Adını Feriha Koydum 59.Bölüm İzle



Adını Feriha Koydum 59.Bölüm 2.fragmanı yayınlandı. Adını Feriha Koydum 59. Bölüm 2. fragmanı ile 4 Mayıs 2012 günü kaldığı yerden devam edecek. KAdını Feriha Koydum 59. Bölüm 2. Fragmanı site editörlerimiz tarafından eklenmiştir. Adını Feriha Koydum 59.Bölüm olan yeni bölümü 4 Mayıs Cuma akşamı ekranlarda olacak.
Adını feriha koydum, Adını feriha koydum 59.yeni bölüm fragmanı, Adını feriha koydum yeni bölüm fragmanı heyecanla bekleniyor. Adını feriha koydum dizisinde heyecan son sürat devam ediyor. Adını feriha koydum 59.yeni bölüm cuma günü show tv ekranlarında olacaktır. adını feriha koydum yeni bölüm fragmanı show tv ekranlarında yayınlanmıştır. Adını feriha koydum 59.bölüm haberin sonundadır.
LEVENT GERİ GELDİ Adını feriha koydum 'de Levent bey eve girerken tam Feriha yakaladı. Emir , Feriha 'nın arkasında geldi. Feriha levent bey'e hoş geldin iyimisiniz demesine rağmen pek sıcak kanlı cevap vermedi. Tek verdiği cevap bir süreliğine burda olacağım demesi oldu. Feriha sanki bu duruma sevinmemiş gibi gözüktü. Adını feriha koydum dizisinde herkesin beğendiği bir kou var. Şüphesiz Emir ile feriha 'nın kullanıdığı arabayı herkes beğeniyor. EMİR, LEVENT'İN GELMESİNDEN MEMNUN DEĞİL Adını feriha koydum yeni bölüm nefes kesecek gibi gözüküyor. Levent bey tekrar'dan evine geldiğini gören Emir bu işe hiç sevinmedi. Levent bey'e hoş geldin diyen sadece feriha oldu. Daha sonra dışarı çıkan emir ile feriha birbirlerine karşı sürat astı. Daha çok Emir konuşmamayı tercih etti. HANDE ÇOK KIZGIN Emir, hande'yi görünce arkasından seslendi ama hande pek durmak istemedi. Emir, hande'ye azcık yürümemiz gerektiğini söyledi ama hande buna hiç sıcak bakmadı. Derse gideceğini ve ondan sonrada işin olduğunu söyleyince buna emir pek sevinmedi. Ama ikisininde birbirine karşı konuşması gereken şeyler olduğu biliniyor. AHMET ZOR DURUMDA Ahmet kapı önünde Levent bey ile görüştü. Levent'in feriha ile karşı karşıya oturmasına çok şaşırdı. Adını feriha koydum son bölüm 'de ahmet'in önünü kesenlerden bir adamın konuşmasını herkese çok beğendi. Veysel 'in peşinde olan adamlar Ahmet'in önünü kesti ve tehdit etti.Ahmet adamlara karşı dik durmaya çalışsada adamlar silahını gösterince Ahmet geri adım attı. Sadece 15 Bin tl için gençliğinden olma ve hayatını kaybetmekle tehdit ettiler. Ahmet başka çaresi kalmadığı için 10 bin lira vereceğini söyledi. Veysel'i arayanlar ilk başta kabul etmedi ama daha sonradan kabul etmek zorunda kaldı. Adını feriha koydum son bölüm 'de Bülent abisine karşı soğuk duruyor.Abisi gelmesine karşın umurumda olmadığını söyledi. Bülent ile senem arasında gerginlikten sonra dışarı kaçan bülent tadsız bir olay daha yaşadı.Bülent kendisine hala senem ile mi kalıyorsun diye soran kızı durduk yere fırçaladı ve sinirle oradan ayrıldı . Adını feriha koydum yeni bölüm 'de emir ile feriha arasındaki aşk devam ediyor. Adını feriha koydum dizisi fanatikleri her hafta cuma günleri adını feriha koydum yeni bölüm için sabırsızlanıyor.
 CANLI İZLEMEK İÇİN TIKLAYIN..

