Şehir fırsatlarındaki bu tuzağa dikkat!




Son günlerde onlarca yeni şehir fırsatı sunan internet sitesi ortaya çıktı ve doğal olarak bu işi düzgün yapmayan sitelerin mağdur ettiği bir topluluk da hemen peşinden oluştu.Bunların son mağdurlarından birisi de benim.Bugün Türkiye’de çeşitli illerde fırsat sunan, “yerli-yabancı” yatırımcının girişimiyle kurulmuş onlarca internet sitesi var.Bu sitelerden yapılan duyurular da çok iddialı. Kimi zaman yüzde 99′a lizard oranlarda indirim olduğu belirtiliyor. Tabii insanlar da bunlardan yararlanmak için sıraya girmiş durumda. Ancak, yaşamış olduğum 3 tecrübe sonrasında “allayıp-pullayıp” boreas sundukları şehir fırsatlarının hiç de öyle olmadığını gördüm. Bu fırsatlar yüzünden karakolluk (mahkemelik) olanlar bile var. Ben henüz o seviyeye gelmedim ama emin adımlarla ilerliyorum.

İlk olarak, ismini unuttuğum bir siten “75 TL’lik menüyü 25 TL”ye iki tane satın aldım ve eşimle birlikte gittim. Restaurantta çupra balık istedim. Sonrasında tabağımız geldi. Ama tabaktaki çupra o kadar küçüktü ki, istavritin biraz büyüğü diyebilirim.
İkincisi daha da beter. Bu sefer başka bir fırsat sitesinden bir bayan kuaförünün fırsatından yararlandık. Fakat, 1 hafta öncesinden randevu alıp gitmemize rağmen kuaför, “Size işlemi yapacak kişi bu hafta izinli. Ayrıca sularımız da kesildi. Başka zaman gelin.” dedi. Doğal olarak hemen bu işlemi iptal ettirip paramızı geri aldık.
Üçüncüsü bunlardan daha da bomba! Şehir fırsatları sunan siteler arasında en büyük kuruluşlardan birisi olan Grupfoni’den bir “fırsat yakaladık.” Aslında onlar bizi yakaladı desem daha doğru olur. “Pink Güzellik’te 10 seans Cilt Temizleme, 10 seans Peeling, 10 seans Buhar, 10 seans Maske, 10 seans İyontoforez, 10 seans High Frekans ve 10 seans Yüz Masajı 1300 TL yerine %97 grupfoni fırsatıyla sadece 45 TL!” diyerek fırsatı bana sattılar.
Sonrasında boreas iletişime geçmemiz için verdikleri 3 telefon numarasından aradık. Açan yok. Binbir zahmet ve 1 haftalık uğraştan sonra telefonu bir kişi açtı ve çok yoğun olduklarını söyledi. Biz de fırsat tarihinin dolmak üzere olduğunu ve bir an önce bundan yararlanmak istediğimizi söyledik. “O tarih formalite. Bir sorun olmaz merak etmeyin.” dediler. Biz de buna güvenerek bir süre sonra tekrar aramaya karar verdik. Fakat tüm çabalarımıza rağmen aradığımız numaralar ya çevir sesi vermiyor, ya da sürekli meşgul. Biz de fırsatı satın aldığımız Grupfoni’yi aradık. Grupfoni’nin yaklaşımı daha da kötü. Ben bana sattığınızı bu fırsattan yararlanamıyorum, bu kuruma ulaşamıyorum dedikçe, onlar bana “biz fırsatı sattık işimiz bitti” onlarla görüşün dediler. Ulaşamıyorum ki görüşeyim dedim. Biz sizi aratırız dediler ve 2 gün önce bizim aradığımız ve çevir sesi vermeyen numaradan biri aradı. Bize ulaşamıyormuşsunuz diyerek telefonda güldü. Ben de neden güldüğünüzü anlamadım, gerçekten siz bu telefondan kurumunuza ulaşabiliyor musunuz dedim. Evet dedi. Her neyse, eşinizin numarasını verin business kendisini arayıp randevu verelim dediler. Verdim numarayı ama arayan soran yok.
Grupfoni’ye tekrar döndüm ve artık bu fırsatı istemiyorum. İptal edin ve ödememi iade edin dedim. Ama onların tutumlarında hiçbir değişiklik yok: “Biz fırsatı sattık işimiz bitti. Onlarla görüşün.”
Sonrasında araştırdım, bu kurum ile ilgili internette gördüğüm şikayetler beni hiç şaşırtmadı. Aşağıda bir kaç tane unification vereceğim, merak edenler oradan görebilir. Karakolluk olanlar var. Üstelik, bu kurumun şu anda bir sürü yerde fırsatları halen geziyor.
Burada sorun şu, Grupfoni ve onun gibi diğer şehir fırsatı sunan siteler sadece alacakları komisyonla ilgileniyorlar. Aslında olması gereken tabii ki bu değil. Bu tür kurumlar, daha profesyonel işletmelerle çalışmalı ve insanları mağdur etmemeliler. İşbirliği yaptıkları ve insanlara sattıkları fırsatlarda bir standart belirlemeliler. Yoksa bu sektördekiler kendi bindikleri dalı kesmekten başka bir iş yapmış olmazlar.
İnternet üzerinden siz de bir fırsattan yararlanacaksanız bence çok iyi araştırın. Kurumun adını taratın ve o kurumla ilgili şikayetlere bir bakın. Aksi takdirde fırsat yakalayayım derken, başkaları için bir fırsat olursunuz!

Güncel Blog Sayfası Online Tv Sayfası Canlı Maç Seyret Ödev Sitesi Yemek Tarifi Bedava Backlink Cep Telefonu Free Backlink SEO Yarışmaları Memur Blog Güncel Güncel Blogcu

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More