Cem Yılmaz CM101MMXI Fundamentals İZLE




Konu: Cem Yılmaz CM101MMXI Fundamentals Fragmanı tanıtım videosu
Kelimeler: Cem Yılmaz cm101mmxi Fundamentals gösterisi, Cem Yılmaz cm101mmxi Fundamentals sinema tanıtım fragmanı
Cem Yılmaz fark yaratarak 3 Ocak 2012′de vizyona girecek CM101MMXI Fundamentals gösterisinin tanıtım fragmanı yayınlandı. Beyazperde için kurgulanmış CM101MMXI Fundamentals stand up şov, yeni
yılda sinema severlerin karşısına çıkacak. Korsan önce sinemalarda sloganı ile yayınlanan ilk fragman bugün itibarı ile paylaşıldı.
Teaser’da bol göndermeli ve espirilerle dikkat çeken Cem Yılmaz tanıtım fragmanı‘nda, korsan CD/DVD basan bir grubun patronunu canlandırıyor. Olaya mizahi yönden yaklaşan Cem Yılmaz, sinema sektörüne yaptığı göndermelerle korsanın önemine dikkat çekiyor. CM101MMXI Fundamentals Sinema filmi 3 ocak 2012′de sinemalarda olacak. Cem Yılmaz’ın tanıtım fragmanı yazımızın devamından izleyebilirsiniz.
CANLI İZLEMEK İÇİN TIKLAYIN..Youtube Dizi İzle,Youtubediziizle,Dizi İzle,Dizi Fragmanı İzle,Dizi Seyret,Full Dizi İzle,HD,Youtube Fragman İzle,Youtube Dizi Tek Parça İzle,Youtube Tek Parça İzle,Yotube Full İzle,Youtube Dizi İzle,Youtubedizi,Dizi İzle,Dizi Fragmanı İzle,Fragmanı İzle Youtube,Dizi Seyret,Full Dizi İzle,HD Dizi İzle,Youtube Yemek Programları İzle,Yemek Programları,Tv Yemek Programları,Yemek Tarifleri,Resimli,Yemek Programları İzle,Yemek Programları,Televizyon Yemek Programları İzle,Yemek Programları Canlı İzle,Full İzle,Online


0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More