Adını feriha koydum 59.yeni bölüm fragmanı yayınlandı. Yeni bölüm 'de neler olacak merak konusu. Adını feriha koydum yeni bölüm fragmanı izleyebilirsiniz. Adını feriha koydum 59.bölüm fragmanı izle Adını feriha koydum 59.bölüm fragmanı şimdiden adını feriha koydum yeni bölüm için insanı sabırsızlandırııyor. Adını feriha koydum cuma günlerinin uzun zamandır vazgeçilmezi oldu. adını feriha koydum için hafta sonu sabırsızlıkla bekleniyor..Adını feriha koydum dizisinde emir ve feriha hayranları bazen çatışma içine giriyor. Emir hayranları feriha 'yı sevmiyor feriha hayranları emir'i sevmiyor.Adını feriha koydum son bölüm için yorumlarınızı bekliyoruz.
Bu haber: www.memurvadisi.com sitesine aittir.
Güncel Blog Sayfası * Online Tv Sayfası * Online Radyo Sayfası * Canlı Maç Seyret * Ödev Sitesi * Yemek Tarifi * Bedava Backlink * Cep Telefonu * Free Backlink * SEO Yarışmaları * Memur Blog * Türk Filmi İzle * Yalan Dünya Dizisi * Koyu Kırmızı Dizisi * Ayrılık Olmasa Dizisi * Ha Babam Uzay Dizisi * SEO Yarışmaları * Memur Blog * Güncel * Güncel Blogcu * Günlük Gazeteler * Kimineli Blog * Beles Radyo *
 Toplist



Bölüm Fragmanı izle - 4 Mayıs 2012 izle, Adını Feriha Koydum 59. Bölüm Fragmanı izle - 4 Mayıs 2012 full izle, Adını Feriha Koydum 59. Bölüm Adını Feriha Koydum 59. Bölüm 2. Fragmanı, Adını Feriha Koydum 59. Bölüm 2. Fragmanı izle, Adını Feriha Koydum 59. Bölüm 2. Fragmanı yeni son bölüm

6 yorum:

Merabalar arkadaslar. Bazi seylar duyduguma gora Feriha dizinin sonunda oluyor ve Emir oz kizinin adini Feriha koyuor. Sizce boyle bir sey ola bilirmi? Ya gercekten boyle bir sey olsa, cok sacmalik yani…

@ Gulin: böyle giderse zaten Ferihayi öldürecek bunlar. Ama Emir´in kizi nerden cikti? 1 aya yeni bir hamilelik falan sigdirmazlar sanmiyorum. Yeni dogan bebek kastediliyorsa o da erkek! Neyse diyecegim o ki Dramatik bir sonla bitebilir dizi bence. Yani basroldeki Ferihanin ölümüyle olabilir ama bilmiyorum sadece tahmin ediyorum cünkü o kadar üst üste kötü seyleri eklediler ki senaryoya toparlayamazlar bir mutlu sonla gibime geliyor. Eee maglum Haziran´da Final!

öncelikle rüyanın saçını başını yolamak istiyorum bide fragman çok kısaydı feriha seniçok seviyoruz emir seni orhan uysal i.ö.o şırnak kızları çıldırış tabiki bende hebsinin yanında 11111110000000006543564444556,tane fotorafvar tabiki ferihada

woooooooooooooowwwwwwwwwww ne oluyor beeeeeeeee! Feriha inat savasmaya bak koma kazanma onllar guzlu ol lutfen diyorum bak cunku bu bebek emir den deil .

Annesi adını Feriha koydu.kaderi kendininkine benzemesin diye.Annesinin kavuşamadığı Hasan kızının adını Zehra koydu.Dahada ileri gidip ferihayı doğumda öldürüp Emire kızının daını feriha koydurmazlar diye umuyorum.Dizinin kötü gidişine bakılırsa sonu iyi biter diye düşünüyorum.aksi halde iyiler hep kaybeder kötüler kazanır mesajı veriyor bu dizi.

Ya tiksindim bu Emir’den nasıl bir dizi oldu bu inanamıyorum bir gecede nasıl hamile kalır bir insan saçmalık umarım Emir Feriha’yı yalnız bırakmaz dizi de olsa gerçeği fazlasıyla yansıtıyor.
HANDE’DEN DE beter bu Rüya ve annesi

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More