zamanda Yunanistanda da gösterilmesi planlanıyor. Gerçekleştiği takdirde ekran tarihinde bir ilk yaşanmış olacak.
Yapımcılığını Adam film, yönetmenliğini Kemal Uzun’un yapacağı dizi Ayvalık ve Midilli’de çekilecek.  Oyuncu kadrosu tiyatro ağırlıklı olacak olan dizide  Erdal Özyağcılar,Bülent Şakrak, Nail Kırmızıgül ve Serhat Özcan rol alacak. Ayrıca dizide çok sayıda Yunan oyuncu da yer alacak.
Dizide Ayvalık’ta ve Midilli’de birbirlerinden habersiz birer eşi ve iki eşinden de çocukları bulunan bir adamın başından geçen olaylar anlatılacak. Midilli ve Ayvalık’taki iki çocuğunun birbirine aşık olacağı ve bu süreçte gelişen olayların da müthiş ve hiç kimsenin beklemediği şekilde meydana gelen gelişmelerle komedi ve dramatik olarak izleyiciye aktarılacağı öğrenildi.
CANLI İZLEMEK İÇİN TIKLAYIN..

  • 38429 İki Yaka Bir İsmail dizisi oyuncuları
    Erdal Özyağcılar
    Doğum Yeri : Bursa
    Doğum Tarihi : 1948
    Eğitim Durumu :
  • 36010 İki Yaka Bir İsmail dizisi oyuncuları
    Rana Cabbar
    Doğum Yeri : Urfa
    Doğum Tarihi : 1945
    Eğitim Durumu :
  • 53449 İki Yaka Bir İsmail dizisi oyuncuları
    Meltem Gülenç
    Doğum Yeri : Ankara
    Doğum Tarihi :
    Eğitim Durumu : Lisans
  • 36109 İki Yaka Bir İsmail dizisi oyuncuları
    İbrahim Kendirci
    Doğum Yeri : Gaziantep
    Doğum Tarihi : 9 Eylül 1986
    Eğitim Durumu :
  • 37621 İki Yaka Bir İsmail dizisi oyuncuları
    Eylem Yıldız
    Doğum Yeri : İstanbul
    Doğum Tarihi : 26 Mart 1978
    Eğitim Durumu : Akademi
  • 38190 İki Yaka Bir İsmail dizisi oyuncuları
    Bülent Şakrak
    Doğum Yeri : İstanbul
    Doğum Tarihi : 26 Ağustos 1977
    Eğitim Durumu : Akademi
  • 38194 İki Yaka Bir İsmail dizisi oyuncuları
    Nail Kırmızıgül
    Doğum Yeri : Gaziantep
    Doğum Tarihi : 3 Eylül 1965
    Eğitim Durumu :
  • 38881 İki Yaka Bir İsmail dizisi oyuncuları
    Serhat Özcan
    Doğum Yeri : Sinop
    Doğum Tarihi : 1961
    Eğitim Durumu : Akademi
  • 43213 İki Yaka Bir İsmail dizisi oyuncuları
    Gökhan Yıkılkan
    Doğum Yeri : Ankara
    Doğum Tarihi :
    Eğitim Durumu : Lisans
  • 790 İki Yaka Bir İsmail dizisi oyuncuları
    Gizem Denizci
    Doğum Yeri : Bilecik
    Doğum Tarihi : 29 Ağustos 1988
    Eğitim Durumu : Lisans (Devam Ediyor)
  • 48327 İki Yaka Bir İsmail dizisi oyuncuları
    Cansu Dağdelen
    Doğum Yeri : Gaziantep
    Doğum Tarihi : 4 Ocak 1987
    Eğitim Durumu : Sanat Merkezi
  • 37196 İki Yaka Bir İsmail dizisi oyuncuları
    Şener Kökkaya
    Doğum Yeri : Antalya
    Doğum Tarihi : 30 Haziran 1943
    Eğitim Durumu : Lise
  • 68023 İki Yaka Bir İsmail dizisi oyuncuları
    Özlem Şendinç
    Doğum Yeri :
    Doğum Tarihi :
    Eğitim Durumu :
  • 68024 İki Yaka Bir İsmail dizisi oyuncuları
    Zeynep Kankonde
    Doğum Yeri : Eskişehir
    Doğum Tarihi : 30 Mart 1980
    Eğitim Durumu : Konservatuar

Bu haber: www.memurvadisi.com sitesine aittir.
Güncel Blog Sayfası * Online Tv Sayfası * Online Radyo Sayfası * Canlı Maç Seyret * Ödev Sitesi * Yemek Tarifi * Bedava Backlink * Cep Telefonu * Free Backlink * SEO Yarışmaları * Memur Blog * Türk Filmi İzle * Yalan Dünya Dizisi * Koyu Kırmızı Dizisi * Ayrılık Olmasa Dizisi * Ha Babam Uzay Dizisi * SEO Yarışmaları * Memur Blog * Güncel * Güncel Blogcu * Günlük Gazeteler * Kimineli Blog

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More