İPEK ELBAN KİMDİR - İPEK ELBAN BİYOGRAFİSİ KARİYERİ VE RESİMLERİ - İPEK ELBAN



biyografi,benim hala umudum var oyuncusu ipek elban kimdir,ipek elban kimdir,ipek elban biyografisi,ipek elban oynadığı diziler,ipek elban resimleri,ipek elban,benim hala umudum var ne zaman başlıyor,benim hala umudum var dizisine ipek elban mı oynuyor,ipek elban benim hala umudum var,ipek elban benim hala umudum var dizisi karakteri ne,ipek elban hangi dizide
oynayacak,

Star TV'de başlayacak olan ''Benim Hala Umudum Var'' dizisinde rol alacak oyuncular arasında olan İpek Elban;
2011 Yılında İffet Dizisinde
2012 Yılında Çok Güzel Hareketler Bunlar
2013 Yılında Hükümet Kadın Filminde
2013 Yılında (yeni başlayacak) Benim Hala umudum Var Dizisinde
başarılı oyunculuğunu sergilemiştir. İpek Elban'ın yaşantısı ödüllerle ve eğitimlerle geçmiş kendini her geçen gün geliştirmeye devam eden İpek Elban'ın biyografisini resimlerini ve hayatını sizler için derledik.

İşte Benim Hala Umudum Var Dizisi Oyuncusu İPEK ELBAN Biyografisi kariyeri ve resimleri

İpek Elban Kimdir

İpek Elban 25 Mart 1982 doğumlu sinema, tiyatro ve dizi oyuncusudur. BKM MUTFAK ekibinde skeçlerde oynadı. Çocukluk yaşlarından BKM MUTFAK ekibinde skeçlerde oynadı. Çocukluk yaşlarından itibaren müzikle ilgilenmeye başladı. Profesyonel anlamda hem şarkıcı hem müzisyen-besteci. 80 bestesi bulunmaktadır.

1998 yılında kuşadası altın güvercin beste yarışmasına sözü ve bestesi kendisine ait olan bir şarkıyla katıldı ve ”en genç yorumcu ”ödülünü aldı. 1999 yılında Üsküdar musiki cemiyetinde 1 yıl eğitim aldı 2003 yılında Doğan Canku'nun başında bulunduğu müzik okulunda gitar çalmayı öğrendi ilk ve ortaokul dönemlerinde oyunculuğa karşı olan ilgisinin üzerine gitme kararını 2005 yılında ”çapkın”dizisinde oynayarak başlattı ardından binbir gece dizisinde 1 sezon oynadı. Ayla Algan'dan doğaçlama eğitimi aldı ardından kenter akademide 1 yıl tiyatro eğitimi aldı o dönemde Atilla Birkiye'nin yazdığı Vedat Sakman'ın müziklerini yaptığı ve Hakan Gercek’in rol aldığı ”yanıtsız mektuplarda hicran” adlı şiir dinletisinde yer aldı. aşık olduğu bozcaadasında yaz için nargile cafe actığı sırada Yılmaz Erdoğan'ın adayı ziyaretiyle yolları kesişti.Yılmaz Erdoğan'ın BKM mutfak bünyesinde kurduğu prot grubuna çağrıldı ve buradaki eğitim süreci başladı gruptaki diğer arkadaşlarıyla birlikte skeç yazıp oynamaya başladı ve çok güzel hareketler bunlar da yer aldı.

İşte İpek Elban Resimleri

 

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More