LG 47LM660S Guncelleme Nasil Yapilir



LG smart tv flash player tam ekran
LG lm660s tam ekran
lg 47lm660s yazılım güncelleme


Merhabalar, sitemizde sadece yemek tarifleri değil bazı bilgileri de paylaşıyoruz. Evime LG LM660S smart tv aldığım için bu ürünün güncellemesi hakkında bilgi vermek istedim.


Benim sorunum flash player tam ekran sorunu nu çözmekti, ve güncelleme işe yaradı.
Peki LG LM660S i nasıl güncelleyeceğiz. İki seçenek var :


1. Televizyonun ayarlar kısmında yazılım güncelleme bölümü var oradan güncelleyebiliyorsunuz fakat ben güncelleme arattığımda son sürüm çıkmadı nedense.

2. Benim kullandığım bu yöntemde http://www.lg.com/tr/urun-destegi/lg-47LM660S adresine girip aşağıdaki "Yazılım Güncelleştirmeleri" sekmesine tıklıyoruz.
Buradaki Software_File(Version_04.10.43).zip dosyasını indiriyoruz.
Daha sonra flash diskimize "LG_DTV" adında bir klasör oluşturuyoruz.
Üstteki dosyanın içindeki dosyayı sıkıştırılmış halden çıkarıp bu oluşturduğumuz LG_DTV klasörüne atıyoruz.
Flash diski takar takmaz güncellemeyi bulup güncellemek istiyormusunuz diye soruyor.
Evet i seçip işlemin bitmesini bekleyiniz.

Sakın işlem bitmeden flashı çıkarmayın ya da fişi çekmeyin. Sorumluluk kabul edimez. Ben yaptım ve oldu.

Not: Dün yeni bir güncelleme geldi , internet bağlantısı kurduysanız televizyonunuz otomatik bulup "yüklensin mi" diye soracaktır. Yeni güncelleme 04.20.23

Bu haber: www.memurvadisi.com sitesine aittir.
Güncel Blog Sayfası * Online Tv Sayfası * Online Radyo Dinle * Günlük Gazeteler * Kimineli Blog * Beles Radyo * Cep Telefonları * Digg * Maçlar * Altın Döviz Borsa * Ödevler * Arama Motoru * Canlı Maç Seyret * İndirim Ariyorum * Yemek Tarifi * Cep Telefonu * Free Backlink * SEO Yarışmaları * Memur Blog * Türk Filmi İzle * Yalan Dünya Dizisi * Koyu Kırmızı Dizisi * Ayrılık Olmasa Dizisi * Ha Babam Uzay Dizisi * Memur Blog * Dinle123 * Güncel Blogcu * Zarfat * Memurblogspot * gazete * memurcep * acemtr * İşler Güçler Dizisi * Kötü Yol Dizisi * Veda Dizisi * Yeni Vadi * SSK SGK BAĞKUR SORGU EKRANI

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More