Aşk sözleri, sevgi sözleri, etkileyici sözler :



Ağzımdan çıkacak söz olsan konuşmam,
Gözümden akacak yaş olsan ağlamam,
Kalbime hapsettim seni, hiçbir yere bırakmam!

Gülmek icin mutlu olmayı bekleme,
belki mutluluk gülüşünde saklıdır.
sakın ağlayayım deme,
belki bir yerde bir tek gülüşün için yaşayan biri vardır.

Apansız uyanırsan gecenin bir yerinde,
gözlerin uzun uzun karanlığa dalarsa,


bir sıcaklık duyarsan üşüyen ellerinde
ve saatler gecikmiş zamanları çalarsa
bil ki seni düşünüyorum..

Sev ama yürekten olsun,
gel ama ebedi olsun,
gidersen benide götür,
gittigimiz yer kara toprak olsun

Aşkım yatağın,
sevgim yorganın,
yüreğim yastığın olsun
iyi uyu bir tanem.

Aynaya bakınca kendimi değil kocaman bir yürek,
ve o yürekte ondan da büyük bir sen gördüm.

Aşk bir su damlası olsaydı okyanusları,
bir yaprak olsaydı bütün ormanları,
bir yıldız olsaydı tüm evreni sana vermek isterdim.
Ama, sadece seni seven kalbimi verebiliyorum...

Bazen anlatmak istedim ama zor geldi, korktum,
bazen cesurdum ama sen yoktun,
artık bir karar aldım, şimdi söylüyorum.
Seni çok ama çok seviyorum.

Ben seni dün sevmedim çünkü dün geride kaldı,
ben seni bugün de sevmeyeceğim çünkü bugünde bitecek;
ben seni yarın seveceğim çünkü yarınlar hiç bitmeyecek!

Bir an buruk bir acı saplanırsa yüreğine,
gözlerin zamansız takılırsa,
kulakların deli gibi çınlarsa
bil ki bir yerlerde seni özlemişimdir...

Bir gül olmak isterdim neden mi?
Beni koparıp kokladığında vücudunun derinliklerine girip,
Bir daha oradan çıkmamak için..
Seni Seviyorum..

Bir gün dudakların kurursa okyanusu getiririm sana,
aksam ayazında titrersen güneşi getiririm sana,
eğer gönlün bir sevgi ararsa kalbimi söküp getiririm sana...

Bir gün zaman ellerinden kayar tutamazsın,
hasretle yanar yüreğin unutamazsın,
öylesine bendesin ve öylesine sende olurum ki,
istesen de beni unutamazsın..

Bir insanın idealleri olmalı, sonsuzluk gibi.
Bir insanin özlemi olmalı, özlemle açan çiçekler gibi.
Bir insanin bir tanesi olmalı, tıpkı senin gibi.

Bir insanı sevmek onunla yaşlanmayı kabul etmek demektir benim için.
Ben seni seviyorum ve bir ömür boyu seninle olmak istiyorum.

Bir kır çiçeğinin taç yaprağına umut yazıyorum.
Nice soğuk gecelere direniyor da,bir sözünle kırılır diye korkuyorum...

Bir romandın okuyup ta bitiremediğim,
bir hayaldin yalvarıp ta hükmedemediğim,
bir sendin merhaba deyip elveda diyemediğim,
tek bildiğim var oda seni çok özlediğim.

Bir rüzgar eserse oralara,
sana olan sevgimi fısıldarsa kulağına,
cevabını sevgimden ıslandığın yağmurlarla yolla.

Bir gün biri çıkıp ta güneşe adını buzla yazarsa ,
Bil ki o seni benden daha çok seviyor...

Bugünü yaşıyorsam
yarının seni bana getireceğine inandığım içindir....

Duygular vardır anlatılmayan
sevgiler vardır kelimelere sığmayan
bakışlar vardır insanı ağlatan
insanlar vardır ki asla unutulmayan,
iste sende onlardansın!!!

Eğer gökyüzü bir parça kağıt, deniz bir şişe mürekkep olsaydı
yine de sana olan duygularımı yazmaya yetmezdi.
İşte seni o kadar çok seviyorum.

Eğer bir gün seni ne kadar sevdiğimi öğrenmek istersen
yağmurlu bir havada dışarı çıkıp yağmur damlalarını say!

Geceleri uzaklara çığlık olur sesim,
denizden çıkan yosun kokusundan keskin sana özlemim,
bu sabah sırf senin için aralandı gözlerim,
günaydın benim Herşeyim...

Hayatta hiç bir şeyim az olmadı senin kadar
ve hiç bir şeyi özlemedim seni özlediğim kadar.....

Kalbim kopsa yerinden avucuna atacağım
elimden gelse ömrüne ömür katacağım
yemin olsun toprakta bile meleklere seni anlatacağım

Ne haz var senden ayrı, Ne bir tat senden öte.
Bir yüzünü görmek bile, değer bin bir zahmete.
Vereceğin her acı gönülden kabulümdür.!
Sendeki cehennemi değişmem bin cennete...

O kadar güzelsin ki yüzüne bakamıyorum.
Titriyor ellerim, ellerini tutamıyorum.
öylesine bağlanmışım ki seni hep özlüyorum.

Kalbe yazılan yazı silinmiyor,
sildim desende bir iz kalıyor,
senden kalan anılar aklıma geldiğinde,
kalbimde uyuyan dev uykudan kalkıyor.

Sana canım demeliyim,
çünkü bu can seninle yaşıyor..

Ne Güneşi İstiyorum Karanlığıma, Ne De Yıldızları İstiyorum Gece Yarılarında…
Çok Değil BirTek Seni İstiyorum Yalnızlığıma!

Gecenin sessizliğini dinle içinde beni bulacaksın..
Karanlığa bak yüzümü göreceksin..
Elini kalbine koy, gözlerini kapa
Ruhumu yolluyorum birazdan ÖPÜLECEKSİN..

Güneş doğmuşsa bu sabah erkenden,
Yıldızar gülüyorsa gecenin karanlığında,
Gözyaşım dinmişse gözlerimden,
Hıçkırık kesilmişse dudaklarımdan,
Seni sevdiğim içindir....

Kulağımı okşayan tatlı sözler,
Aşkının kalbimde bıraktığı izler silinemez,
İnan ki hiçkimse senin kadar sevilemez.... 


aşk mesajları, aşk şiirleri, Aşk Sözleri, asksozleri, chat, dini sözler, Güzel Sözler, hoş sözler, komik sözler, Sevgi Sözleri, sohbet Aşk Masalı,Aşk,Sevgi,Forum,Arkadaş,Aşk şiirleri,Aşk hikayeleri,Aşk Forumu,Aşk Ekartları,E-kartları,Aşk E-kart,Şiir,Hikaye,Güzel Sözler,Aşk Sözleri,Aşk Sevgi

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More