Survivor'da İki Ay Boyunca Adet Olmadım!





Survivor adasının en güzel kızlarından olan Fatmagül Fakı Survivor adasında yaşadığı zorlukları, hayatını ve ünlü futbolcu Tuncay Şanlı’yla olan ilişkisini anlattı..

İşte o röportajın bir kısmı;

Dönünce neler yazdılar?
"Survivor için fazla insandın", "Çok güzelsin" diyenler var. Eleştiren de var, mesela "Çok kaldın" diyenler var ama bu benim suçum değil. Tabii ki kalabileceğim kadar kalmak isterim. "Beni yazın"
diyecek halim yok. Kaldı ki adadaki huzuru sağlayandım ben; Duygu’yla kıyasladığında. İstediği kadar yarışları kazansın, adada huzur yoksa ne işe yarar? Performans yarışması değil Survivor. Ben oraya insanlığımla renk kattım. Birçok oyun da aldım.

 Yarışmada kimi çok sevdin?
Murat ve Hilmi’yi kardeş gibi sevdim. Bozok ağabeyin bir eliyle beslemediği kaldı bizi. Papağan balığını sevmedik diye suda iki saat fazla kalıp sevdiğimiz balığı yakalamak için uğraşırdı. Hangi yarışmacı bunu yapar? Duygu’yu çok değiştirmeye çalıştım adada. Her şeye rağmen kötüyse yapacak bir şey yok, düzelecek bir tarafı varsa alttan alarak çabalarım. Duygu’nun da bazı yönlerini sevdim, sonradan hak verdim. Yani o öyle yarışmak istiyor, saygı duydum. Mustafa da kardeşten öte oldu benim için, çok da komiktir. O yönünü gösteremedi diye çok üzülüyorum.

Kadın olmak ayrı zordu değil mi? Özel durumlarda ne yaptın?

Kâbus gibiydi. İki ay boyunca adet olmadım ada şartlarından dolayı. Hatta hâlâ devam ediyor bu durum. Uzun süre kabızlık yaşadım. Çok sancı çektim. Duygu da benim gibiydi. Doktor "Çok normal" dedi. Daha duygusal oluyorsun. Ümit Karan’la ben futbol oynasam kim kazanır, sonuç beli. Beceri ve zekâ oyunlarında eşittik tabii.

’Tuncay olmasa da öyle davranırdım’


Uzun zamandır Tuncay Şanlı’yla ilişkin konuşuluyor. Nasıl tanıştınız?
Ortak bir arkadaşımız tanıştırmıştı, 1.5 seneye yakın birlikteliğimiz var. Sağlam, ciddi bir ilişki oldu ama hayat sürprizlerle dolu, onun getirdiklerini yaşayacağız.
Adadayken hareket alanını kısıtladı mı bu durum? Kıskançlık çıkmasın diye...
Hayır, nasılsam öyleydim. Ne kimseye oynadım ne de rol yaptım. Sürekli erkeklerin yanındaydım neticede. Babam benimle gurur duyuyorsa ikinci, üçüncü şahıslara sormam bile.

Bitti mi yani...

Havada kaldı. Net bir şey söyleyemiyorum şu an ama geldiğimden beri görüşmedik.
Ama başka biri de yok.
Kesinlikle hayır...


Survivor Fatmagül (Gül) Fakı Kimdir Biyografisi ve Resimleri 

 



http://www.haber365.com/Haber/Survivorda_Iki_Ay_Boyunca_Adet_Olmadim/

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More