Eyvah Düşüyorum Yarışması İzle Başvuru Formu(Star Tv)




Yeni Sahibi olan Doğuş yayın grubuna geçiş yaptıktan sonra değişim ve yenilenme çalışmalarına hız vere Star Tv yeni programlarına bir yenisini daha ekledi “Eyvah Düşüyorum” isimli yarışma yeni yayın döneminde izleyicileri epey eğlendireceğe benziyor.

Çok Güzel Hareketler Bunlar’ın oyuncularından Eser Yenerler’in sunacağı yarışma yeni yıldan itibaren Star ekranlarında olacak.


CANLI İZLEMEK İÇİN TIKLAYIN..





Yarışmada, bir ana yarışmacı ve çevresinde meydan okuyacağı 10 tane yarışmacı bulunacak. Soruları bilemeyen yarışmacıların, düşerek yarışmadan eleceneği programın büyük ödülü ise 500.000 TL olacak.
Oldukça zevkli ve eğlenceli geçmesini beklediğimiz yarışmanın başvuru formuna; www.eyvahdusuyorum.com/basvuru.asp adresinden ulaşabilirsiniz.

Güncel Blog Sayfası * Online Tv Sayfası * Canlı Maç Seyret * Ödev Sitesi * Yemek Tarifi * Bedava Backlink * Cep Telefonu * Free Backlink * SEO Yarışmaları * Memur Blog * Türk Filmi İzle * Yalan Dünya Dizisi * Koyu Kırmızı Dizisi

Eser Yenenler Eyvah Düşüyorum,Eyvah Düşüyorum,star tv eser yenenler, eyvah düşüyorum eser yenenler,Eyvah Düşüyorum yarışması Star TV'den ilginç  om, startv eyvah düşüyorum yarışma programı son bölüm, online randevu, ... Ata Demirer Yeni Berlin Kaplanı Boksör Filmi Fragmanı Videosunu izle seyret Eser Yenenler'in sunumuyla, Ayağınızı kaydıran yarışma 'Eyvah Düşüyorum' Yeni ... Bölüm 8.Kısım Al Yazmalım 1.Bölüm ... Al Yazmalım 1.Bölüm 8.Kısım izle Bunlardan biri de “Eyvah Düşüyorum” adlı yarışma. ... son bölüm 27.12.2011 · Müge Anlı İle Tatlı Sert 27 Aralık Sali izle son bölüm 27.12.2011

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More