model – pembe mezarlık şarkı sözü



model pembe mezarlık şarkı sözü ve dinle,model buzdan şato şarkı sözü,model pembe mezarlık dinle,model değmesin ellerimiz şarkı sözü,model çürüsün gelinliğim şarkı sözü,model makyaj şarkı sözü,model sana ne şarkı sözü,model şarkı sözleri Tenin sinmiş yastığıma Dün gece terk etmeden önce İçimde bıraktığın acıyla Kokunla uyudum bu gece Pembe bir mezarlık gördüm rüyamda Aşık cesetler şekerden tabutta Gezinirken ciğerim doldu bir anda Çürük çilek
kokusuyla Kalbi atan ölü bedenlerdi hepsi Hepsinin başında birer ölüm perisi Soluk birer pembe gül kokluyorlar Affet bu gece ölmek istedim Pembe bir mezarlık olmak istedim Karanlığı elimle bölmek istedim Seni çok özledim Çok istedim bu gece kendimi asmak Ellerimle kendi mezarımı kazmak Elimden gelen oturup evimde Sana şarkılar yazmak
CANLI İZLEMEK İÇİN TIKLAYIN..

Bu haber: www.memurvadisi.com sitesine aittir.
Güncel Blog Sayfası * Online Tv Sayfası * Canlı Maç Seyret * Ödev Sitesi * Yemek Tarifi * Bedava Backlink * Cep Telefonu * Free Backlink * SEO Yarışmaları * Memur Blog * Türk Filmi İzle * Yalan Dünya Dizisi * Koyu Kırmızı Dizisi * Ayrılık Olmasa Dizisi * Ha Babam Uzay Dizisi * SEO Yarışmaları * Memur Blog * Güncel * Güncel Blogcu * Günlük Gazeteler

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More