Bir Çocuk Sevdim 33. Bölüm ( 7 Mayıs 2012 )



Bir Çocuk Sevdim 33. Bölüm Fragmanı ( 7 Mayıs 2012 ) izle / seyret Bir Çocuk Sevdim dizisinin 7 Mayıs 2012 tarihinde Star TV ' de yayınlanacak olan 33. bölümü fragmanı etiketler: bir çocuk sevdim 07.05.2012 7.5.2012 7 Mayıs 2012 son bölümü izle son bölüm indir bir çocuk sevdim 33... CANLI İZLEMEK İÇİN TIKLAYIN..

Ekranların duygu yüklü dizilerinden 'Bir Çocuk Sevdim' 7 Mayıs Pazartesi akşamı 33.bölümü ile ekrana gelecek. Peki yeni bölümde neler yaşanacak? İşte Bir Çocuk Sevdim 33.bölüm fragmanı ve tüm yaşanacaklar... BİR ÇOCUK SEVDİM 33.BÖLÜMDEN ÇARPICI POZLAR / FOTO GALERİ 33.Bölümde neler yaşanacak... Bir Çocuk Sevdim yeni bölümü ile 7 Mayıs Pazartesi akşamı Star TV'de... 32.Bölümde neler yaşanmıştı... Bir Çocuk Sevdim dizisinin 32. bölüm özeti Star TV'nin resmi sitesinde şöyle yer aldı... Mine, Sinan'dan kopuyor mu? Mine ve Merve, Timur'un gece eve gitmediğini öğrenip telaşlanırlar. Timur'u bulduklarında duyacakları, Mine'nin canını daha çok yakar. Timur haftasonu Hasan'ı ve Merve'yi alıp, gözlerden uzak bir yere götürür. Merve bu seyahatten hoşlanmaz. Timur ise beklemediği durumların içine düşecektir. Öte yandan Sinan, Mine'ye evlenme teklif eder. Mine henüz cevabını vermeden gelişen olaylar, kararını etkileyecektir. Kerem, yazdığı kitap nedeniyle tehdit edilmeye başlar. Süreyya korkuya kapılır. Tehdit sadece Kerem'e değil, oğluna ve Süreyya'ya da yöneliktir. Sabahat'in evinde kalan Emine, Turan'ı çileden çıkartacak tavırlar sergiler. Turan kızına söz geçiremez.Emine gözünü karartıp Bekir'in evine gider.

Bu haber: www.memurvadisi.com sitesine aittir.
Güncel Blog Sayfası * Online Tv Sayfası * Online Radyo Sayfası * Canlı Maç Seyret * Ödev Sitesi * Yemek Tarifi * Bedava Backlink * Cep Telefonu * Free Backlink * SEO Yarışmaları * Memur Blog * Türk Filmi İzle * Yalan Dünya Dizisi * Koyu Kırmızı Dizisi * Ayrılık Olmasa Dizisi * Ha Babam Uzay Dizisi * SEO Yarışmaları * Memur Blog * Güncel * Güncel Blogcu * Günlük Gazeteler * Kimineli Blog * Beles Radyo * Toplist

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg reddit Favorites More