2013-2014 AÖL Kayıtları ve Sınav Tarihleri



aöl sınav tarihleri, açık lise sınav tarihleri, açık lise kayıtları ne zaman başlıyor, aöl kayıt tarihleri 2013-2014


2013 2014 Açıköğretim Lisesi Kayıt Yenileme İşlemleri:

2013-2014 yılı Açıköğrettm Lisesi Yeni Kayıt Tarihleri: 

31 Ağustos 2013 – 21 Eylül 2013

2013-2014 yılı Açıköğretim Lisesi Kayıt Yenileme Tarihi: 

 17 Eylül 2013 – 12 Ekim 2013

2013-2014 Açıköğretim Liselerine Kayıt Ücretleri: 

Kayıt Ücretleri 20 TL.

Kayıt Ücretleri Nasıl ve Nereden Yatırılacak? 

Kayıt Ücretleri (20 TL)

- Ziraat Bankası
- Vakıflar Bankası
- Halk Bankası

bu bankalardan birisine yatırılacak, ayrıca kayıt yapılan kuruma da 5TL ücret ödenecektir.

2013-2014 Açıköğretim Lisesi Kayıtları Nereden Yapılacak?

Daha önceden kayıtlar Halk Eğitim Merkezlerinde yapılıyordu. Artık kayıt ve kayıt yenileme işlemleri en yakın Liselerden yapılacaktır.


Lise’yi herhangi bir sebepten dolayı bitiremeyenlerin lise diplomasını almaları için dışarıdan kalan derslerini vererek alabiliyor. Sizde dışarıdan açık lise okuyarak ve sınavlara girerek belli sayıdaki kredileri tamamladığınız taktirde mezun olabiliyorsunuz.
AÖL
Açık Öğretim Lisesine Nasıl Kayıt Yapılır?
Yeni Kayıt tarihleri, Açık Öğretim Lisesi resmi web sitesinde yayınlanan iş takviminde belirtilen tarihler arasında başvuru şartlarını taşıyan vatandaşlarımız,  Açık Öğretim Lisesine Yeni Kayıt yaptırabilirler. Açık Öğretim Lisesi Yeni Kayıt işlemleri tüm Halk Eğitimi ve Mesleki Eğitim Merkezlerince yapılmaktadır. Yeni kayıt için aşağıda sıralanan evrakları tamamlayanlar ilan edilen Yeni Kayıt tarihleri arasında bölgelerinde bulunan en yakın irtibat bürosuna başvurarak kayıtlarını yaptırabilirler.
Yeni Kayıt Başvurusu İçin Gerekli Evrakları
  • 1) İlköğretim Okulu veya Ortaokul Mezunu Öğrenciler;
    • T.C. Kimlik No Beyanı,
    • Son altı ay içinde ön cepheden çekilmiş ve 4,5×6 cm. ebadında bir adet vesikalık renkli fotoğraf,
    • İlköğretim okulu veya ortaokul diplomasının aslı (diploması kayıp olanlar Diploma Kayıp Örneğinin aslı ile) ya da denklik belgesinin aslı,
    • Kayıt ücretinin yatırıldığını gösteren banka dekontunun aslı,
    • Kayıt işlemi tamamlandıktan sonra bilgisayardan alınacak yeni kayıt öğrenci raporu (Bu belge kayıt sırasında irtibat büroları tarafından hazırlanır ve öğrenci tarafından imzalanır).
  • 2) Orta Öğretim Ara Sınıflarından Ayrılanlar;
    • T.C. Kimlik No Beyanı,
    • Son altı ay içinde ön cepheden çekilmiş ve 4,5×6 cm ebadında bir adet vesikalık renkli fotoğraf,
    • Alan seçmeli sınıf sistemi, sınıf sistemi ve kredili sistemden ayrılan öğrenciler, tasdikname ve Başarı Durum Belgesinin aslı, (Ek 2 belgesi)
    • Kayıt ücretinin yatırıldığını gösteren banka dekontunun aslı,
    • Kayıt işlemi tamamlandıktan sonra bilgisayardan alınacak yeni kayıt öğrenci raporu (Bu belge kayıt sırasında irtibat büroları tarafından hazırlanır ve öğrenci tarafından imzalanır).
  • 3) Yurt Dışında Öğrenim Görmüş Olanlar;
    • T.C. Kimlik No Beyanı,
    • Son altı ay içinde ön cepheden çekilmiş ve 4,5×6 cm ebadında bir adet vesikalık renkli fotoğraf,
    • Eğitim Ataşeliklerinden veya İl Milli Eğitim Müdürlüklerinden alınan kredisi ve toplam dönemi yazılı denklik belgesinin aslı,
    • Kayıt ücretinin yatırıldığını gösteren banka dekontunun aslı,
    • Kayıt işlemi tamamlandıktan sonra bilgisayardan alınacak yeni kayıt öğrenci raporu (Bu belge kayıt sırasında irtibat büroları tarafından hazırlanır ve öğrenci tarafından imzalanır).
  • 4) Açık Öğretim Lisesinde Kayıtlı Ancak; Öğrencilik durumu “Silik” Olanların Başvuruları:Silik Kaydı yaptıracak öğrenciler; (Açık Öğretim Lisesine kayıt yaptırdıktan sonra en az 2 dönem üst üste kayıt yenilemeyen öğrenciler);
    • Kayıt ücretinin yatırıldığını gösteren belgenin aslı.
  • 5) Açık Öğretim Lisesinden Tasdikname Alarak Ayrılanlar (Belgeli form c işlemi);
    • T.C. Kimlik No Beyanı,
    • Son altı ay içinde ön cepheden çekilmiş ve 4,5×6 cm ebadında bir adet vesikalık renkli fotoğraf,
    • Açık Öğretim Lisesinden aldığı tasdiknamenin aslı,
    • Kayıt ücretinin yatırıldığı gösteren  banka dekontunun aslı,
    • Kayıt işlemi tamamlandıktan sonra bilgisayardan alınacak yeni kayıt öğrenci raporu (Bu belge kayıt sırasında irtibat büroları tarafından hazırlanır ve öğrenci tarafından imzalanır).
  • 6) Meslekî Açık Öğretim Lisesinden Tasdikname almış öğrenci:
    • T.C. Kimlik No Beyanı,
    • Son altı ay içinde ön cepheden çekilmiş ve 4,5×6 cm ebadında bir adet vesikalık renkli fotoğraf,
    • Kayıt ücretinin yatırıldığını gösteren  banka dekontunun aslı,
    • Mesleki Açık Öğretim Lisesinden aldığı tasdikname belgesinin aslı,
    • Açık Öğretim Lisesine kaydının yapılmasını istediğine dair dilekçe,
    • Kayıt işlemi tamamlandıktan sonra bilgisayardan alınacak yeni kayıt öğrenci raporu (Bu belge kayıt sırasında irtibat büroları tarafından hazırlanır ve öğrenci tarafından imzalanır).
AÖL 2013-2014 kayıt ve sınav tarihleri açıklandığı gibi bu başlık altından sizlerle paylaşılacaktır.

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More