İrem Derici – Bensiz Yapamazsın Şarkısı Sözleri



O Ses Türkiye yarışması ile tanınan İrem Derici, ünlü besteci Melih Kibar’ın bestesi Bensiz yapamazsın ile müzik dünyasında adım attı. Kendine has tarzıyla dikkatleri üzerine çekmeyi başaran İrem Derici, dansları ve şarkıları beğeni ile dinleniyor. yazımızın devamında bulunan şarkının sözlerine ve video klibini seyredebilirsiniz.


İrem Derici - Bensiz Yapamazsınİrem Derici – Bensiz Yapamazsın Şarkı Sözleri
Bensiz Yapamazsın, yalnız kalamazsın
Bence geri dönsen bu sonbahar
Vurdun beni yordun
Olsun ama kalbim
Durgun, deli bu aralar
Masada boş kadehler
Elimde bir çerçeve
Olmayan resmine ağlıyorum
Kolaysa gel sen unut
Bana can verir umut
Seninle gelen günü bekliyorum
Madem gidecektin
Yorgun düşecektin
Keşke daha önce yok deseydin
Bir gün geri döner
Derken ömür biter
Zaten ölümdü geceler
Masada boş kadehler
Elimde bir çerçeve
Olmayan resmine ağlıyorum
Kolaysa gel sen unut
Bana can verir umut
Seninle gelen günü bekliyorum

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More