Bir Çocuk Sevdim 17. Bölüm izle



Bir Çocuk Sevdim 17. Bölüm Özeti; Turan da Timur da tehlikede.. Mine hemen hastaneye koşar. Öte yandan Derin de başka bir acı haberle sarsılmıştır. Sinan kendini onun yanında bulur. Turan’a yönelen kurşun, herkesi korkulu bir bekleyişe iter. Bütün aile hastanede dua ederken, başlarına gelen felaketin nedeni çok geçmeden anlaşılır. Turan-Sabahat ilişkisi artık ortaya dökülmüştür. Üstelik tehlike ikisi için de geçmiş değildir. Sabahat’in belalısı İhsan, polis tarafından aranırken izini kaybettirmeyi başarmıştır.


Bir Çocuk Sevdim 17. Bölüm Fragmanı izle, Bir Çocuk Sevdim 17. Bölüm Fragmanı, Bir Çocuk Sevdim 17. Bölüm Fragmanı izle, Bir Çocuk Sevdim 17. Bölüm Fragmanı Seyret, Bir Çocuk Sevdim 18. Bölüm Fragmanı izle, Bir Çocuk Sevdim Son Bölüm Fragmanı izle

Sinan her şeyi göze alarak Mine’yle görüşmeye gider. Hastaneden ayrılamayan Mine için durum şimdi çok daha zordur. Bu süreç Timur’la daha da yakınlaşmalarını sağlar. Bu arada Derin ve Bekir, gizli bir işbirliği içindedir. Sinan, kendisi için hazırlanan planı öğrendiğinde tepkisi çok sert olur. Fakat olaylar beklenmedik biçimde gelişir.
CANLI İZLEMEK İÇİN TIKLAYIN..






Bir Çocuk Sevdim 17. Bölüm fragmanı yayınlandığı anda sitemizde yer alacaktır

Güncel Blog Sayfası * Online Tv Sayfası * Canlı Maç Seyret * Ödev Sitesi * Yemek Tarifi * Bedava Backlink * Cep Telefonu * Free Backlink * SEO Yarışmaları * Memur Blog * Türk Filmi İzle * Yalan Dünya Dizisi * Koyu Kırmızı Dizisi

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More