Benim için Üzülme - Ağlamak bir şey değil yaktı beni sözlerin dinle [Karmate]



Ekranların en sevilen dizileri arasına girmeyi başaran benim için üzülme son bölümünde söylenen şarkı

CANLI İZLEMEK İÇİN TIKLAYIN..Youtube Dizi İzle,Youtubediziizle,Dizi İzle,Dizi Fragmanı İzle,Dizi Seyret,Full Dizi İzle,HD,Youtube Fragman İzle,Youtube Dizi Tek Parça İzle,Youtube Tek Parça İzle,Yotube Full İzle,Youtube Dizi İzle,Youtubedizi,Dizi İzle,Dizi Fragmanı İzle,Fragmanı İzle Youtube,Dizi Seyret,Full Dizi İzle,HD Dizi İzle,Youtube Yemek Programları İzle,Yemek Programları,Tv Yemek Programları,Yemek Tarifleri,Resimli,Yemek Programları İzle,Yemek Programları,Televizyon Yemek Programları İzle,Yemek Programları Canlı İzle,Full İzle,Online

Güldürmedin yüzümü
Hep ağladı gözlerim
Hep ağladı gözlerim
Hep ağladı gözlerim
Ağlamak bir şey değil
Yaktı beni sözlerin
Yaktı beni sözlerin
Yaktı beni sözlerin
Ağlamak bir şey değil
Yaktı beni sözlerin
Yaktı beni sözlerin
Yaktı beni sözlerin
Ancak şimdi anladım
Senden bana yar olmaz

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More